Gjest Borghild Skrevet 3. januar 2011 #141 Del Skrevet 3. januar 2011 Onepiece Ekte pels Crocs Skinnbukser Latex Hvite pumps Tights som stopper midt på leggen Logoflashing Rumpetaske Playboy-klær ALT fra illusion.no og superkul.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noblesse Skrevet 3. januar 2011 #142 Del Skrevet 3. januar 2011 Onepiece Ekte pels Crocs Skinnbukser Latex Hvite pumps Tights som stopper midt på leggen Logoflashing Rumpetaske Playboy-klær ALT fra illusion.no og superkul.no Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 3. januar 2011 #143 Del Skrevet 3. januar 2011 Pels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2011 #144 Del Skrevet 3. januar 2011 Moteklær i det hele tatt. Og da går du i striesekker da eller? Alle klær er laget med tanke på trend! Så fantastisk tåpelig å si, "jeg går ikke i moteklær!" Særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teeny91 Skrevet 3. januar 2011 #145 Del Skrevet 3. januar 2011 Onepiece! "seggebukser" Alt som har med hallo kitty. stripete klær Vil aldri bli sett i gule eller oransje klær, kler ikke de fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwen Skrevet 3. januar 2011 #146 Del Skrevet 3. januar 2011 - joggebukse i offentligheten - klær med logoen til merket over hele plagget - ekte pels - neonfarger - cowboyhatt - støvletter, da jeg er 1.55 og vil bare se liten og innpakka ut - klær med ansikter på - t-skjorter med fraser og ordtak på, som de som cubus selger en del av - bukse med vide bein, slutta å bruke de for noen år siden, igjen pga høyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B.B. Skrevet 3. januar 2011 #147 Del Skrevet 3. januar 2011 Ville aldri vist meg i verken ekte pels eller fuskepels. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 3. januar 2011 #148 Del Skrevet 3. januar 2011 Onepiece Ekte pels Crocs Skinnbukser Latex Hvite pumps Tights som stopper midt på leggen Logoflashing Rumpetaske Playboy-klær ALT fra illusion.no og superkul.no Kopierte bare denne listen jeg, den var perfekt:D Men legger i tillegg til Hvite jeans, og jeans med strass og broderier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 3. januar 2011 #149 Del Skrevet 3. januar 2011 Gidder ikke ramse opp masse som alt er nevnt mange ganger, men tar med det som er "på moten," men som jeg aldri kommer til å annskaffe meg: - Tights og tunika (alle mulige typer tights) - superkort skjørt / kjole, sånn "alle" går på byen - parkas - boblejakke (botsett fra sånn superlett som kan komprimeres, for å ha på tur) - wedges Ellers ser jeg mye som er nevnt her, som jeg ikke kan utelukke pga min kjærlighet for utkledningsfester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 4. januar 2011 #150 Del Skrevet 4. januar 2011 - OnePiece - Joggebukse (kan gå i det hjemme eller til nøds hvis jeg er syk og skal til legen) - Boblejakke - Tights som stopper midt på leggen - Hvite tights - Kjoler fra sider som superkul.no, illusion.no, osv. - Crocs - Fake merkeklær/tilbehør (f.eks. Chanel-veske) - Hvite pumps/støvletter og sikkert mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #151 Del Skrevet 4. januar 2011 De sinnsyke store vinterstøvlettene alle går i nå, merill eller noe sånt. Når ALLE har dem gidder hverfall ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #152 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) - OnePiece - Joggebukse (kan gå i det hjemme eller til nøds hvis jeg er syk og skal til legen) - Boblejakke - Tights som stopper midt på leggen - Hvite tights - Kjoler fra sider som superkul.no, illusion.no, osv. - Crocs - Fake merkeklær/tilbehør (f.eks. Chanel-veske) - Hvite pumps/støvletter og sikkert mye annet. Hvordan kan du se om en chanel veske er fake? Endret 4. januar 2011 av Vinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 4. januar 2011 #153 Del Skrevet 4. januar 2011 - Støveletter som ikke er svarte eller mørke brune. Heller ikke støveletter med spiss tå. Noe så stygt! - onepiece - millitær klær - skinn klær (harry!!) - klær med playboy kaninen på - ekte pels - grønne eller gule klær. Takler ikke de to fargene - crocs - kjoler med kun en arm - knebukser - tights i ville farger, blomster på, stripete tights og masse andre mønster på osv. - skjørt som rekket til knæra eller lengere ned. - sånna sikkelig store solbriller eller bitte små som så vidt dekker øyet. - snekkerbukse - musefletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #154 Del Skrevet 4. januar 2011 -DRESSJAKKE -DRESSBUKSE -DRESSKJORTE -KJERRINGSKO TIL DRESSEN -DRESSKJØRT -"PENE" KÅPER -MØRK DONGERI -CARDIGAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 4. januar 2011 #155 Del Skrevet 4. januar 2011 Kjoler med én arm var et veldig godt tillegg, Linda Sofie - det har jeg fortsatt til gode å se noen som kler. Min liste blir da: Kjoler med én arm Joggebukser, både grå og fargede, utendørs eller innendørs Onepiece (Si innskiiild!!!) Crocs Uggs Blandingen av Crocs og Uggs: Snuggs Allværsjakke Louis Vuitton og lignende, tenker spesielt på selve logoen, men liker ikke klærne/veskene generelt heller Gummistøvler Ed Hardy - uansett hva det måtte være Klær med strass, diamanter og annet juggel på Kjoler med empireliv Bolero (får deg til å se mandig ut uansett hvor feminin du egentlig er) Svære snøstøvler Bobleklær Barnehagedress, det burde være forbeholdt unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2011 #156 Del Skrevet 4. januar 2011 -DRESSJAKKE -DRESSBUKSE -DRESSKJORTE -KJERRINGSKO TIL DRESSEN -DRESSKJØRT -"PENE" KÅPER -MØRK DONGERI -CARDIGAN ...greit at du ikke liker disse plaggene, men trenger du å rope for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 4. januar 2011 #157 Del Skrevet 4. januar 2011 Ed Hardy - uansett hva det måtte være Ed hardy glemte jeg å ta med. Så enig. Kan ikke tenke meg noe mer harry enn det merket altså! Verste er jo de t skjortene folk flyr rundt med. Samboeren min har en rød Ed Hardy t skjorte. Huff det er så stygt og harry!! Virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #158 Del Skrevet 4. januar 2011 Pels, både uekte og ekte. Uetisk, stygt og harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #159 Del Skrevet 4. januar 2011 Kjoler med én arm var et veldig godt tillegg, Linda Sofie - det har jeg fortsatt til gode å se noen som kler. Min liste blir da: Kjoler med én arm Joggebukser, både grå og fargede, utendørs eller innendørs Onepiece (Si innskiiild!!!) Crocs Uggs Blandingen av Crocs og Uggs: Snuggs Allværsjakke Louis Vuitton og lignende, tenker spesielt på selve logoen, men liker ikke klærne/veskene generelt heller Gummistøvler Ed Hardy - uansett hva det måtte være Klær med strass, diamanter og annet juggel på Kjoler med empireliv Bolero (får deg til å se mandig ut uansett hvor feminin du egentlig er) Svære snøstøvler Bobleklær Barnehagedress, det burde være forbeholdt unger Jøss......... er det noe du KAN gå i da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 5. januar 2011 #160 Del Skrevet 5. januar 2011 Blandingen av Crocs og Uggs: Snuggs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå