Gå til innhold

Hvor bestille undertøy på nett ?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg noe søtt undertøy til bryllupsnatten. Skal ha korsett under kjolen slik at den sitter pent. Men ønsker å bytte til noe mer raffinert etterhvert. Syntes liksom ikke den korsetten er så kledlig. Trenger også strømper i stor str. Noen som vet hvor jeg kan finne det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arwen, har du handlet noe på victoriassecret.com? synes de har masse lekkert, men lurer på hvor lang tid det tok å få varene, om portoen var dyr og om du måtte betale toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Junebug: jeg har ikke handlet der, skal ikke gifte meg før september om et år så har veldig god tid. Tenkte jeg skulle bestille rett etter jul. Man må nok helt sikkert betale toll, tar det hvertfall som en hyggelig bonus bare hvis jeg slipper. Med Toll avgifter ++ blir det jeg skal ha ca 1000 kroner (torsolette + string) Helt grei pris synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang victoria secret der har jeg handlet mye og alt har gått bra ,motatt varen etter kort tid,de trekker far på visa..Og noe er billigre andre ting er dyrere..Må bare regne utifra dagens kurs...Har betalt toll noen ganger andre ganger ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravissimo.com er supre hvis du har litt større pupper, da utvalget her i Norge er dårlig

Har du noen link dit da jeg ikke finner dem ved eget søk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...