Gå til innhold

Hadde han hasj i maten min?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg høres sikkert paranoid ut, men det får så være....Var sammen med en som har røyket hasj, og kanskje andre ting også. En kveld jeg fikk en kake av han ble jeg skikkelig dårlig midt på natten. Klarte knapt å gå, alt bare surret rundt, og jeg var helt ute i flere minutter og måtte bare sitte i en stol i flere minutter helt ute av stand til å gjøre noenting eller motstand om noen hadde prøvd seg..etterpå var jeg kjempekvalm. Han har pratet om å gi meg "hasjkake" og han så skikkelig lur og litt paranoia (som at jeg ikke skulle se hva han gjorde) ut på kjøkkenet. Er det mulig å ha i hasj i ferdigbakt sjokoladekake fra butikken? Jeg har aldri brukt narkotika så aner ingenting om virkning etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var hasj. Jeg ville tatt en urinprøve/ blodprøve, og anmeldt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var hasj. Jeg ville tatt en urinprøve/ blodprøve, og anmeldt ham.

Hvordan vet du det? Skulle gjerne visst det! Er det virkelig mulig å ha dette i en kake, eller bare tuller du?

Dette skjedde jo for lenge siden da så det er jo ikke mulig å bevise nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Haha, ja det kan være hasj, men å være bastant å si at det er det blir jo litt for dumt.

Ta en blodprøve, ja det kan være lurt om man vil være 100% sikker, men det kan også være at du kanskje hadde spist noe dårlig den dagen, ikke spist noe særlig den dagen, panikkangst (ja for man vet ikke nødvendigvis om at man har angst alltid, og ikke alle vet at de får panikkangst), ja det kan være mange ting.

Har også opplevd slike reaksjoner uten å ha røyket eller inntatt hasj. Jeg opplever ofte slike reaksjoner når jeg er veldig sent oppe og er overtrett - da blir jeg skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det kan være hasj, men å være bastant å si at det er det blir jo litt for dumt.

Ta en blodprøve, ja det kan være lurt om man vil være 100% sikker, men det kan også være at du kanskje hadde spist noe dårlig den dagen, ikke spist noe særlig den dagen, panikkangst (ja for man vet ikke nødvendigvis om at man har angst alltid, og ikke alle vet at de får panikkangst), ja det kan være mange ting.

Har også opplevd slike reaksjoner uten å ha røyket eller inntatt hasj. Jeg opplever ofte slike reaksjoner når jeg er veldig sent oppe og er overtrett - da blir jeg skikkelig dårlig.

Så DET kan virkelig være tegn på å ha fått i seg hasj...bare det er jo interresant. Men lurer jo litt på hvordan han i så skulle ha fått det i en ferdigkjøpt kake. Pleier aldri å bli så dårlig, men kan også ha vært panikkangst. Kan vel ikke ta blodprøve etter flere uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ja, noen kan få slike reaksjoner på inntak av hasj.

Vet ikke eksakt hvor mange uker det kan gå før det er helt ute av systemet. Siden du tydeligvis ikke inntar hasj ellers, så vil jeg tro at det er ute rimelig kjapt.

Hadde det vært noe du får i deg jevnlig, så tror jeg det tar opp mot 4 uker før det er ute av systemet.

Om jeg forstod deg riktig så har du erfart panikkangst tidligere, men ikke så sterkt. Det kan jo være forskjellig fra gang til gang, med tanke på alt rundt. Panikkangst og en reaksjon på en matvare sammen, kan gi sterkere utslag på en måte, om du skjønner?

Uff, ikke lett å forklare alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal det ikke veeeldig mye hasj til for i det hele tatt å kjenne noe når det er i kake?

altså jeg bare spør, aner ikke.

Jeg vil ikke tro det er hasj, tror det skal ganske mye til å mekke det i en kake som er ferdiglagd, uten at du ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist vafler med hasj oppi mange ganger, og har fått akkurat den reaksjonen som du nevnte her.

Høres veldig ut som hasj, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen kan få slike reaksjoner på inntak av hasj.

Vet ikke eksakt hvor mange uker det kan gå før det er helt ute av systemet. Siden du tydeligvis ikke inntar hasj ellers, så vil jeg tro at det er ute rimelig kjapt.

Hadde det vært noe du får i deg jevnlig, så tror jeg det tar opp mot 4 uker før det er ute av systemet.

Om jeg forstod deg riktig så har du erfart panikkangst tidligere, men ikke så sterkt. Det kan jo være forskjellig fra gang til gang, med tanke på alt rundt. Panikkangst og en reaksjon på en matvare sammen, kan gi sterkere utslag på en måte, om du skjønner?

Uff, ikke lett å forklare alt :fnise:

Nei, jeg har aldri hatt panikkangst tidligere, så vidt jeg vet. Men jeg rotet rundt i leiligheten hans og skulle på do og fann ikke lysbryterne..til slutt var jeg helt svimmel. Så det var kanskje ikke så rart jeg ble som jeg ble...men å bli så svekket da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal det ikke veeeldig mye hasj til for i det hele tatt å kjenne noe når det er i kake?

altså jeg bare spør, aner ikke.

Jeg vil ikke tro det er hasj, tror det skal ganske mye til å mekke det i en kake som er ferdiglagd, uten at du ser det.

Hva med å ha det i øl? Eller kan det ha vært et annet stoff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde_ts

Det var nok hasj, ja. Det tar lang tid før man merker noe av hasjen når man spiser den, og du ble nok dårlig fordi den ikke var bakt sammen med kaka. Men det er jo ikke noe farlig, bare dårlig gjort. Vet ikke om jeg ville tatt meg bryet med å anmelde det, som er foreslått lengre oppe her. Hasj er kanskje ulovlig, men ikke farlig for kroppen. Det vil nok ikke vises på en blodprøve heller, om det er lenge siden. Dette finner du nok informasjon om på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist vafler med hasj oppi mange ganger, og har fått akkurat den reaksjonen som du nevnte her.

Høres veldig ut som hasj, synes jeg.

Hvorfor spiser du det om du fikk samme reaksjon som meg? Det var jo overhodet ikke noe behagelig, jeg var helt forsvarsløs. Tror ikke jeg merket noe før jeg ble skikkelig dårlig heller, men hadde også drukket noen øl.

Men han her tror jeg liker å lage vafler også...Syntes jo han var svært så "husmor" av seg, men..Hmmmmm, sier jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Hvorfor spiser du det om du fikk samme reaksjon som meg? Det var jo overhodet ikke noe behagelig, jeg var helt forsvarsløs. Tror ikke jeg merket noe før jeg ble skikkelig dårlig heller, men hadde også drukket noen øl.

Men han her tror jeg liker å lage vafler også...Syntes jo han var svært så "husmor" av seg, men..Hmmmmm, sier jeg nå!

hvis det var første gang du prøvde hasj så er det ikke rart du følte deg forsvarsløs.

Rusen er ikke sånn i lengden.

Uansett, var nok mest sannsynlig hasj oppi kaka ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også nevne at jeg har spurt han, men ikke fått noe svar. Hverken avkreftelse eller bekreftelse. Han hevder også å ha røyket hasj når han har vært sammen med meg uten at jeg har merket noe til det, til og med at jeg har fått det i meg uten å ha merket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Kan også nevne at jeg har spurt han, men ikke fått noe svar. Hverken avkreftelse eller bekreftelse. Han hevder også å ha røyket hasj når han har vært sammen med meg uten at jeg har merket noe til det, til og med at jeg har fått det i meg uten å ha merket det.

han hadde vel røyka da han sa det der til deg hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvis det var første gang du prøvde hasj så er det ikke rart du følte deg forsvarsløs.

Rusen er ikke sånn i lengden.

Uansett, var nok mest sannsynlig hasj oppi kaka ja :gjeiper:

Men hun sier jo at hun har hatt det i vafler flere ganger og fått de samme symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Men hun sier jo at hun har hatt det i vafler flere ganger og fått de samme symptomene?

jeg aner ikke, jeg har ikke lest noe :gjeiper:

men hva er problemet da ? da er det jo hasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva som er poenget med å stille spørsmålet her. Hvordan kan vi svare på hva du har fått i deg??

Du får ta en blodprøve som en nevnte over her, og i tilfelle anmelde. Slike type "venner" hadde jeg holdt meg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...