Gå til innhold

Hva vil du ALDRI bli sett i?


MarianneE

Anbefalte innlegg

Når folk viser rumpa når de går med tights. Blir som å vise rumpa når man bruker strømpebukse. Tights er ikke ment som bukse,man bruker tunika, kjole eller lang genser over. Men mange har misforstått stakkars. Ja, synes oppriktig synd på dem fordi de tydelig ikke skjønner hvor dumme de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk viser rumpa når de går med tights. Blir som å vise rumpa når man bruker strømpebukse. Tights er ikke ment som bukse,man bruker tunika, kjole eller lang genser over. Men mange har misforstått stakkars. Ja, synes oppriktig synd på dem fordi de tydelig ikke skjønner hvor dumme de ser ut.

Ikke bare at rumpa synes, men det kan fort synes en camel toe og, og det er i alle fall ikke spesielt lekkert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Jeg har en innebukse som jeg fikk til jul av lillebroren min for en god del år tilbake. Selv om den er grusomt stygg (les: dekorasjonen på buksa består av store roser i alle mulige farger og blå duer som bærer skriften "bik bok forever" og "love forever"), så er den likevel innmari god å gå i. Derfor er den som oftest det første jeg slenger på meg når jeg står opp om morgenen, men også det første jeg slenger av meg hvis det ringer på døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? :klø:

Ops, det heter kanskje ikke det :fnise: Tenker på sånne topper som viser halve magen (altså de stopper et sted før navlen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, det heter kanskje ikke det :fnise: Tenker på sånne topper som viser halve magen (altså de stopper et sted før navlen).

Aha! :laugh:

da er jeg enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lys dongeri-shorts med relativt høyt liv (gjerne avklippa Levi`s 501) dratt godt opppå magen. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre flatterende. :haar:

*observert i mote-blogger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...