Gjest Shivani Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nå må du se å få deg dagbok, jente... Jeg vil skrive hilsen til deg. Trangen er påtrengende nå... :hoppe hoppe hoppe: :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jammen jeg tenkte jeg ikke skulle ha noen dagbok lenger jeg da..Jeg legger jo ut ALT i den, og det vil jeg ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Men du er nå søt og da! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Å jamen!!!!! Du kan jo lage en dagbok som heter: Runas sider for dem som vil sende hilsen til Runa TADA!!! Og så kan du bare lene deg tilbake og lese alle hilsenene (heter d det?) med et smil... Eller så kan jeg opprette en dagbok som en gave til deg som heter: Gjesteboken til Runa som ikke vil ha dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja du kan jo lage en liten dagbok til meg..eller skal vi si minnebok? Bare pass på at jeg holder meg unna, for jeg legger ut alt for mye uintressant om meg selv.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hehe.. Nå er du som en trigger for ideene mine... :tenke fikle skrive fomle: :djevelsk glis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente meg nå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå