Miracl3 Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg ønsker meg noe søtt undertøy til bryllupsnatten. Skal ha korsett under kjolen slik at den sitter pent. Men ønsker å bytte til noe mer raffinert etterhvert. Syntes liksom ikke den korsetten er så kledlig. Trenger også strømper i stor str. Noen som vet hvor jeg kan finne det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Her kan du få kjøpt undertøy: http://shop.christiane.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 www.victoriassecret.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 http://www.all-for-you.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bravissimo.com er supre hvis du har litt større pupper, da utvalget her i Norge er dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #6 Del Skrevet 11. oktober 2003 Arwen, har du handlet noe på victoriassecret.com? synes de har masse lekkert, men lurer på hvor lang tid det tok å få varene, om portoen var dyr og om du måtte betale toll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. oktober 2003 #7 Del Skrevet 11. oktober 2003 Junebug: jeg har ikke handlet der, skal ikke gifte meg før september om et år så har veldig god tid. Tenkte jeg skulle bestille rett etter jul. Man må nok helt sikkert betale toll, tar det hvertfall som en hyggelig bonus bare hvis jeg slipper. Med Toll avgifter ++ blir det jeg skal ha ca 1000 kroner (torsolette + string) Helt grei pris synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. oktober 2003 #8 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ang victoria secret der har jeg handlet mye og alt har gått bra ,motatt varen etter kort tid,de trekker far på visa..Og noe er billigre andre ting er dyrere..Må bare regne utifra dagens kurs...Har betalt toll noen ganger andre ganger ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #9 Del Skrevet 11. oktober 2003 Arwen og jea: Hvordan regner dere ut hvor mye toll dere må betale for varene? Er det en prosent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2003 #10 Del Skrevet 12. oktober 2003 Se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2003 #11 Del Skrevet 12. oktober 2003 Bravissimo.com er supre hvis du har litt større pupper, da utvalget her i Norge er dårlig Har du noen link dit da jeg ikke finner dem ved eget søk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå