Gå til innhold

Katta e blitt tullat

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ho gamlemor som vi steriliserte før sommerne, har hatt en depresjonsperiode som har resultert i mye gråt. Jeg snakket med dyrelegen og hun forklarte at det var naturlig. Men nå har hun begynnt å springe rundt i hele leiligheten, hun er liksom på jakt etter noe.....jeg begynner å lure på om katte har fått hjerneskade.... eller psykiske problemer...

Noen som har erfaringer med steriliserte gamlemødre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammas hunnkatt var godt voksen da hun ble sterilisert, og hun fikk sånne raptuser hvor hun storma rundt i hele huset - helt spinnvill :o Har ingen forklaring på det, men da er det i hvert fall flere enn din pus som blir litt gæærn :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste kjetta mi er også sånn, og ho er ikke sterilisert. Tror kanskje det er noe som kommer med alderen også jeg. Kjetta vår begynte med dette da ho var en 5-6 år tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ok, da er det sikkert helt normalt. En ting er at hun har mistet kjønnsdriften, kanskje hun nå har gått tilbake til barndommen - ser i hverfall slik ut :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har så absolutt noe med steriliseringen å gjør! Alle mine kjetter har blitt sånn etterpå, en av dem var 8 år og gikk helt i barndommen. Antar det er noe med hormonproduksjonen som forandrer seg. De ser ut til å ha det helt topp synes jeg, masse energi og lekelyst....

Men de mister absolutt ikke kjønnsdriften hvis de bare er sterilisert, bare så det er sagt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...