AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Del Skrevet 24. oktober 2010 Dette handler om en utrolig fin fyr jeg møtte for ca to år siden. Jeg vil ikke legge ut hele historien selv om det egentlig er veldig fristende, men jeg er redd for å bli "gjenkjent" Greia er at jeg har faktisk tenkt veldig mye på denne gutten i løpet av disse to åra. Jeg har hele tiden håpet på å møte han igjen, men det har ikke skjedd.. INNTIL I GÅR!!! Da møtte jeg han på et utested og han dukka opp og kjente meg igjen! Problemet var bare at for første gang på flere år var jeg virkelig kjempefull, så det her kunne jo ikke bli mer dårlig timing! Jeg husker nesten ingenting, men jeg husker at jeg må ha sagt noe tragisk for plutselig forandra han helt ansiktsuttrykk og gikk. Problemet er jo at jeg husker ikke hva han sa!! Det her hadde jeg jo ikke tenkt på om det var en helt tilfeldig fyr, men etter den ene gangen vi møttes for 2 år siden har jeg tenkt utrolig mye på han, og vi hadde verdens beste kjemi. Så klarte jeg altså å drite meg ut i går... Jeg ødela alt. Møtet jeg hadde sett for meg oppi hodet om og om igjen helt siden jeg møtte han første han, ble katastrofe. Og hadde jeg bare klart og oppført meg som et normalt menneske kunne det blitt ganske så fint. Jeg blir så sinna på meg sjøl! Problemet er at nå vil jeg jo gjerne møte han igjen og unnskylde meg, men det er jo ikke engang sikkert at jeg ser han igjen! Jeg tror ikke han er så mye på utestedene her, da burde jeg vel sett han i løpet av de to åra. for en kjip situasjon. Hva skal jeg gjøre nå?? Glemme han? Hva skal jeg si hvis jeg møter han? Det her ble kanskje litt fjortis merka jeg, men dere får bære over med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #2 Del Skrevet 24. oktober 2010 Æsj, kjip situasjon...kjenner meg igjen i den fra mine yngre dager, faktisk....Tror jeg aldri møtte fyren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvis du vet hva han heter så kan du se om du finner han på facebook. Da får du i alle fall en mulighet til å foreklare deg. Hva du skal si aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg vet hva han heter men finner han ikke på facebook.. Han er umulig å finne, finner ikke engang adressa hans på gulesider! (ikke at jeg hadde tenkt å begynne å stalke han altså ) Huff, det her er så kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg vet hva han heter men finner han ikke på facebook.. Han er umulig å finne, finner ikke engang adressa hans på gulesider! (ikke at jeg hadde tenkt å begynne å stalke han altså ) Huff, det her er så kjipt!! Ja, da blir det jo fort verre. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Del Skrevet 24. oktober 2010 åh stakkar:( så kjipt! føler med deg, hvis du har tenkt på han to år- det er lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 25. oktober 2010 #7 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du vet om noen som kjenner han så scan vennelista til vedkommende på FB og se om du finner han :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå