Gå til innhold

Hvilke forum vil dere ha mer aktivitet på?

Rachel

Anbefalte innlegg

Kjære forumdeltakere,

Jeg vil gjerne ha mer aktivitet på karriere og utdanning, alternativt og kultur, film og litteratur.

Er i gang med å starte diskusjoner selv, men føler av og til at jeg bare pisser i havet- men overbeviser meg selv om at hvis jeg bare pisser nok, så hjelper det etterhvert på... :blunke:

Dette er ment som en positiv initiativs-tråd for proaktive mennesker.

Dem som foretrekker å dasse med mens de kveler en gjesp bes vennlig om å fortsette å sitte på gjerdet. Hvis de ikke vil være med å diskutere da?

Har også en oppfordring: Husk at dette er et diskusjonsforum. En diskusjon er kun en diskusjon når den foregår saklig, er min mening. Ønskes en kose-dulle-klubb, finnes snikk-snakk, personlige meldinger og dagbøkene til det.

Vær så snill å ikke "infisere" de andre forumdelene med småsnakking?

Yours truly,

Rachel

...som ser frem til å diskutere og lære nye ting og meninger å kjenne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker meg flere kreative og inspirerende tråder om interiør!

Er enig i at diskusjoner skal holdes saklig, men det bør være rom for små "utskeielser". Ikke sånn iherdig snikk-snakk som ødelegger tråden, men små humørfyllte kommentarer. (kommer selvsagt ann på temaet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn iherdig snikk-snakk som ødelegger tråden, men små humørfyllte kommentarer. (kommer selvsagt ann på temaet)

Enig i den, men det er bare det at enkelte ikke klarer å sitte på hendene sine når de får et sprøtt innfall.

Jaja, vi får prøve å overse. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...