:-) anna Skrevet 15. oktober 2003 #21 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er journalist og elsker jobben min. Tror jeg passer til å være journalist også... Tror jeg er ganske flink i jobben min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 15. oktober 2003 #22 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vil ikke si hva jeg jobber med, men jeg har en jobb som jeg er skikkelig stolt av og som jeg er kjempglad i. Føler meg rett og slett priviligert og føler at jeg har hatt "gullhår" som har kommet dit jeg har kommet. Tenker på jobben med glede og stolthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. oktober 2003 #23 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er fulltidsstudent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. oktober 2003 #24 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er fra før av helsesekretær Har påbegynt et ingeniørstudium, men har (dessverre) et lite avbrekk pga dårlig helse og dårlig økonomi Ønsker å bli ingeniør innen kjemi, bygg eller brannsikkerhet Mye annet jeg vil bli og, men dette er det jeg satser på etter høgskolen Ellers er jeg arbeidsledig nå, og har en mulig sjanse i en bok og papirhandel etterhvert. Jeg er blid, hyggelig og serviceinnstilt. Glad i å prate med folk og veldig sosial. Tror jeg passer veldig godt i serviceyrker som sekretær / butikkmedarbeider etc. Som ingeniør må man bl. a kunne klare å tenke nytt, være kreativ og skape. Det gleder jeg meg masse til å gjøre! Elsker tekniske og vitenskapelige yrker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 18. oktober 2003 #25 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er fysio- og massasjeterapaut, jobber på et spa og driver eget firma. Jeg synes det er verdens beste jobb! Jeg har "gode hender" sier folk til meg, jeg kjenner at en behandling gjör noe for den som ligger på benken hos meg. Jeg hadde en annen jobb för og brant ut, så jeg forstår folk når de kommer til meg og er stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. oktober 2003 #26 Del Skrevet 18. oktober 2003 Bibliotekar jeg også, var ferdig utdannet nå i mai. Jobber for tiden i ett helsefaglig bibliotek, helt greit egentlig.. Men det er liksom ikke helse og slikt som er mitt interessefelt akkurat, så jeg følger med på stillinger som lyses ut. Barn og unge er "målet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. oktober 2003 #27 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå jobber jeg i en offentlig etat i Oslo som kundebehandler. Jobben er grei nok men kan bli litt ensformig. Arbeidsoppgavene mine er lettere saksbehandling og kundebehandling per telefon. Det triste er at det er endel intrigemakere på jobben min (sjefen min også) og dette sliter på meg ganske mye. Mye rare historier og løgner som kommer frem stadig vekk så dette er jo lite heldig. Nå har jeg 90% sikkert fått meg en annen jobb som miljøarbeider i en institusjon. Dette gleder jeg meg enormt til å få prøve meg som. Tror jeg kan gjøre en bra jobb der og samtidig kan jeg få muligheten til å utdanne meg til noe jeg har lyst til å bli; Barnevernspedagog. Skal ha prøvevakter der om ikke så alt for lenge. Og hvis jeg trives og de syns jeg kan gjøre en bra jobb, er jobben min. Blir veldig spennende. XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 20. oktober 2003 #28 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jobber med mennesker med psykisk utviklingshemming... For det meste er jeg fornøyd med jobben min...selv om den krever mye av meg psykisk.....jeg føler at jeg har en jobb som gir meg mye igjen....men må ærlig innrømme at i vanskelige tider på jobben har jeg mang en gang forbannet mitt yrkesvalg... :-? Akkurat nå har jeg en stilling der jeg har ansvar for den daglige drift...dette innebærer bla. planlegging, organisering ( i hovedsak av det faglige), veiledning av personal, sørge for faglig "framdrift" etc.etc..(noe som bla. betyr en del papirarbeid) kombinert med noe direkte arbeid med brukere.... Dette er en stilling som passer meg ypperlig.... (framfor å jobbe som "vanlig" miljøterapeut)..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 20. oktober 2003 #29 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er fulltidsstudent på kjemi-ingeniør-studiet! Anbefaler dette på det sterkeste som veien å gå!! Er superfornøyd med valget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. oktober 2003 #30 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er student. Jobber deltid i en bolig for psykisk utviklingshemmede ved siden av. Noen ganger er det mye ekstravakter og få, andre ganger lite. Men har en fast stilling på 23%. Liker jobben min godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #31 Del Skrevet 21. oktober 2003 Je er barnehageassistent. Itte akkurat drømmejobben, men men. Dæ e sånn de kan gå når man itte he utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 22. oktober 2003 #32 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er Unix systemadministrator (Solaris). Jobber i et stoooort firma, men er den eneste på avdelingen som jobber med Solaris. Det er veldig interessant og spennende, og jeg tror jeg er ganske så dyktig i jobben min. Grunnen til at denne jobben passer for meg er at jeg er genuint interessert i data, har vært hobbynerd siden jeg var 12. Er selvlært, og lærer heldigvis fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 22. oktober 2003 #33 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er student. Jobber deltid i en bolig for psykisk utviklingshemmede ved siden av. Noen ganger er det mye ekstravakter og få' date=' andre ganger lite. Men har en fast stilling på 23%. Liker jobben min godt [/quote'] Samme her! Trives godt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #34 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dagligvarer. Og så tar eg vikartimar ved ein skule her. Skal bli lærar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå