Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #21 Del Skrevet 26. oktober 2010 Forstår ikke hva som er poenget med å stille spørsmålet her. Hvordan kan vi svare på hva du har fått i deg?? Du får ta en blodprøve som en nevnte over her, og i tilfelle anmelde. Slike type "venner" hadde jeg holdt meg langt unna. Vel, siden jeg aldri har brukt narkotika så tenkte jeg at jeg kunne spørre her da enkelte her jo har gjort det..Jeg vet vel også at fasiten ikke sitter her inne, men det er likevel greit å få noen synspunkter. Hva er så galt med det? Han jeg var hos kommer aldri til å si noenting, og hvem andre skal jeg spørre om slike symptomer? Jeg vanker da ikke i et slikt miljø og har som sagt heller aldri brukt noe. Kan da heller ikke ta en blodprøve etter flere uker og jeg er ikke ute etter å anmelde. Faktum er at jeg var hos en som har brukt narkotika, som maste om denne kaken hele kvelden, som har sagt han ville gi meg hasj -kake, og jeg stoler ikke helt på han, og jeg har da sjeldent blitt så dårlig etter å ha spist noe..Det har hendt jeg har hatt black-out etter å ha vært sammen med han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #22 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hasj-kake er ikke et ukjent bekrep nei.. men hva slags venner har du egentlig?? Som doper deg ned uten at du vet det:S Tilsyndelatende sporty, godt trente, sunne og friske som farter byen rundt dagen lang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #23 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tilsyndelatende sporty, godt trente, sunne og friske som farter byen rundt dagen lang.. I tillegg skifter han utseende hele tiden, har hemmelig tlf.nr og viser ofte paranoide trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mb Skrevet 26. oktober 2010 #24 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg høres sikkert paranoid ut, men det får så være....Var sammen med en som har røyket hasj, og kanskje andre ting også. En kveld jeg fikk en kake av han ble jeg skikkelig dårlig midt på natten. Klarte knapt å gå, alt bare surret rundt, og jeg var helt ute i flere minutter og måtte bare sitte i en stol i flere minutter helt ute av stand til å gjøre noenting eller motstand om noen hadde prøvd seg..etterpå var jeg kjempekvalm. Han har pratet om å gi meg "hasjkake" og han så skikkelig lur og litt paranoia (som at jeg ikke skulle se hva han gjorde) ut på kjøkkenet. Er det mulig å ha i hasj i ferdigbakt sjokoladekake fra butikken? Jeg har aldri brukt narkotika så aner ingenting om virkning etc. Jeg tror ikke det var hasj... Virkningen er mer enn et par minutter når du spiser det... Tilfeldigheter tror jeg. har spist muffins selv engang, og det er da litt mer enn svimmehelt noen minutter og kvalme.. Vil også tror du ville sovet som en stein.. Var det lenge etter du spiste kaka du våkna sånn?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. oktober 2010 #25 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg foreslår at du slutter å møte denne mannen som tydeligvis lurer i deg ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #26 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel, siden jeg aldri har brukt narkotika så tenkte jeg at jeg kunne spørre her da enkelte her jo har gjort det..Jeg vet vel også at fasiten ikke sitter her inne, men det er likevel greit å få noen synspunkter. Hva er så galt med det? Han jeg var hos kommer aldri til å si noenting, og hvem andre skal jeg spørre om slike symptomer? Jeg vanker da ikke i et slikt miljø og har som sagt heller aldri brukt noe. Kan da heller ikke ta en blodprøve etter flere uker og jeg er ikke ute etter å anmelde. Faktum er at jeg var hos en som har brukt narkotika, som maste om denne kaken hele kvelden, som har sagt han ville gi meg hasj -kake, og jeg stoler ikke helt på han, og jeg har da sjeldent blitt så dårlig etter å ha spist noe..Det har hendt jeg har hatt black-out etter å ha vært sammen med han også. Du vanker ikke i et slikt miljø, likevel oppretter du tråder der du lurer på om "vennene" dine putter narkotika i maten din?? Sånne folk hadde jeg holdt meg milevis unna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #27 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror ikke det var hasj... Virkningen er mer enn et par minutter når du spiser det... Tilfeldigheter tror jeg. har spist muffins selv engang, og det er da litt mer enn svimmehelt noen minutter og kvalme.. Vil også tror du ville sovet som en stein.. Var det lenge etter du spiste kaka du våkna sånn?.. Det varte vel i fem - ti minutter. Og jeg ble svimmel da jeg stod oppreist, var etterpå helt borte vekk i disse fem - ti minuttene, klarte ikke bevege meg da jeg måtte sette meg ned. Hadde noen gjort noe mot meg da hadde jeg ikke klart å ytt motstand, og det var litt skremmende...Sov godt inntil jeg måtte på do ca 4 timer etter at jeg spiste kake. Men jeg pleier av en eller annen grunn også alltid å ha ca en slik reaksjon en gang i året...så det er slettes ikke sikkert det var hasj. Så dumt at han jeg var hos ikke bryr seg med å svare, ihvertfall avkrefte, og han har løyet tidligere til meg så helt pålitelig er han jo ikke...Og bare det er jo irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andre Skrevet 14. februar 2011 #28 Del Skrevet 14. februar 2011 Når du spiser hasj tar det jo mist 1,5 time før virkningen kommer, og ruset varer i rundt 6 timer, så det var nok ikke hasj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #29 Del Skrevet 14. februar 2011 Når du spiser hasj tar det jo mist 1,5 time før virkningen kommer, og ruset varer i rundt 6 timer, så det var nok ikke hasj. DETTE høres langt mer kjent ut ja. Har røykt det flere ganger, men bare spist det en gang. Den gangen tok det lang tid - sikkert nærmere 1-1,5 time før rusen PLUTSELIG var der. Vusj! Og det varte og varte og varte. Og jeg ble ikke dårlig da det gikk ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:Galadriel: Skrevet 14. februar 2011 #30 Del Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg har hørt om hasj-muffins, så det kan han nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Babayaga Skrevet 14. februar 2011 #31 Del Skrevet 14. februar 2011 Uansett,når han har disse trekkene,hvorfor henger du mer sammen med han? Det er utrolig lite lurt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStrøken Skrevet 15. februar 2011 #32 Del Skrevet 15. februar 2011 Hallo, han maste om å gi deg hasj kake. Og når han så kommer med kake, spiser du den. Din egen feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå