MonThe Skrevet 30. juni 2011 #421 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvordan står det til i dag? ..tenker på at det skulle vært forbud mot at sladriser legger igjen innlegg i bøkene når det er spennende tider --- trodde det hadde skjedd noe her jeg nå!! ..og jeg lurer også på hvordan det står til i dag foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 30. juni 2011 #422 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvordan står det til her i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. juni 2011 #423 Del Skrevet 30. juni 2011 ..tenker på at det skulle vært forbud mot at sladriser legger igjen innlegg i bøkene når det er spennende tider --- trodde det hadde skjedd noe her jeg nå!! Ja, men jeg tenker at en del av oppgaven også er å samle info og være litt proaktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. juni 2011 #424 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, men jeg tenker at en del av oppgaven også er å samle info og være litt proaktiv! Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #425 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei jenter Jeg skulle sååå ønske jeg hadde nyheter til dere Jeg har vært hos legen i dag, og lillegutt koser seg fortsatt i magen Misforstå meg rett, flott at han har det bra - men.. mamma'n begynner å bære litt preg av 3 netter med et par timers søvn. Legen synes jeg så medtatt og særs fødeklar ut Hun trodde det var like før :gjeiper: Urin, blodtrykk, ødem og alt var fint. Hjertelyden til lillegutt var den samme fine som de 5 siste kontrollene, så han stresset ikke pga det som skjer rundt han. Nå har jeg jo ikke termin før på mandag da, så jeg har ingen rett til å klage enda føler jeg.. Legen gjorde meg obs på at jeg burde kontakte føden rel tidlig så fort kroppen min "gikk videre" i prosessen.. Jeg har antakelig en lang modningsprosess, noe som hos mange er helt normalt, sjansen for at resten av forløpet kan gå reativt kjapt var derfor til stede Time will show.. Håper alle har en fin torsdag, en uke går ganske så fort må jeg si Snart helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. juni 2011 #426 Del Skrevet 30. juni 2011 Godt å få en oppdatering fra deg! Det spiller ingen rolle om det har skjedd noe "spennende" eller ikke, så lenge tiden går så er det jo desto kortere til fødsel uansett! Du er nok mere utålmodig enn det vi er... *line snakker plutselig på vegne av alle her.. * Det er jo finfint at alt stod bra til på legesjekken da- nå blir det i hvert fall 12 uker på pappa! Det er forresten lov å ta en paracet for eventuelle plager, kan jo hende at du får sove litt bedre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #427 Del Skrevet 30. juni 2011 Oppdatering kommer hver dag om så er Ja, nå blir det nok juli-bebis på meg også ja Kjære ønsket seg i utg pkt "bare" 10 uker. Han er en viktig person på jobben og synes det er "ålreit" å jobbe (til motsetning fra meg - neida..) Men når lillegutt er her og alt kommer til alt så vil han nok like seg hjemme her med oss så mye som mulig (jeg skal være hjemme hele tiden uavhengig av hans perm.dager / graderte uttak osv). Ja, legen sa jeg kunne ta en paracet om det ble helgærent.. Hun har tidligere sagt hun fraråder all bruk av smertestillende, men nå var altså en paracet ok Det var påvist hyppigere utv av astma hos fostre der mor hadde tatt paracet men... i nødsfall kunne det være ok. Vi får se hvor despo jeg blir etterhvert.. Har blundet litt nå, så sniker til meg noen minutter på øyet underveis Håper dere har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. juni 2011 #428 Del Skrevet 30. juni 2011 Dette blir så spennende Håper virkelig lillegutt er greit mot mamman sin og kommer snart. Overtid virker ikke sånn super-artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) En liten oppdatering herfra på morgenkvisten Virket som om maseriene tok en pause i går I natt har jeg ligget og kjent på konstante mensmurringer og regelmessige kynnere med 5-7 min mellomrom... Dvs, det er ikke tak forbundet med hver kynner men murringen, eller takene er der konstant.. Jeg ligger her og overvåker tiden i mellom og kjenner godt etter Fasinerende!! Tenker jeg tar en tlf til føden om dette fortsetter utover dagen, regner med kynnerne skal gå over til noe mer smertefullt.. Meeen jeg over noe som i det minste er regelmessig tenker på Monthe-vennen som har reist til sykehuset i natt Klem herfra Endret 1. juli 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juli 2011 #430 Del Skrevet 1. juli 2011 Oi, oi, oi - her er det bare å finne frem Tenk at nå får dere snart møte lillegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. juli 2011 #431 Del Skrevet 1. juli 2011 En liten oppdatering herfra på morgenkvisten Virket som om maseriene tok en pause i går I natt har jeg ligget og kjent på konstante mensmurringer og regelmessige kynnere med 5-7 min mellomrom... Dvs, det er ikke tak forbundet med hver kynner men murringen, eller takene er der konstant.. Jeg ligger her og overvåker tiden i mellom og kjenner godt etter Fasinerende!! Tenker jeg tar en tlf til føden om dette fortsetter utover dagen, regner med kynnerne skal gå over til noe mer smertefullt.. Meeen jeg over noe som i det minste er regelmessig tenker på Monthe-vennen som har reist til sykehuset i natt Klem herfra God morgen morgenfuglen! Grattis med noe som ligner på regelmessig! Høres ut som humøret er godt Keep us posted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. juli 2011 #432 Del Skrevet 1. juli 2011 Følger med Spennende, spennende, SPENNENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei Ikkeno' nytt herfra Kynnere som ikke er spesielt smertefulle, murring i ryggen og egentlig en rolig dag Har slått meg til ro med at kroppen min er i modning (ref det legen min sa i går) og at det enten kan gå raskt eller at det kan ta litt tid.. Så lenge lillegutt har det fint så får jeg tenke at han ikke er "forsinket" enda ift termin og at han kommer når han er klar Prøver å sove og slappe av innimellom, har hatt en helt ok natt nå i natt selv om jeg våknet tidlig.. Godstolen er god i dag og, selv om jeg prøver å tenke at jeg bør rydde litt og pakke siste rest på bagene våre.. Har forresten lagt litt mer 56-klær i bagen til lillegutt nå Har ingen tips på hvor stor han er men, in case av å ikke ha med stort nok tøy får jeg helgardere litt Fiin dag til alle KG-damene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2011 #434 Del Skrevet 1. juli 2011 Og hvordan står ting til her inne da? Det er visst flere bøker jeg ikke har lagt igjen sporene mine i 40 uker i morgen og vi kg-damer har forlengs begynt med :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #435 Del Skrevet 1. juli 2011 Og hvordan står ting til her inne da? Det er visst flere bøker jeg ikke har lagt igjen sporene mine i 40 uker i morgen og vi kg-damer har forlengs begynt med :popcorn: Hei hei Her går det bra Humøret var labert tidlig i uka, mye rare vondter og jeg var generelt utålmodig Gråt og var nedfor, nesten skummelt (kjente ikke igjen meg selv ) De siste dagene har jeg følt at ting har vært litt på gang, etter legetimen i går ble jeg litt roligere og det jeg har trodd har vært svake modningsrier har nok vært sterke kynnere :gjeiper: Hvordan man skal tolke alt er veldig vanskelig synes jeg I dag har jeg hatt regelmessige, ubehagelige kynnere.. Ikke smertefulle, men det jeg vil kalle ubehagelige Mensmurringer i ryggen og nedover rumpe og lår og skikkelige stikk nedi der. Har ikke sett noe til noe komplett slimpropp eller blodblandet slim, så jeg er forberedt på å gå til termin og ratt litt over Har gått meg en tur, luket ugress og lekt med hundene + at vi har testet Ingenting skal være uprøvd her i gården Lillegutt vil være hvor han er så i dag tror jeg jeg dropper allskens kromspring.. Bare å følge med her, jeg skal nok følge med når det er deres tur også (innimellom bleier og amming). Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2011 #436 Del Skrevet 1. juli 2011 Så godt å høre at formen er bedre, men pass på at du ikke sliter deg helt ut nå før fødsel da Har dere jordmor i kommunen så kan du jo høre om å bli sjekket for modning og eventuelt strippet Jeg ble det den 3. juli, 4 satt fødselen igang og 5 var han ute. Er absolutt for at ingenting skal være uprøvd, hehe. Så lenge en ikke sliter seg helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #437 Del Skrevet 1. juli 2011 Så godt å høre at formen er bedre, men pass på at du ikke sliter deg helt ut nå før fødsel da Har dere jordmor i kommunen så kan du jo høre om å bli sjekket for modning og eventuelt strippet Jeg ble det den 3. juli, 4 satt fødselen igang og 5 var han ute. Er absolutt for at ingenting skal være uprøvd, hehe. Så lenge en ikke sliter seg helt ut Ja, vi har jm i kommunen men hun har typisk nok ferie Prøver å slappe av mest mulig, men kjenner jeg er litt sliten innimellom slagene nå.. Får ta denne helga til hjelp og hvile og lade opp så jeg er klar til termin.. Har liksom ikke helt tro på at det skjer noe før det, men vi får se I dag har jeg spandert på meg en varmeflaske, den er allerede plassert der den føltes best (i ryggen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. juli 2011 #438 Del Skrevet 2. juli 2011 I dag har jeg spandert på meg en varmeflaske, den er allerede plassert der den føltes best (i ryggen) Jeg henger meg på varmeflasken - går til innkjøp av en i dag! Hvordan går det ellers? Med symtomer og humøret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg henger meg på varmeflasken - går til innkjøp av en i dag! Hvordan går det ellers? Med symtomer og humøret? Hei! Det vil du ikke angre på, den er himmelsk god Slapper så av i korsryggen og der det murrer av den at det er rett og slett deilig Hm, ellers går det greit.. Humøret er bedre enn det var i begynnelsen av uka og heeelt ok Symptomene er ganske like i går, regelmessige kynnere med alt fra 5-10 min mellom. Ubehagelige men ikke smertefulle Har fått skikkelig murring og stikking nedi nederst der og kjennes av og til ut som det sprenger både der og litt bak Sorry for sånne detaljer men... Jeg har aldri hatt "vondt" i rompa, så tar det som et tegn på modning (i beste fall ) Er ikke sånne sterke smerter da, bare kjenner at det murrer og spenner seg litt Synes denne uka her har vært ganske tøff i grunn, virker som om kroppen min modnes (jeg har jo ikke sjekka det ) og at den bruker tid på det Heeelt flott det om det medfører en grei/ok fødsel, men må innrømme at det er litt slitsomt etter 40 uker at det kommer tegn på tegn som enten løsner eller bare forblir Men men.. lillemann må vel ville ut en dag. Det er jo så mange som vil treffe han snart, og spesielt mamman hans Får forresten for 40 uker En ting som er sikkert er at jeg er 7 dager nærmere å treffe han enn jeg var forrige lørdag Skål (med farris) for det resonnementet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. juli 2011 #440 Del Skrevet 2. juli 2011 Hurra for 40 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå