Gå til innhold

Hva vil du ALDRI bli sett i?


MarianneE

Anbefalte innlegg

Jeg er litt for glad i joggebukse og stygge joggesko til å sette det på lista, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde selvrespekt nok til å bytte klær før jeg går på butikken.

Men jeg kommer aldri til å bli sett i:

- uformelige kjoler. Fint på jenter med guttekropp, men ALDRI hvis en har pupper/midje/hofter.

- bukser med høøøøyt liv

- hele den Victoria Beckham-pakka med altfor høye hæler, alvorlig trutmunn, overdimensjonert veske som holdes slik man festet vesker på Barbie-dukkene sine (mange Barbier hadde armer i 45-graders vinkel, og det har Victoria Beckham fått installert permanent også).

- tights til lave tøysko og gensere med vanlig lengde. Da er man rett og slett ikke ordentlig påkledd enda!

- boyfriend-jeans. Synes det er DRITFINT, men det krever en fin og veltrent kropp for å slippe unna med dem.

- allerede nevnte pels (ekte eller fake), one-piece, dyreprint, store logoer, generelt sett ethvert plagg som nødvendigvis kobles opp imot et bestemt merke (med mindre det er mitt barns Reima-dress, men den skal jo ikke jeg gå med, akkurat!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Onepiece

- crocs

- uggs

- playboyklær

- haremsbukser

- bohem eller hippiestil

- noe som helst gult, orange eller grønt

- blomstermønster a la bestemor

- pels

- nonnedrakt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil aldri bli sett i pels, klær med "dyremønstre", "syrevaskede" jeans, tightsbukser og crocs :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- crocs

- ed hardy

- sånne klær som er skåret opp i rader nedover eller har hull som skuldrene stikker ut av

- louis vuitton-logoprint

- prom dresses

- ting med strass-spenner

- illusion.no, superkul.no, osv....

Og selvsagt uggs, onepiece, Canada goose og photoshopoffer-sminke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinntights. Jeg GREMMES av folk i skinntights, ei litt overvektig jente på skolen jeg gikk på før var mester i å bruke det. Helt jævlig. Og dyremønster i jakker og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ed hardy ja. Det er ikke noe jeg kommer til å bruke. Men vinen var jo god, og fine flasker. :fnise:

Også tror jeg må legge til sånne ankelboots med hæl i samme fargen som skoen, som blåe, leopardmønstret og brune her på bildet. Jeg synes de ser ut som høver. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onepiece :ler:

crocks

joggebukse (offentlig!)

extentions som ser helt unaturlige ut

merker som wesc, dc, bjørkvin osv..

Jeg går for å kle meg rikig og ''klassisk'' til tross for at jeg går i 10.klasse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crocks

OnePiece

Kilhæler

Tights med kort tunika eller genser til, sånn at alle ser rumpa mi og jeg like gjerne kunne gått naken

Mary Janes

Gummistøvler til alt mulig, bare fordi det står Ilse jakobsen eller Hunter på de. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs

Onepiece offentlig

Leopardmønster eller annen dyretrykk

Rosa fuskepels

Neonfargede klær (sånne som var "in" en gang på 80-tallet og som har kommet delvis tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest youlookslashy

alle disse "Bik Bok" hettegenserene.

Uggs

Olabukser med masse sånne... påstrøkede blomster.

Pels... Av prinsipp, for pent er det.

OnePiece

kan egentlig gå i det meste, plager meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...