bluebird Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Joda, det ble offentliggjort det da. Sammen med to andre som hadde bursdag samme dagen. Men en egen tråd? Åneida!!! Jeg er dyyypt såra og vonbråten. Men stakkars Midnattsol! :trøste: Her får du en helt egen tråd som bare er din! 8) Men du? Er det sant at du ruller i havkanten ved midnatt? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Yeeej! *hoppe og sprette* Du er snill du, bluebird. Om jeg ruller meg i havkanten? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Makan til utakknemmelighet! :o Her husket jeg på deg og var glad for å dele både dag og tråd med deg - så er dette takken... Bare surving! *fnys* Suz :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Om jeg ruller meg i havkanten? :o Ja, her står det at du ruller i havkanten. Eller er det bare et rykte? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Makan til utakknemmelighet! :o Her husket jeg på deg og var glad for å dele både dag og tråd med deg - så er dette takken... Bare surving! *fnys* Suz :cry: Neei, jeg er kjempetakknemlig altså!!!! (men du fikk din egen tråd dah..med kake og greier... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja, her står det at du ruller i havkanten. Eller er det bare et rykte? :o Aahh..ja selvfølgelig. På sommerstid når jeg er nordpå pleier jeg å rulle litt ved midnatt. Nå for tiden blir det ikke så mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. oktober 2003 #7 Del Skrevet 10. oktober 2003 Midnattsol fortjener en egen tråd :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #8 Del Skrevet 10. oktober 2003 Neei, jeg er kjempetakknemlig altså!!!! (men du fikk din egen tråd dah..med kake og greier... ) Uff.. det er helt sant...*skammer seg* :oops: Du fortjener selvfølgelig din egen tråd.. :kysse: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. oktober 2003 #9 Del Skrevet 10. oktober 2003 har med sjokoladekake og rødbrus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #10 Del Skrevet 10. oktober 2003 *kommer løpende tilbake med litt champis til Midnattsol* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #11 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ooj..*sprette champis med et PANG* *helle oppi glass og gir til alle som kommer innom* :D *oppdager plutselig noen store kasser med pærebrus* DREKK alle engler og ikke-engler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #12 Del Skrevet 10. oktober 2003 SKÅL... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. oktober 2003 #13 Del Skrevet 10. oktober 2003 du Middie? Her er noen jordbær til champisen din :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #14 Del Skrevet 10. oktober 2003 Supert!!! *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. oktober 2003 #15 Del Skrevet 10. oktober 2003 makan ingen som spiser kake?????? :o nei vel ... tar den med meg igjenn.... *snurt* hmmfr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #16 Del Skrevet 10. oktober 2003 *løøøøøpe etter* veeeheeeheeent!!! Jeg vil ha sjokoladekake og rødbrus!! (puh, det er jammen meg slitsomt å holde alle fornøyde når man har bursdag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 11. oktober 2003 #17 Del Skrevet 11. oktober 2003 nåja..... kansje et lite stykke...... er den god??? Mattahara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #18 Del Skrevet 11. oktober 2003 God helg Middis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2003 #19 Del Skrevet 11. oktober 2003 Husk å spise masse kake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. oktober 2003 #20 Del Skrevet 11. oktober 2003 nåja..... kansje et lite stykke...... er den god??? Mattahara Nyyydelig!! God helg, jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå