Gjest Borghild Skrevet 3. januar 2011 #141 Skrevet 3. januar 2011 Onepiece Ekte pels Crocs Skinnbukser Latex Hvite pumps Tights som stopper midt på leggen Logoflashing Rumpetaske Playboy-klær ALT fra illusion.no og superkul.no
noblesse Skrevet 3. januar 2011 #142 Skrevet 3. januar 2011 Onepiece Ekte pels Crocs Skinnbukser Latex Hvite pumps Tights som stopper midt på leggen Logoflashing Rumpetaske Playboy-klær ALT fra illusion.no og superkul.no Kunne ikke sagt det bedre selv!
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2011 #144 Skrevet 3. januar 2011 Moteklær i det hele tatt. Og da går du i striesekker da eller? Alle klær er laget med tanke på trend! Så fantastisk tåpelig å si, "jeg går ikke i moteklær!" Særlig!
teeny91 Skrevet 3. januar 2011 #145 Skrevet 3. januar 2011 Onepiece! "seggebukser" Alt som har med hallo kitty. stripete klær Vil aldri bli sett i gule eller oransje klær, kler ikke de fargene
Gwen Skrevet 3. januar 2011 #146 Skrevet 3. januar 2011 - joggebukse i offentligheten - klær med logoen til merket over hele plagget - ekte pels - neonfarger - cowboyhatt - støvletter, da jeg er 1.55 og vil bare se liten og innpakka ut - klær med ansikter på - t-skjorter med fraser og ordtak på, som de som cubus selger en del av - bukse med vide bein, slutta å bruke de for noen år siden, igjen pga høyden.
Gjest B.B. Skrevet 3. januar 2011 #147 Skrevet 3. januar 2011 Ville aldri vist meg i verken ekte pels eller fuskepels. Fysj!
Gjest C-C Skrevet 3. januar 2011 #148 Skrevet 3. januar 2011 Onepiece Ekte pels Crocs Skinnbukser Latex Hvite pumps Tights som stopper midt på leggen Logoflashing Rumpetaske Playboy-klær ALT fra illusion.no og superkul.no Kopierte bare denne listen jeg, den var perfekt:D Men legger i tillegg til Hvite jeans, og jeans med strass og broderier!
kanelsnurr Skrevet 3. januar 2011 #149 Skrevet 3. januar 2011 Gidder ikke ramse opp masse som alt er nevnt mange ganger, men tar med det som er "på moten," men som jeg aldri kommer til å annskaffe meg: - Tights og tunika (alle mulige typer tights) - superkort skjørt / kjole, sånn "alle" går på byen - parkas - boblejakke (botsett fra sånn superlett som kan komprimeres, for å ha på tur) - wedges Ellers ser jeg mye som er nevnt her, som jeg ikke kan utelukke pga min kjærlighet for utkledningsfester.
antibac Skrevet 4. januar 2011 #150 Skrevet 4. januar 2011 - OnePiece - Joggebukse (kan gå i det hjemme eller til nøds hvis jeg er syk og skal til legen) - Boblejakke - Tights som stopper midt på leggen - Hvite tights - Kjoler fra sider som superkul.no, illusion.no, osv. - Crocs - Fake merkeklær/tilbehør (f.eks. Chanel-veske) - Hvite pumps/støvletter og sikkert mye annet.
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #151 Skrevet 4. januar 2011 De sinnsyke store vinterstøvlettene alle går i nå, merill eller noe sånt. Når ALLE har dem gidder hverfall ikke jeg!
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #152 Skrevet 4. januar 2011 (endret) - OnePiece - Joggebukse (kan gå i det hjemme eller til nøds hvis jeg er syk og skal til legen) - Boblejakke - Tights som stopper midt på leggen - Hvite tights - Kjoler fra sider som superkul.no, illusion.no, osv. - Crocs - Fake merkeklær/tilbehør (f.eks. Chanel-veske) - Hvite pumps/støvletter og sikkert mye annet. Hvordan kan du se om en chanel veske er fake? Endret 4. januar 2011 av Vinnie
Gjest Linda sofie Skrevet 4. januar 2011 #153 Skrevet 4. januar 2011 - Støveletter som ikke er svarte eller mørke brune. Heller ikke støveletter med spiss tå. Noe så stygt! - onepiece - millitær klær - skinn klær (harry!!) - klær med playboy kaninen på - ekte pels - grønne eller gule klær. Takler ikke de to fargene - crocs - kjoler med kun en arm - knebukser - tights i ville farger, blomster på, stripete tights og masse andre mønster på osv. - skjørt som rekket til knæra eller lengere ned. - sånna sikkelig store solbriller eller bitte små som så vidt dekker øyet. - snekkerbukse - musefletter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #154 Skrevet 4. januar 2011 -DRESSJAKKE -DRESSBUKSE -DRESSKJORTE -KJERRINGSKO TIL DRESSEN -DRESSKJØRT -"PENE" KÅPER -MØRK DONGERI -CARDIGAN
Tonka Skrevet 4. januar 2011 #155 Skrevet 4. januar 2011 Kjoler med én arm var et veldig godt tillegg, Linda Sofie - det har jeg fortsatt til gode å se noen som kler. Min liste blir da: Kjoler med én arm Joggebukser, både grå og fargede, utendørs eller innendørs Onepiece (Si innskiiild!!!) Crocs Uggs Blandingen av Crocs og Uggs: Snuggs Allværsjakke Louis Vuitton og lignende, tenker spesielt på selve logoen, men liker ikke klærne/veskene generelt heller Gummistøvler Ed Hardy - uansett hva det måtte være Klær med strass, diamanter og annet juggel på Kjoler med empireliv Bolero (får deg til å se mandig ut uansett hvor feminin du egentlig er) Svære snøstøvler Bobleklær Barnehagedress, det burde være forbeholdt unger
Pingting Skrevet 4. januar 2011 #156 Skrevet 4. januar 2011 -DRESSJAKKE -DRESSBUKSE -DRESSKJORTE -KJERRINGSKO TIL DRESSEN -DRESSKJØRT -"PENE" KÅPER -MØRK DONGERI -CARDIGAN ...greit at du ikke liker disse plaggene, men trenger du å rope for det?
Gjest Linda sofie Skrevet 4. januar 2011 #157 Skrevet 4. januar 2011 Ed Hardy - uansett hva det måtte være Ed hardy glemte jeg å ta med. Så enig. Kan ikke tenke meg noe mer harry enn det merket altså! Verste er jo de t skjortene folk flyr rundt med. Samboeren min har en rød Ed Hardy t skjorte. Huff det er så stygt og harry!! Virkelig
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #158 Skrevet 4. januar 2011 Pels, både uekte og ekte. Uetisk, stygt og harry.
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #159 Skrevet 4. januar 2011 Kjoler med én arm var et veldig godt tillegg, Linda Sofie - det har jeg fortsatt til gode å se noen som kler. Min liste blir da: Kjoler med én arm Joggebukser, både grå og fargede, utendørs eller innendørs Onepiece (Si innskiiild!!!) Crocs Uggs Blandingen av Crocs og Uggs: Snuggs Allværsjakke Louis Vuitton og lignende, tenker spesielt på selve logoen, men liker ikke klærne/veskene generelt heller Gummistøvler Ed Hardy - uansett hva det måtte være Klær med strass, diamanter og annet juggel på Kjoler med empireliv Bolero (får deg til å se mandig ut uansett hvor feminin du egentlig er) Svære snøstøvler Bobleklær Barnehagedress, det burde være forbeholdt unger Jøss......... er det noe du KAN gå i da??
Gjest Applecore Skrevet 5. januar 2011 #160 Skrevet 5. januar 2011 Blandingen av Crocs og Uggs: Snuggs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå