Gjest Stadig optimist Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vi har en sjef på jobben som har stilling som "møtesjef" :o Fra fleip til alvor Har du en god/dårlig sjef og hvorfor er han/hun det? Veldig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har hatt både gode og dårlege sjefar. (I mine auge, sjølvsagt.) Kort sagt vil eg seie at skilnaden på dei kan oppsummerast slik: Dårleg sjef: Gjev deg kun tilbakemeldingar når du gjer noko som ikkje er godt nok. God sjef: Gjev både positiv og negativ respons. Dette er iallefall det eg har opplevd som noko av det mest avgjerande. Viss ein aldri får ros, berre kjeft, går det ut over arbeidsmoralen. (No snakkar eg ikkje om viss ein er heilt udugeleg, men viss det er slik for mange tilsette...) Elles så er det fint med ein sjef som har auger for litt andre ting enn KUN effektivitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 En god sjef må ha evne til å kunne ta opp ting som ødelegger arbeidsmiljøet. Vet om en sjef som er så opptatt av å bli likt av alle, at han ikke tar opp saker som mange av arbeidstakerene klager på (det er noen som ikke gjør jobben sin, og bare går rundt og slenger). Dette skaper et dårlig arbeidsmiljø, folk føler seg ikke tatt på alvor av sjefen og flere vurderer nå å bytte jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå