Gjest usexy Skrevet 27. oktober 2010 #1 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg må bare dele dette med noen, da jeg skammer meg for mye til å dele det med venninner. Vi har vært sammen i 9 år, og to år ut i forholdet ble jeg syk og la på meg MYE. Jeg skjønte ikke at det var så mye da (tro det eller ei), og etterhvert har det vært en økning på 20-25 kg totalt. Selv da jeg var slankere, synes jeg at jeg var stor, men skjønner nå at jeg da var normal. Jeg er 168 høy og veier ca 103 (gravid i uke 29 og ca 109). Jeg er i et forhold der jeg ikke følte meg så verdsatt, og ikke begjært. Sexen begynte å dabbe av, og jeg fortsatte å ta initiativ. Problemet var at han sluttet å tenne på meg fordi jeg hadde lagt på meg. Er det naivt å tro at dersom du elsker noen høyt nok, så teller ikke utseendet????? De siste 5-6 årene har jeg følt stor frustrasjon og søkt oppmerksomhet andre steder. Det er så vondt å vite at den ejg aller mest vil ha oppmerksomhet fra ikke har lyst på meg..... Det var sex av og til, men sjeldent, og jeg merket at tenningen ikke var på topp hos han. Dette har selvsagt ført til mye tårer og såre følelser. Jeg har spurt han, hva kan jeg gjøre??? ( jeg sliter med å miste vekten selvom jeg trener). Han sier at han tenner på det visuelle, altså en slank kropp Han jobber tett med 20-22 årige jenter som i tillegg ser bra ut, noe som gjør at jeg selvsagt blir ekstra usikker og sjalu. Senest for noen dager siden da jeg knakk sammen pga hans manglende lyst, tok jeg opp kollegaen hans. Da sa han at selvom han tenner på dem, så gjør han ikke noe med det. Må innrømme at det ikke gjør ting bedre.... Jeg blir litt sint, siden han er ikke like slank som da vi ble sammen han heller, men jeg forventer ikke det av han heller ....hvordan kan han da dømme meg?? Da vi diskuterte på søn, sa han at han skal begynne å gi faen i hvordan han ser ut og bli feit, slik at jeg kan miste lysten på han og han kan slippe å ha dårlig samvittighet. Selvom det ikke er noe unnskyldning, så var jeg utro mot han i januar...men det var fordi jeg endelig fikk kjenne hvordan det er å bli begjært. Jeg er ikke stolt av det og angrer hver dag Vi var separert en stund og ble sammen igjen og nå er jeg gravid ( utrolig at det skjedde, med så lite sex som vi har). Da vi ble sammen igjen (før graviditeten) var hans krav til meg at jeg skal gå ned i vekt, da det er årsaken til våre problemer. Jeg begynte å trene i vinter, men trener ikke like mye nå som jeg er gravid i uke 29. Jeg skammer meg sååå mye over kroppen min, og ikke minst over min sexlyst Men jeg forventer ikke mye, og hadde vært fornøyd hvis det var nogenlunde regelmessig( en gang i uken, eller hver fjortende dag). Nå er jeg bare så redd, hva hvis jeg ikke tar av nok etter graviditeten?? Jeg har strekkmerker og jeg synes selv jeg er stygg. hvordan kan jeg da forvente at han skal ha lyst på meg. Han sier at han elsker meg, og at han vil være sammen meg, men jeg kan bare ikke tro det Da vi var separert, hang han sammen disse 20 årige jentene (han er 30). Så hvordan skal jeg tro at han vil være sammen meg?? Det var jeg som ville separere, men kun pga alt det vonde....Og jeg angret og måtte trygle leenge om å få han tilbake og samtidig love at jeg skal gå ned i vekt. Vil gjerne høre hva andre synes om dette? Jeg tør ikke nevne det for venninner, jeg føler meg så liten og ydmyket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 27. oktober 2010 #2 Del Skrevet 27. oktober 2010 Han har uten tvil uttrykt seg sårende ovenfor deg. Likevel bør du gå ned i vekt for din egen og barnets skyld. Du vil med den vekten ikke orke å delta særlig i barnets aktiviteter fremover, i tillegg er det en trussel for helsen din. Han er jo tydlelig med deg, gå ned i vekt. At dere er sammen i gjen etter en seperasjon viser jo at han har vilje til å satse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -usexy Skrevet 27. oktober 2010 #3 Del Skrevet 27. oktober 2010 takk Lulle! Jeg trener en gang i uka nå, og håper å gå tilbake til 3-4 ganger igjen etter fødselen. Det er bare så vondt å ikke få bekreftelse fra den du elsker og vil ha bekreftelse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 45 Skrevet 27. oktober 2010 #4 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg må bare dele dette med noen, da jeg skammer meg for mye til å dele det med venninner. Vi har vært sammen i 9 år, og to år ut i forholdet ble jeg syk og la på meg MYE. Jeg skjønte ikke at det var så mye da (tro det eller ei), og etterhvert har det vært en økning på 20-25 kg totalt. Selv da jeg var slankere, synes jeg at jeg var stor, men skjønner nå at jeg da var normal. Jeg er 168 høy og veier ca 103 (gravid i uke 29 og ca 109). Du er nå litt mer enn bare litt overvektig. Du er nå i følge BMI kraftig overvektig. Min kone har også lagt seg ut den siste tiden. Fornuftig mat spiser hun sjelden og vil ikke være med på treningsøkter eller annen aktivitet. Selv om jeg elsker henne må jeg innrømme at seksuell samkvem frister mindre og mindre. En eller annen dag blir det nok litt for mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 27. oktober 2010 #5 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du var jo utro. så der forsvant all sympati fra min side, Dette er noe du burde fortelle han, om du ikke allerede har, Ser ikke for meg at dette er et forhold som vil vare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 27. oktober 2010 #6 Del Skrevet 27. oktober 2010 Mannen din snakker nok sant når han sier at han elsker deg. Men han er ikke forpliktet til å tenne på deg uansett hvordan du ser ut bare fordi han elsker deg. Det er ikke noe han kan styre. For din helse sin skyld så bør du gå ned i vekt. Trening vil ikke kunne fikse dette uten at du gjør noe drastisk med kostholdet ditt. Snakk med din lege el.l. om kostholdet ditt, og få noen tips om diett. Spiser man som en hest, så må man gjerne trene 5 timer daglig for å gå ned i vekt. Jeg sier ikke at du spiser som en hest. Men siden du trener og ikke går ned i vekt, så kan det tyde på at du spiser for mye eller for fet mat. Evt. kan det hende at du faktisk spiser alt for lite slik at kroppen din går i sparemodus. Husk at du skal ha i deg sunne ting som kroppen din trenger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 27. oktober 2010 #7 Del Skrevet 27. oktober 2010 Han ble sammen (og tente) på ei som var 25 kg lettere. Du kan ikke klandre han for at han ikke tenner på deg nå.. Som det blir sagt her; tenning er ikke noe man styrer selv. Selv om jeg skjønner at det er kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #8 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det må være fælt å sitte i en situasjon og føle seg som du gjør. Et eller annet sted på veien glapp oversikten og du ble temmelig overvektig. Du er heldigvis på vei til å gjøre noe med det, og det MÅ du bare, fare for liv og helse her. Fortsett å trene ofte og regelmessig etter svangerskapet, og drittmat er UT av huset for godt. Skal mannen din få tenninnga på deg igjen, må du også skifte holdning. Du må føle deg leken, sexy, vakker og tiltrekkende, og det gjør du ikke når du veier det du veier her. Sett deg delmål fremover og nå dem. Kan starte forsiktig vet du, så lenge du vet du kommer i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 27. oktober 2010 #9 Del Skrevet 27. oktober 2010 Morsomt hvordan alle bare ignorerer at hun har vært utro, og behandler henne som et offer, er det muligt. Han fortjener bedre en deg TS for og være helt ærlig, du mistet retten til og ha det bra med han når du var utro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #10 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan det være at ungen er fra utroskapen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #11 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan det være at ungen er fra utroskapen? Hvis hun er gravid i uke 29 og var utro på januar så snakker vi rimelig standhaftige sædceller på elskeren for hun ble befruktet i april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usexy Skrevet 27. oktober 2010 #12 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå må folk styre seg! Vi var separert da jeg var utro, og siden vi ble sammen igjen angrer jeg. Og den engangsgreia i januar gjorde meg ikke gravid. Jeg spiser også sunnere enn de fleste, noe jeg er glad han også ser. Det er først i våres at jeg begynte å spise regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #13 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvis hun er gravid i uke 29 og var utro på januar så snakker vi rimelig standhaftige sædceller på elskeren for hun ble befruktet i april Haha, ja noen burde lære seg å telle. Til TS: Fortsett på det sporet du har inntatt, pass godt på deg selv og babyen, vektnedgangen kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vest Skrevet 27. oktober 2010 #14 Del Skrevet 27. oktober 2010 For en mann er det viktig at den han skal tenne på, har selvtillit og føler seg sexy. Dette er selvsagt ikke lett når kiloene strømmer på. Jeg vil anbefale deg å oppsøke hjelp dersom du ikke tar av noe på tross av trening.(IKKE ty til raske, lettvinte slankemetoder!) Jeg er sikker på at dersom du greier å ta av en del kilo (noe som jo er viktig mtp helsa di), så kommer selvtilliten din tilbake og mannen tenner på deg igjen. Mannen din har jo sagt at det er deg han vil leve sammen med selv om sexlivet deres er litt trått for tiden. Lykke til med graviditet, fødsel, slanking og forhåpentligvis etterhvert et godt sexliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 27. oktober 2010 #15 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hva så om man ikke kan styre tenninga? Mannen hennes burde aldri ha pratet sånn til henne. Heller hjulpet henne å gå ned i vekt for hennes egen skyld, for barnets skyld og for familien de er. han burde ha motivert henne, støttet henne, til og med trent sammen med henne og gitt henne masse kjærlighet. Etter min mening er det nettopp derfor man velger å skaffe seg en livspartner. for å støtte verandre i gode og dårlige perioder gjennom livet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 27. oktober 2010 #16 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå må folk styre seg! Vi var separert da jeg var utro, og siden vi ble sammen igjen angrer jeg. Og den engangsgreia i januar gjorde meg ikke gravid. Jeg spiser også sunnere enn de fleste, noe jeg er glad han også ser. Det er først i våres at jeg begynte å spise regelmessig. Er du som kaller det for utroskap til og begynne med, så da vet jo du at du gjorde noe galt. Vet han om dette? Og du må huske på at når du ligger dette ut på et offentligt forum, så vil folk si sine meninger om hva du har gjort. Og det må du bare tolerere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #17 Del Skrevet 27. oktober 2010 Viss du har lagt på deg pga sykdom, burde kjæresten din vise mer forståelse for deg. Å ha respekt for hverandre er en essensiell del av et forhold!! Viss du jobber hardt for å komme tilbake til den vekta du hadde før du ble syk, synest jeg han burde støtte deg mer. Uten støtte kan ting fort bli veldig vanskelig..... Sånn jeg forstår det har han også lagt på seg litt, så hvorfor kan ikke dere trene ilag ?? Viss dere var separert og ikke var sammen pga. hans komplekser for kroppen din, forstår jeg godt at du falt for fristelsen og prøve en annen mann!! Men husk at når dere ble sammen igjen, så lovde du og gå ned i vekt, så jeg tror du bør prøve på det Viss du har lagt mye på deg, kan man ikke akkurat klandre han fordi han ikke får lyst på deg.. Men sammen er man to om alt, og det er meningen at man skal hjelpe hverandre Med nok mosjon og et godt kosthold skal det nok vere mulig for deg og gå ned i vekt PS: Når barnet kommer må du gå mye på trilleturer, noe som igjen er TOPP mosjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #18 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er 168 høy og veier ca 103 (gravid i uke 29 og ca 109). Mannen din er nok glad i deg. Jeg er selv mann. Og var sammen med ei som veide ca like mye som deg og ca like høy. Dvs, hun var ikke like kraftig når vi møttes. Jeg mistet helt sexlysten. Jeg syntes rett og slett ikke hun var sexy. Når hun kom hjem fra jobb var hun svett. Svettet mye generelt. I det hele tatt var det vanskelig å få lyst. Mye lukt også. Det holder ikke. Det er ingen grunn til at du skal være 103 kilo! Kan du ikke bare ta deg sammen og slanke deg litt? Tenk så mye bedre selvfølelse du vil få også!!! Beklager, men verden er brutal! Du burde gå ned ca 33 kilo. 70 kilo er maks av det man bør veie som kvinne når man er 168cm høy. KUTT UT: BRUS M/SUKKER, ISKREM, POTETGULL, SJOKOLADE, KAKE, "LØRDAGSMAT" OG SPIS KJEDELIG MAT I STEDET. Da går vekta ned i rekordfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #19 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hva så om man ikke kan styre tenninga? Mannen hennes burde aldri ha pratet sånn til henne. Heller hjulpet henne å gå ned i vekt for hennes egen skyld, for barnets skyld og for familien de er. han burde ha motivert henne, støttet henne, til og med trent sammen med henne og gitt henne masse kjærlighet. Etter min mening er det nettopp derfor man velger å skaffe seg en livspartner. for å støtte verandre i gode og dårlige perioder gjennom livet. Endelig et fornuftig svar! Han kan aldri trekke tilbake det han har sagt, og det er mye lettere å knuse et annet menneskes følelse enn å bygge det opp. Hvis min samboer hadde sagt noe slik til meg hadde jeg ikke følt behovet for å ta opp igjen sexlivet med han. Det er fryktelig vanskelig å føle seg sexy igjen hvis din kjære har sagt klart fra at han ikke liker kroppen din. Og det å kreve vektnedgang for å fortsette forholdet...hvor mye verdt føler du deg da??!! Ingen kommer til å være unge og vakre hele livet, og da må en leve med at kroppen til partneren forandrer seg. Det helsemessige aspektet har alt blitt tygget opp og i stykker, så det bryr jeg meg ikke om å kommentere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #20 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg skjønner godt at du er lei deg. Jeg har vært 84 kg som høygravid og var i utgangspungtet 57-60 kg. Min mann tennte like mye på meg da og rett etter fødsel. Jeg trente hele veien og følte meg ikke feit, men ser jo på bilder at jeg var ikke akkurat slank. Jeg er 170 høy. Du klarer å få kroppen din tilbake visst du vil, men gjør det for din egen del ikke for han. Jeg er idag 56 kg og 3 barns mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå