Gjest mattahara Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ble jeg i nattens mulm å mørke.... Feirer med dau cola og smuler ' JIPPI.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Grattis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 grattis!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattevakten Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvor mange innlegg må du skrive for å bli superaktiv bruker da? Hvor mye tid bruker dere på KG? Bare nysgjerrig, altså... Jeg er rimelig ny her, dessuten glemmer jeg alltid å logge meg på, dermed blir det noen innlegg som "Gjest" ja... Tror det blir lenge til jeg er superaktiv, og det er vel ikke noe mål i seg selv heller?? Det er det veldig mye krangling her, så får se hvor lenge jeg gidder å høre på "kjeklinga" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 du kommer nok etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvor mange innlegg må du skrive for å bli superaktiv bruker da? Hvor mye tid bruker dere på KG? Bare nysgjerrig, altså... Jeg er rimelig ny her, dessuten glemmer jeg alltid å logge meg på, dermed blir det noen innlegg som "Gjest" ja... Tror det blir lenge til jeg er superaktiv, og det er vel ikke noe mål i seg selv heller?? Det er det veldig mye krangling her, så får se hvor lenge jeg gidder å høre på "kjeklinga" Bare vent, blir fort innlegg bare spør meg men jeg har bippen å skylle på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 bippen får pinadø skylda fer så mangt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er det veldig mye krangling her' date=' så får se hvor lenge jeg gidder å høre på "kjeklinga" [/quote'] Neida, bare bruk ignorer-knappen så er ikke det noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 bippen får pinadø skylda fer så mangt..... Ja men det er jo sant, bare spør henne selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 ska gjerra d... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. oktober 2003 #11 Del Skrevet 9. oktober 2003 ska gjerra d... Ja, det gjør vi ...og det er min skyld det var noe jeg sa for en stund tilbake, og etter det bare raser hun avgårde...og jeg etter, selv om jeg ledet lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #12 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvordan er stillingen nu da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. oktober 2003 #13 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvordan er stillingen nu da? Jeg leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. oktober 2003 #14 Del Skrevet 10. oktober 2003 :o :o :o :o makan..... ødelegger dere tråden min??????????????? denne seriøse tråden om meg??? *snufs* Mattahara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå