@lfa Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen som vet hva en speiderkniv til en gutt på 7 år koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! Nei, jeg har egentlig ikke peiling, men denne koster f.eks. 239,- Og her er en som koster 206.- Så...de ligger vel på rundt 200.-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Disse så jo ganske store ut, da? Finnes det ikke noen som er beregnet på de litt mindre også? Trodde det, men... Men prisen ligger kanskje på det samme uansett størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Da jeg begynte i speideren var jeg ti år og fikk en sånn kniv som koster 239. Den har jo speiderlogoen og er egentlig ikke så veldig stor. Hvor gammel er den kommende eieren? En bruslettekniv kan du få i mange størrelser, og mange prisklasser. Men den de har som speiderkniv slo meg som veldig spiss... Bare en tanke. I de fleste store byer er det en butikk som fører speiderting, og mange sportsbutikker fører kniver. Har du mulighet til å ta med deg den som skal få kniven litt rundt i butikker så dere kan få kjenne litt på dem og se hvordan den passer i hånda? Det er jo ganske viktig at den kjennes rett ut i hånda også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg fikk min første kniv da jeg var 6-7 år, liknet på den øverste. Viktig med stoppesperre. Alle barn skulle lært seg skikkelig knivvett, og det lærer man kun ved fornuftig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå