Dixie Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har du slettet dagboken din????? :o :o :o Eller er jeg bare blitt helt blind??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 It is gone with the wind.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvorfor det da?? Jeg likte å lese i den jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja, mange likte det. Var gøy å skrive også. Men plutselig fikk jeg litt hetta med tanke på alt som stod om meg, for ikke å snakke om de jeg har skrevet om i omskrevet versjon. Tenk om de leste og så at det stod om dem (selv om jeg har omskrevet hvem det var...). Når jeg begynte her ville jeg være anonym. Jeg var i ferd med å bli for husvarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå