cilipili Skrevet 5. januar 2011 #161 Del Skrevet 5. januar 2011 De sinnsyke store vinterstøvlettene alle går i nå, merill eller noe sånt. Når ALLE har dem gidder hverfall ikke jeg! Sinnsykt stygge er de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 6. januar 2011 #162 Del Skrevet 6. januar 2011 Jøss......... er det noe du KAN gå i da?? Nesten alt. Bare ikke disse tingene;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 6. januar 2011 #163 Del Skrevet 6. januar 2011 I know..! Ser at linken ikke virket, så her er den på nytt, til glede (eller var det misnøye?) for de som ikke fikk åpnet den første: Snuggs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. januar 2011 #164 Del Skrevet 6. januar 2011 Onepiece Uggs Klær med flashende logo Ed Hardy klær Playboy klær Lakk/Skinn kåper (vræl) Haremsbukse Alpelue Tights/bukser i leopard, sebra, glitrende Burka Boblejakke/kåpe Joggeklær(utenfor hjemmet/treningssenter) Pysjamas Korte topper/gensre For trange bukser(andre klær og i grunn) Snekkerbukse Spisse sko Knickers Fra topp til tå: rosa, leopard, sebra, rødt, hvitt osv. Det eneste jeg kunne gått i fra topp til tå er svart DERSOM man klarer å gjøre det fint med kjeder, øredobber, ringer osv. Pologensere Crogs (utenfor jobb) Saggebukser Moonboots Jumpsuit Overdrevent oversized look Cowboyboots Pelskåpe og annet ekte pels Korte tights klær ala superkul.no, illusion.no Platåsko Nettingstrømper Bukser som gir meg cameltoe, haha, æsj Evas drakt (som noen andre nevnte) HAHA, ALDRI offentlig, nei! Paljettskjørt/Bukser/Sko Slengbukser Missixty, Louis, Lee - bukser som var in for 10-11 år siden. GRØSS Smykker laget av snor. Ser ut som skolisser Rumpetaske Hvite sko(utenoom tøysko/joggeskoo som jeg bruker på jobb). Ville heller aldri gått med rosa sko. Uffameg! Vil ikke bli sett i noe grønt, oransje, lilla, rosa osv Neonfarger Kjoler med en arm eller sykt korte kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #165 Del Skrevet 7. januar 2011 http://nisungen.blogspot.com/ det meste jeg finner i denne bloggen.... mye trashy looks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. januar 2011 #166 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Onepiece Uggs Klær med flashende logo Ed Hardy klær Playboy klær Lakk/Skinn kåper (vræl) Haremsbukse Alpelue Tights/bukser i leopard, sebra, glitrende Burka Boblejakke/kåpe Joggeklær(utenfor hjemmet/treningssenter) Pysjamas Korte topper/gensre For trange bukser(andre klær og i grunn) Snekkerbukse Spisse sko Knickers Fra topp til tå: rosa, leopard, sebra, rødt, hvitt osv. Det eneste jeg kunne gått i fra topp til tå er svart DERSOM man klarer å gjøre det fint med kjeder, øredobber, ringer osv. Pologensere Crogs (utenfor jobb) Saggebukser Moonboots Jumpsuit Overdrevent oversized look Cowboyboots Pelskåpe og annet ekte pels Korte tights klær ala superkul.no, illusion.no Platåsko Nettingstrømper Bukser som gir meg cameltoe, haha, æsj Evas drakt (som noen andre nevnte) HAHA, ALDRI offentlig, nei! Paljettskjørt/Bukser/Sko Slengbukser Missixty, Louis, Lee - bukser som var in for 10-11 år siden. GRØSS Smykker laget av snor. Ser ut som skolisser Rumpetaske Hvite sko(utenoom tøysko/joggeskoo som jeg bruker på jobb). Ville heller aldri gått med rosa sko. Uffameg! Vil ikke bli sett i noe grønt, oransje, lilla, rosa osv Neonfarger Kjoler med en arm eller sykt korte kjoler Jøss.. er det noe da KAN ha på deg da?? Må være vanskelig for deg å finne noe i vanlig butikker. Endret 8. januar 2011 av Vinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 8. januar 2011 #167 Del Skrevet 8. januar 2011 http://nisungen.blogspot.com/ det meste jeg finner i denne bloggen.... mye trashy looks. Jeez.... men så reklamerer hun jo for illusion.no også da, så hva kan man vente seg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. januar 2011 #168 Del Skrevet 9. januar 2011 Fuskepels. Harry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. januar 2011 #169 Del Skrevet 9. januar 2011 http://nisungen.blogspot.com/ det meste jeg finner i denne bloggen.... mye trashy looks. Og når man først skriver engelsk på bloggen sin må man være på et litt høyere nivå enn en femteklassing... :gjeiper: Fy for en trashy klesstil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 9. januar 2011 #170 Del Skrevet 9. januar 2011 Onepiece Uggs Klær med flashende logo Ed Hardy klær Playboy klær Lakk/Skinn kåper (vræl) Haremsbukse Alpelue Tights/bukser i leopard, sebra, glitrende Burka Boblejakke/kåpe Joggeklær(utenfor hjemmet/treningssenter) Pysjamas Korte topper/gensre For trange bukser(andre klær og i grunn) Snekkerbukse Spisse sko Knickers Fra topp til tå: rosa, leopard, sebra, rødt, hvitt osv. Det eneste jeg kunne gått i fra topp til tå er svart DERSOM man klarer å gjøre det fint med kjeder, øredobber, ringer osv. Pologensere Crogs (utenfor jobb) Saggebukser Moonboots Jumpsuit Overdrevent oversized look Cowboyboots Pelskåpe og annet ekte pels Korte tights klær ala superkul.no, illusion.no Platåsko Nettingstrømper Bukser som gir meg cameltoe, haha, æsj Evas drakt (som noen andre nevnte) HAHA, ALDRI offentlig, nei! Paljettskjørt/Bukser/Sko Slengbukser Missixty, Louis, Lee - bukser som var in for 10-11 år siden. GRØSS Smykker laget av snor. Ser ut som skolisser Rumpetaske Hvite sko(utenoom tøysko/joggeskoo som jeg bruker på jobb). Ville heller aldri gått med rosa sko. Uffameg! Vil ikke bli sett i noe grønt, oransje, lilla, rosa osv Neonfarger Kjoler med en arm eller sykt korte kjoler Agreed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 9. januar 2011 #171 Del Skrevet 9. januar 2011 Og når man først skriver engelsk på bloggen sin må man være på et litt høyere nivå enn en femteklassing... :gjeiper: Fy for en trashy klesstil! Jepp! Med tanke på småsøsknene mine og deres engelskferdigheter så tror jeg faktisk at du tar i når du sier femteklassenivå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 9. januar 2011 #172 Del Skrevet 9. januar 2011 http://nisungen.blogspot.com/ det meste jeg finner i denne bloggen.... mye trashy looks. Forresten, når man snakker om trashy outfits; gå inn på denne bloggen og scroll nedover til 6.desember. Sjekk de tre blurry bertene i hjørnesofaen. Er ikke det en veldig strategisk plassert kartong med appelsinjuice..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 9. januar 2011 #173 Del Skrevet 9. januar 2011 Forresten, når man snakker om trashy outfits; gå inn på denne bloggen og scroll nedover til 6.desember. Sjekk de tre blurry bertene i hjørnesofaen. Er ikke det en veldig strategisk plassert kartong med appelsinjuice..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 9. januar 2011 #174 Del Skrevet 9. januar 2011 I know..! Ser at linken ikke virket, så her er den på nytt, til glede (eller var det misnøye?) for de som ikke fikk åpnet den første: Snuggs Æsj, da er det mye bedre å ha på seg støvler med ullsokker nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 11. januar 2011 #175 Del Skrevet 11. januar 2011 PELS , Onepiece, "puppeneramlerut" topp,string bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 12. januar 2011 #176 Del Skrevet 12. januar 2011 Synes det er mange herlige eksempler her. Særlig de "traveller"-bryllupene med oversminkede 16-åringer i plagg som knapt dekker de mest essensielle delene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 12. januar 2011 #177 Del Skrevet 12. januar 2011 Synes det er mange herlige eksempler her. Særlig de "traveller"-bryllupene med oversminkede 16-åringer i plagg som knapt dekker de mest essensielle delene *besvimer..* Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 12. januar 2011 #178 Del Skrevet 12. januar 2011 Onepiece, UGGs, Crocs, magegenser. Jeg er heller ikke noe fan av den "hey-jeg-er-kul-uansett-hva-jeg-har-på-meg"-stilen hvor det gjerne er så mye forskjellige mønstre og farger som mulig ( f.eks. en hullete mønstrete tights oppå en annen mønstrete en). Den typiske "emostilen" er vel heller ikke noe jeg vil bli sett i. Jeg vil heller aldri bli sett i "tights som bukse" som så mange fjortizzer synes er vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 12. januar 2011 #179 Del Skrevet 12. januar 2011 Vil aldri bli sett i fargede/åletrange-jeans, da det er den mest gay stilen som er på jord. Det er jo så "POP" for tiden, og jeg bare må le hver eneste gang en selger prøver å prakke på meg noe slikt fandenskap! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2011 #180 Del Skrevet 12. januar 2011 Onepiece, UGGs, Crocs, magegenser. Jeg er heller ikke noe fan av den "hey-jeg-er-kul-uansett-hva-jeg-har-på-meg"-stilen hvor det gjerne er så mye forskjellige mønstre og farger som mulig ( f.eks. en hullete mønstrete tights oppå en annen mønstrete en). Den typiske "emostilen" er vel heller ikke noe jeg vil bli sett i. Jeg vil heller aldri bli sett i "tights som bukse" som så mange fjortizzer synes er vakkert. Hva er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå