Golde Skrevet 20. oktober 2010 #1 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er på utkikk etter en god engelsk-norsk/norsk-engelsk ordbok, enten nettbasert eller til å laste ned på PC-en. Men jeg klarer ikke helt å orientere meg i jungelen av hva som fins der ute. Det fins sikkert en masse gode sider jeg ikke vet om. Jeg er ikke helt fornøyd med de gratistilbudene jeg har funnet, og vil mye heller betale litt for en tjeneste jeg blir fornøyd med. Er det noen her inne som kan anbefale en god engelsk-norsk ordboktjeneste? Hvilken bruker du? Er du fornøyd? Jeg blir også glad for tips om nettsider med gratistilbud som kan brukes når jeg er på farta uten tilgang til min egen PC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Eh, den her er garantert ikke den beste, men det er den jeg bruker i farta. bare googler "tritrans" så kommer jeg til http://www.tritrans.net/ Her kan du velge hva du vil oversette fra og til hva.(mellom engelsk,norsk og spansk.) Endret 20. oktober 2010 av Eventyr3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk for raskt svar! Jeg har også brukt Tritrans en del, og det er delvis grunnen til at jeg ber om tips til nye sider nå! Synes sjelden den er god nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plysjhai Skrevet 20. oktober 2010 #4 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg bruker ordnett.no veldig mye. Kan kjøpe forskjellige pakker, avhengig av hvilke språk man behøver. Det er Kunnskapsforlagets språk- og ordbokstjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg bruker ordnett.no veldig mye. Kan kjøpe forskjellige pakker, avhengig av hvilke språk man behøver. Det er Kunnskapsforlagets språk- og ordbokstjeneste. Takk, det skal jeg sjekke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som har andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. oktober 2010 #7 Del Skrevet 28. oktober 2010 Clue er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 28. oktober 2010 #8 Del Skrevet 28. oktober 2010 Clue er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. oktober 2010 #9 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg bruker ordnett.no og tritrans.net. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 1. november 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 1. november 2010 Tusen takk for tips, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå