LineGourmet Skrevet 5. juli 2011 #461 Del Skrevet 5. juli 2011 Gleder meg til rapporten Kos dere, kos dere, kos dere, kos dere, kos dere, kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. juli 2011 #462 Del Skrevet 5. juli 2011 Åååh, Sommerfuglen -- gratulerer så mye med den lille gutten!!! Så fantastisk at lillemann endelig bestemte seg for å komme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 5. juli 2011 #463 Del Skrevet 5. juli 2011 Gratulerer så mye!!! Vi fikk jammen ganske på rappen alle vi tre Kos dere masse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. juli 2011 #464 Del Skrevet 7. juli 2011 Sommerfuglen -- jeg håper at alt er bra med deg og din lille. Forhåpentligvis er dere på samme "sted" som oss nå, der livet er fantastisk og hjertet nærmest eksploderer av mammalykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 #465 Del Skrevet 7. juli 2011 Sommerfuglen -- jeg håper at alt er bra med deg og din lille. Forhåpentligvis er dere på samme "sted" som oss nå, der livet er fantastisk og hjertet nærmest eksploderer av mammalykke Støtter Monthe på dette Fikk jo så vakker mms av vidunderet ditt i går Vi får se da om du har tid til å skrive litt om hverdagen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #466 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei! Vi kom hjem i dag, og har hatt litt besøk allerede Så jeg har sviktet dere KG-jentene mine.. Kommer sterkere tilbake i morra, jeg lover Livet er heeeelt herlig, enig med deg MonThe Jeg er oppover ørene forelsket i min lille prins, han er helt ubeskrivelig skjønn (helt objektivt... :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 8. juli 2011 #467 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei! Vi kom hjem i dag, og har hatt litt besøk allerede Så jeg har sviktet dere KG-jentene mine.. Kommer sterkere tilbake i morra, jeg lover Livet er heeeelt herlig, enig med deg MonThe Jeg er oppover ørene forelsket i min lille prins, han er helt ubeskrivelig skjønn (helt objektivt... :gjeiper: ) Åååååh.. Så koselig å høre at dere koser dere. Er det ikke rart tenke på at det lille vesenet har vært i magen din siden den bare var noen mm stort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 8. juli 2011 Åååååh.. Så koselig å høre at dere koser dere. Er det ikke rart tenke på at det lille vesenet har vært i magen din siden den bare var noen mm stort? vi storkoser oss jo, det er rart å tenke på det ubeskrivelig fint å få han på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #469 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) hei hei Så var vi vel hjemme fra sykehuset, deilig Dagene jeg har hatt lillemann her har vært fantastiske Trodde ikke det skulle være mulig å være så fornøyd med noe men... Han er helt skjønn og vi bare koser oss. mammalykken bobler - ingenting kunne gjort meg mer lykkelig enn han Skriver mer når jeg har fått summet meg litt.. Mange tanker i hodet og opplevelser som må fordøyes littegrann Endret 8. juli 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 9. juli 2011 #470 Del Skrevet 9. juli 2011 Så koselig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #471 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei hei Innom med ett livstegn fra ammekroken i dag også Her går det bra både med amming, nattesøvn og kos I natt måtte jeg vekke lillemann pga jeg luktet behov for ny bleie og å få ut litt melk (brukbar spreng... ) Så vi tok et raskt stell ca 04.30 og litt mat. Så sov han videre til 9.30 Et skikkelig murmeldyr av en baby vi har fått i hus. Han virker til å elske kos og nærhet, om han har litt problemer med å roe seg er det bare å legge han litt inntil en av oss så blir det stille En god følelse når man ser at babyen blir fornøyd både med maten og kosen Virker som om han har funnet seg til rette med oss og synes han har det heeelt greit Mamma'n har det heelt okei hun også Sånn mht ganglag, sting og alt Litt øm og sår, men det må en vel regne med 5 dager etter man har vært igjennom noe som en fødsel. Jeg var på vekta i går Den viste - 11 kg.. Sååeh, det går nedover.. Tror jeg gikk opp 13 eller noe, så nå er det vel magen igjen?! Den er blitt litt flat, men er nok noe igjen jah Fødselshistorien har jeg planer om å sette på trykk en dag, må bare summe meg litt.. Det gikk ganske så fort (etter min oppfattelse..) Ikke noe dramatikk og lillegutt fikk 9/9 på den Apgar-scoren.. Så, alt i alt en harmonisk og fin opplevelse for en førstegangsfødende - tross vanlige fødselssmerter Håper dere har en fin lørdagskveld jenter, jeg skal kose meg med verdens fineste lille klump (og pappa'n hans) Endret 9. juli 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juli 2011 #472 Del Skrevet 9. juli 2011 koselig å høre fra deg Dette er vel første lørdagen deres med den nye familien Det virker som ammingen går veldig bra - hadde du noen problemer i starten eller? Måtte du vente lenge på melka, ble du sår etc? Hva med sykehusbag'en - hva fikk du bruk for og hva kunne blitt hjemme? Hva slags klær bruker du nå? *line suger info* Murmeldyr som er lett å gjøre fornøyd høres bare idyll ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2011 #473 Del Skrevet 9. juli 2011 Velkommen hjem fra sykehuset! For en overgang det må være med lillemann i hus... utrolig godt å høre at alle nyter den nye tilværelsen Tenk så heldig du er, som har en slik god familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. juli 2011 #474 Del Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så mye med en liten prins i hus Nysgjerrig på fødelshistorien, jeg Ser at den kommer en dag, så jeg får bare følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #475 Del Skrevet 9. juli 2011 koselig å høre fra deg Dette er vel første lørdagen deres med den nye familien Det virker som ammingen går veldig bra - hadde du noen problemer i starten eller? Måtte du vente lenge på melka, ble du sår etc? Hva med sykehusbag'en - hva fikk du bruk for og hva kunne blitt hjemme? Hva slags klær bruker du nå? *line suger info* Murmeldyr som er lett å gjøre fornøyd høres bare idyll ut Hei Stemmer, dette er første lørdagen vår Ammingen går veldig bra ja.. Jeg fikk melk veldig fort, og MYE melk De på sykehuset sa det var sjelden at damene fikk så mye melk så fort.. Ikke størrelsen det kommer an på med andre ord Er litt øm i vortene til tider, men det går veldig greit egentlig.. Tåler litt ubehag for at klumpen min skal bli mett og god Vi sleit litt i starten pga lillegutt la tunga opp i gommen, så han fikk ikke helt rett tak.. Men, etter litt terping og øvelse så gikk det seg greit til Herlig å ha masse melk så han blir fornøyd, det har mye å si for hele tilværelsen når man kommer hjem med ett lite gull Hm, var litt jeg ikke fikk bruk for.. Jeg brukte en gravid-joggebukse stort sett på sykehuset og singlet til.. Brukte sykehus-netting-trusen, bleien der og litt skjorte på nettene.. Hettejakke utenpå singleten brukte jeg også mye.. Digg å dra igjen glidelåsen for å "dra inn" magen Ang amme bh hadde jeg med 3 stk.. Fikk bruk for alle 3 i løpet av oppholdet for jeg lakk igjennom innlegg og alt :gjeiper: Strie strømmer med andre ord Ja, han er herlig å ha i hus En perfekt bebis - til å bli veeeldig glad i og stolt av å ha vært med på å lage I dag har vi trillet for første gang, det var kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #476 Del Skrevet 9. juli 2011 Velkommen hjem fra sykehuset! For en overgang det må være med lillemann i hus... utrolig godt å høre at alle nyter den nye tilværelsen Tenk så heldig du er, som har en slik god familie! Hei Takk for det Aurelia Ja, det er helt herlig Overgang er det helt klart, men det rare er at det føles som om han har vært her leeenge (bestandig nesten) Han har i hvertfall blitt en helt naturlig brikke i livet våres, gled deg til det er din tur.. Følelsen når du får se den lille for første gang kan ikke beskrives Ja, jeg føler meg veldig heldig som har fått oppleve å bli mamma og å få min egen lille familie til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #477 Del Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så mye med en liten prins i hus Nysgjerrig på fødelshistorien, jeg Ser at den kommer en dag, så jeg får bare følge med Takk for det Ja, jeg skal summe meg litt og skrive ned en dag.. Er vel ikke sånn super spennende - men.. Helt vanlig og uten dramatikk Heldigvis var alt bra med lillegutt underveis og ikke minst når han kom ut. Hel og fin, men 10 fingre og 10 tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. juli 2011 #478 Del Skrevet 9. juli 2011 Er så herlig å høre ok den nye tilværelsen din Blir jo enda mer utålmodig her jeg sitter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #479 Del Skrevet 9. juli 2011 Er så herlig å høre ok den nye tilværelsen din Blir jo enda mer utålmodig her jeg sitter!! Gled deg Det du skal oppleve innen få dager er magisk, ingenting kan måle seg med det Gratulerer med at du tippet rett ang lillemannen min sin ankomst, ikke værst Lykke til om det skjer noe til natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. juli 2011 #480 Del Skrevet 10. juli 2011 Gled deg Det du skal oppleve innen få dager er magisk, ingenting kan måle seg med det Gratulerer med at du tippet rett ang lillemannen min sin ankomst, ikke værst Lykke til om det skjer noe til natten Murrer her enda så kanskje i løpet av dagen?!?! Det hadde vært knall, men tror mest det er kroppen som "øver"... Har tippet i dag på meg selv så hadde vært morsomt, men jeg var nok heldigere på tippinga på din dato Ha en flott søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå