Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 nå har jeg gått til innkjøp av en sexy dildo.. med vibrasjon.. min aller første! men dæven da såååå stor den var!!! er det mulig? bruker dere vanlig glidemidel til eller klarer dere det uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Glidemidel anbefales ved bruk av vibrator uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Henger meg på Liten. Og vil samtidig nevne at jeg likte overskriften din, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 11. oktober 2003 #4 Del Skrevet 11. oktober 2003 Glidemiddel skal alltid brukes med vibratorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Glidemiddel skal alltid brukes med vibratorer. Så hvis jeg trenger litt "ekstra smøring" en dag MÅ vibratoren frem? Partnerens utstyr kan altså IKKE brukes hvis glidemiddel er påkrevd...? Eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #6 Del Skrevet 12. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du må ikke bruke glidemiddel. Du merker om du trenger det eller ikke når du tar den i bruk. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå