Pasjonsblomst Skrevet 2. juli 2011 #441 Del Skrevet 2. juli 2011 hei sommerfugl! 40 uker, wow Da nærmer det seg. Ønsker deg masse lykke til med ferdigmodning og første møte med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #442 Del Skrevet 3. juli 2011 hei sommerfugl! 40 uker, wow Da nærmer det seg. Ønsker deg masse lykke til med ferdigmodning og første møte med Takk! Ser ut som det drøyer littegranne Han har gooood tid virker det som. Hjelper ikke at mamma'n begynner å bli klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. juli 2011 #443 Del Skrevet 3. juli 2011 Innom og titter til deg i barselsrusen, jeg lover deg at all ventetid og vondter er verdt det når du får lillegull på brystet Nå er det uansett ikke lenge til han er her vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #444 Del Skrevet 3. juli 2011 Innom og titter til deg i barselsrusen, jeg lover deg at all ventetid og vondter er verdt det når du får lillegull på brystet Nå er det uansett ikke lenge til han er her vennen!! Heiii Så koselig at du titter innom meg Godt å høre det MonThe Synes dette har vært ei tøff uke, og den neste blir sikkert laaang i allefall Vær glad for at lillegutten din ville ut når han ville, håper lille S snart blir utålmodig også Gleder meg til å høre mer om alt som har skjedd og livet med lille F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juli 2011 #445 Del Skrevet 3. juli 2011 Usikker på om jeg har skrevet her inne før Skriver ihvertfall nå så jeg har deg Masse lykke til med den kommende maratonen du snart skal ut på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #446 Del Skrevet 3. juli 2011 Usikker på om jeg har skrevet her inne før Skriver ihvertfall nå så jeg har deg Masse lykke til med den kommende maratonen du snart skal ut på! skal du være Håper det skjer litt mer action her kommende uke enn hva som har vært denne uka Tiden blir litt lang, men... man får droppe å surve, så går det nok på et vis Håper det er bra med deg, lykke til med pakking av bag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #447 Del Skrevet 3. juli 2011 Smerter fra helvete i hele dag siden kl 13 omtrent... Vi hadde en plan om å ringe sånn i 22 tiden Meeeeen, litt over kl 20 dabbet det av her og er kun sporadisk og slettes ikke så vondt lenger... Nå har vi testet for siste gang før lillegutt MÅ komme.. Nå orker vi ikke mer plikt-kos og overlater resten til mini å bestemme Tar kvelden nå og håper på en natt med litt action - selv om jeg ikke har trua Håper alle får en god natt herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2011 #448 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Smerter høres ut som enten superkjipt/ eller kanskje tegn på at noe er i gjære`? Uansett høres det ut som at det må nærme seg noe nå... lillegutt! Endret 4. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. juli 2011 #449 Del Skrevet 4. juli 2011 Håper dere på er på sykehuset nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. juli 2011 #450 Del Skrevet 4. juli 2011 Sms fra Sommerfuglen kl 0422 i natt: "Tar en tur for sjekk nå - skriver mere senere" ---- :hoppe: Må bare beklage for at jeg oppdaget sms så sent :gjeiper: -har sendt henne melding tilbake og håper vi blir oppdatert snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. juli 2011 #451 Del Skrevet 4. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. juli 2011 #452 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Jaaa!! skal mine hittil skjulte synske evner ENDELIG slå til? for fødsel! *edit* Gud, så presis lillegutt i så tilfelle er Endret 4. juli 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. juli 2011 #453 Del Skrevet 4. juli 2011 Så spennende Må si babyene til julidamene isåfall er gode på å komme både før og på terminen. Venter spent på neste oppdatering og krysser fingrene for at du har gutten din hos deg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2011 #454 Del Skrevet 4. juli 2011 *Rørt* og håper på at fødsel står på.. og at alt går godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. juli 2011 #455 Del Skrevet 4. juli 2011 Oppdatering direkte fra Sommerfuglen kl 1330: "Lillegutt ble født i dag kl 1105. Han er 52 cm og 3530 gram. Alt er bra med oss begge to Klem " ----- Hurra! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2011 #456 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Gratulerer så mye sommerfuglen! Da ble det 4.juli da Gratulerer!!! Endret 4. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. juli 2011 #457 Del Skrevet 4. juli 2011 Gratulerer! Kos dere masse med det nyfødte vidunderet deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. juli 2011 #458 Del Skrevet 4. juli 2011 Gratulerer så masse med gutten Nyt tiden, den går så altfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. juli 2011 #459 Del Skrevet 4. juli 2011 Ka-ching! Jeg tippet rett dato Gratulerer så mye sommerfuglen!!! Gleder meg til å høre hvordan dere har det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #460 Del Skrevet 5. juli 2011 hei jenter! Her kommer en oppdatering fra en nybakt liten familie på 3 Alt gikk så fort fra jeg la meg søndagskveld til kl var 11 i går, men jeg kommer med en liten rapport senere.. Den lille er selvfølgelig heeeelt perfekt og vi koser oss masse tusen takk for alle gratulasjoner og sladre-oppdrag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå