Gå til innhold

Nyttårsaften


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller...ikke enkelt da, siden du jo selvsagt har lyst til å være med på hyttetur også, men det jeg mener er at man så sant det er mulig alltid skal følge magefølelsen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at siden du ser ham så sjelden så hadde det kanskje vært fint å feire sammen med han? Tror nok han hadde satt pris på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde valgt kjæresten min, hadde ikke vurdert noe annet en gang. Se det andre veien; om det var du som ikke fikk bli med til sine venner, kanskje du måtte være alene da? Synes ikke det hadde vært noe kjekt jeg. Dessuten er nyttårsaften en spesiell kveld der jeg iallefall ønsker å være sammen med kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte bort vennegjengen for kjæresten for første gang i fjor. Det var rart, men ok. I år skal jeg feire med hans og hans (nå våre) venner uansett. Hele min vennegjeng har fått barn siden sist så der blir det babynyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyttårsaften er alltid en kjempestor fest med vennegjengen. Hvis kjæresten kan være med er han høyst velkommen, men han pleier å dra på hyttetur med barndomskameratene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er ikke med mannen på nyttårsaften hvis han skal være med kompiser. Det er fordi de er single nesten alle sammen. Så da blir det veldig guttefest + meg. Han har vært med i min gjeng to ganger, der fins det hvertfall noen par. Ellers er vi med en av familiene våre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den situasjonen hadde jeg valgt kjæresten. Hadde dere bodd sammen til daglig, og ikke hadde hatt barn eller noe, kunne jeg vurdert vennegjengen om det skjedde noe spesielt. Men det beste er jo å kombinere - synes det høres litt spesielt ut å ikke kunne ta med kjæresten på din fest, med mindre det er ren jentefest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koreanfashion

Ferier med begge deler. Vi har samme omgangskrets. Det gjør det mye enklere

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...