Camillebug Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! Jeg er ny her på forumet,så det blir naturlig med en periode der jeg gjør meg kjent her inne Derfor lurte jeg på om det er noen uskrevne regler her på kg? Som f. eks.: Hvem har best humor? Hvem er litt "tøff i trynet"? Hvem gir de beste svarene? Hvem "kødder" man ikke med? Hvem er det lett å bli glad i? Noe annet? Spørsmålene er skrevet i beste mening,så det hadde vært fint med positive svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvem har best humor? *Lillian* Hvem er litt "tøff i trynet"? *Lillian* Hvem gir de beste svarene? *Lillian* Hvem "kødder" man ikke med? *Lillian* Hvem er det lett å bli glad i? *Lillian* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Neida, huff...Skal ikke være ekkel :oops: Men det er vel en smakssans? Til lags åt alle kan ingen gjera Du får finne ut av hvem du har mest sansen for selv etterhvert, tenker jeg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tar ikke lang tid før du lærer folk å kjenne her selv... Jeg har svar på spørsmålene dine, men det er min mening, og jeg gidder ikke å sette folk i bås ut i fra det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! Jeg er ny her på forumet,så det blir naturlig med en periode der jeg gjør meg kjent her inne Derfor lurte jeg på om det er noen uskrevne regler her på kg? Som f. eks.: Hvem har best humor? Trøffelhelten Spørsmålene er skrevet i beste mening,så det hadde vært fint med positive svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! Mange gode spørsmål her,men du får nok forskjellige svar fra de fleste :blunke: Vet hvem jeg synes,men det er min mening Har ikke vært her så lenge,så det er mange jeg ikke har noe inntrykk av enda! Men det var en morsom tråd du har startet :D Velkommen forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillebug Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvem har best humor? *Lillian* Hvem er litt "tøff i trynet"? *Lillian* Hvem gir de beste svarene? *Lillian* Hvem "kødder" man ikke med? *Lillian* Hvem er det lett å bli glad i? *Lillian* Lillian Du er sikkert en herlig person *Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 #8 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå