Gå til innhold

Hvor mange av dere ejakulerer?


Kåt voksen mann

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg skulle få svar fra Milla på spørsmålet mitt om hva en gammel gris er. Det kan hun selsagt ikke definere fordi hun bare har hørt dette uttrykket av andre. Det som overrasker meg er at dere jenter ikke stopper kjeften på Milla i dette forumet som heter seksualitet og sex. Jeg har aldri sett et innlegg av Milla som handler om sex, og det er jo ganske logisk: Milla er jo ikke interessert i sex i det hele tatt. Hun er jo bare en mannshater, og har aldri forstått hva sex er for noe. Milla, jeg synes synd på deg, men du kan selvsagt lære av andre som har erfaring i sex og seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest ikkje det er noko i vegen med menn "oppiåra" som har eit driftig seksualliv. Voksne/voksnare/eldre blir vi jo alle, og la oss inderlig håpe at vi beheld lystene våre til langt inn i alderdommen. Det er ikkje feil å vere kåt og voksen.

Med uttrykket "gammal gris" o.l. meiner eg ein godt voksen mann som er svært opphengt og fiksert på sex, klår kanskje på jenter som er for unge for han (alder har jo ingen betydning, men de skjønnar kva eg meiner!), og snakker mykje om sex, grove vitsar, hyppige hint om sex osv, slik at det blir ubehagelig for andre. Mange yngre guttar er jo slik også, men pubisar "skal" liksom vere slik, menn i voksen og seriøs alder som oppfører seg som syttenåringar er kvalmande og lite tiltrekkande. Så kjære "kåt voksen mann", eg meiner ikkje at det er feil å vere kåt og voksen, men det er feil å rope det ut for heile verden at ein er sex-fiksert så andre føler ubehag. Eg vil presisere at dette er mi oppfatning av uttrykket, andre har kanskje andre meiningar?

Forøvrig vil eg oppfordre alle til å holde seg til saken, som var ejakulering (i tilfelle nokon har glømt det). Sjølv har eg aldri ejakulert, og kan ikkje minnast å ha kjent følelsen av å måtte tisse ved orgasme heller. Har hatt mange orgasmar i mitt liv, men dette har eg ikkje opplevd.

_________________

Hedda-78 kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hedda-78 den 2002-05-09 19:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men:

"Kåt voksen mann", du vet nok utmerket godt hva en gammel gris er, tenker jeg.

Og ang. å stoppe kjeften på Milla, så føler jeg mer behov for å stoppe kjeften din istedet for øyeblikket.

Ufattelig tåpelig å kalle noen som helst mannshater, som ikke er interessert i dine våte drømmer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

He He, er det ikke typisk og bli kalt for mannshater bare man setter noen på plass, eller hva mener du Egil. Min mailadresse er ikke til å misbrukes.

Til din infomasjon er jeg forlovet (hadde du lest så mange av mine innlegg som du påstår hadde du garantert fått med deg det). Og jeg har ett kjempegodt sexliv, dog uten urin, pisk, lær eller som jeg sist hørte her inne; "tennissokker" icon_biggrin.gif

Jeg har bare ingen interesse i å dele akkurat den delen av livet mitt med andre mennesker. Men vi vet jo alle hva du er opptatt av Kåt Voksen Mann.

Milla

(damen ennå ingen har klart og stoppe kjeften på). Jeg er KG's egen Eminem!!! Du får nok snart erfare at det ikke er bare bare og sloss med meg. For jeg vinner alltid.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Han er helt utrolig. Jeg har tatt og vil ta vare på det han poster så skal jeg sende alt til Gry når hun er tilbake fra ferie. Jeg vil undersøke om det er mulig og stenge han ute fra hele KG.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege

Finnes det noen tvil om hvorfor jeg stenger denne tråden?? Gry har fått beskjed. Moderator12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...