Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2003 #21 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei Gabriel! Du synes kanskje det jeg skriver nå, er teit og unødvendig. Men for meg er det en milevis forskjell på å være religiøs, og å være troende, på å praktisere religion en gang i måneden, og på å ha en personlig tro som gir livet mening. I miljøet der jeg vokste opp var vi sånn som det du beskriver i innlegget ditt. Dømmende, og nedlatende mot alle som ikke var som oss. Men fikk vi det bra? Nei! Etterhvert har jeg kommet fram til en tro jeg kan leve med, men jeg er ikke religiøs, eller noe i nærheten av det. Jeg tror sex er viktig, og bra, og noe av det vakreste et menneske kan oppleve, og ser det ikke som galt at man skal ha det uten å være gift. Nyere studier viser også at Jesus etter all sansynlighet ikke levde i sølibat, da det ble sett på som avvikende for jøder i hans tid og tradisjon å være ugifte. Sex ble opphøyet i førkristen tid, og det er ikke umulig at kirken og religionen har fornektet dette ved å skrive historien og Bibelen om slik at den passer inn i et mer religiøst pietistisk syn. Når det gjelder hva folk gjør privat, mener jeg at det er nettopp det, privat. Så lenge de ikke offentlig dømmer andre for å gjøre det, synes jeg ingenting er "syndig", selvfølgelig så lenge det ikke skader mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psykologen Skrevet 14. oktober 2003 #22 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg tenner på bleier og det å bli behandlet som et lite barn! Da kan du komme til meg og snakke om problemene dine, så skal vi nok få deg frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #23 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da kan du komme til meg og snakke om problemene dine, så skal vi nok få deg frisk igjen. infantilisme kalles d; og det er da en helt ufarlig fetisj etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 14. oktober 2003 #24 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det kommer litt an på hva de påstår de står for offentlig det. Jeg ville nok stussa noe om det kom fram at Valgerd & co syns monogami var noe tull & ikke har for vane å spise lunsjen sin i pausa men heller ta seg en runde på bøttekottet med en kollega for å inspisere "kosteskaftene", men ellers må folk få gjøre hva de føler for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå