Trebarnsmor Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei Jeg har en liten gutt her på 6 uker som ligger å hoster og har slim i nese og hals. Høres ut som at han kveles til tider og jeg + pappaen får helt hetta av det. Jeg lurte på en ting her nå............. Jeg tenkte jeg skulle ta meg et bad, og da tenkte jeg at det kunne hjelpe han med slimet i halsen hvis jeg la han på et teppe på gulvet.Da kan han puste inn dampen/fukten. Hva tror dere? Er det noe å anbefale eller ikke?Er han for liten? Jeg har to barn fra før av ja...og burde vite.Men de var aldri syk/forskjølet som små babyer. Vil understreke at han har ikke feber lenger,bare hoste og snuffsing. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! * Hev hodeenden på senga til barnet! Det hjelper veldig!! Vi har lagt to trekolsser under bena, det er ikke så bra å heve bare madrassen!! * Morsmelk eller salvanns-pipetter i nesa - UUNNVÆRLIG!!! :) Ja, det var de tipsene jeg kom på nå!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Støtter Thomasine sine råd. I tillegg: på apoteket kan du kjøpe en "ballong" du kniper sammen som suger ut slim fra nesen... Uunværlig da gutten min en sjelden gang var syk som baby... Drypp morsmelk inn i neseborene. Det er verdens beste medisin og atpåtil gratis... Morsmelk kan også smøres på utslett, dryppes i ørene ved ørebetennelse. Universalmedisin med andre ord... God bedring til gutten din. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ballongen fungerer ikke ordentlig synes jeg - mannen min har alltid (blæh!) sugd ut snørra på barna da de var bittesmå. Ekkelt men effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Mellom. Det gjorde mamma med oss da vi var babyer. Jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg suger ut snørret. Det måtte ha vært i litt "mere" nødstillfelle. Jeg er så pysete ang. sånt Hva med å bade han?Tror dere det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå