Gå til innhold

Hvor mange av dere ejakulerer?


Kåt voksen mann

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er en godt voksen mann, hørte jeg ikke om ejakulering før noen år tilbake. Jeg har alltid lurt på hvorfor det ikke går for dere jenter "på skikkelig", slik det gjør for oss menn. Men så leste jeg altså om ejakulering for noen år tilbake. Min kone har aldri vært i nærheten av å sprute, men hun får veldig lett orgasme når hun onanerer. Jeg har en kamerat i Oslo på 51 år, og han har av og til besøk av en svensk frustrert hustru som bor i Holmenkollåsen. Hun er 47. Han forteller meg at han bare onanerer henne 3-5 minutter, så spruter hun helt tydelig en kjønnssevje. Han sier han heller aldri har sett dette før han møtte henne, og jeg har aldri heller sett dette. Hvor mange av dere jenter ejakulerer? Er det noen sammenheng med hvor kåte dere er, eller er det rett og slett helt tilfeldig. Selv om det selvsagt bare er amatørtanker fra min side, så velger jeg å tro at dere som virkelig slapper av når dere blir onanert eller knullet vil greie å sprute, eller tar jeg helt feil? Vær så snill og svar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Noen kvinner ejakulerer når de får orgasme....andre gjør det ikke. Noen kvinner er ofte i nærheten av å oppleve dette når de har sex.... noe de opplever som om de må tisse...og så holder de igjen i frykt for å tisse på seg, mens det er en orgasme på vei som ville ha gitt ejakulasjon.

Men om alle kvinner er i stand til å oppleve dette vet jeg ikke.

Men nå må jeg spørre deg om noe Kåt Voksen Mann..... hvorfor dette tåpelige nicket? At du er kåt har da ingen btydning her inne? Og hvorfor må du poengtere at du er så voksen bestandig i innleggene dine?

Jeg er selv en mann som har passert 30...riktig nok noen år yngre enn deg....men det har da null betydning i innleggene.

Syns du skal bytte nick jeg.... og slutte å poengtere hvor voksen du er....for mange av innleggene dine bærer preg av at du ikke er så voksen som du liker å tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge det jeg har lest så kan ikke alle kvinner ejakulere. Det er en viss prosent kvinner som kan det... Noen gjør det, noen gjør det ikke. Det har ikke noe med kåthet å gjøre..... Tror jeg da..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det av og til. Det har IKKE noe med kåthet/avslappethet å gjøre.

Nelle icon_smile.gif

P.S. Kåt voksen mann: Jeg er enig i at nicket ditt ikke passer her inne. Fint om du bytter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok litt til for å skje tror jeg. Jeg har selv ejakulert en gang, så jeg har tydeligvis "potensiale"... icon_wink.gif

Men det kommer helt an på om kvinnen overhode produserer nok av denne vesken, det kommer også an på om mannen klarer å treffe rett punkt når han onanerer henne, + at det nok kommer an på tryggheten mellom partene.

jeg har kun opplevd det en gang, det føltes som jeg skulle tisse, og det skulle ganske mye til for at jeg tok den sjansen kan du si, så man må være så trygg på både seg selv og partner at man tør risikere en "flause" dersom det faktisk var tisse man måtte...

Men det har definitivt med å treffe rett punkt også altså! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

du håpløse kåte mann. icon_lol.gif

eg er MANN og kunne aldrig brukt et så lavmålmessig navn, er du 17 år og akkurat fått hår på tissen eller.

Vi kan jo kansje vere her vi menn også og komme med små kommentarer innimellom, men det der ble bare for dumt. icon_rolleyes.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et utdrag fra mozon sin hjemmeside om kvinnelig ejakulasjon. Håper den kan være litt til hjelp for deg.

Kvinnelig utløsning

Ejakulasjon hos kvinner oppleves som en kraftig orgasme med utløsning i form av ganske rikelig med væske, som kommer ut fra urinrøret, men som ikke er urin. På engelsk kalles dette female ejaculation, på norsk har det blitt hetende kvinnelig utløsning, mens svenskene har vært litt mer fantasifulle, og kalt det fontänorgasm.

Det fysiologiske grunnlaget for kvinnelig utløsning er noen kjertler som ligger langs urinrøret, og som man mener har samme utviklingsmessige opprinnelse som mannens prostata. Prostata har som kjent blant annet den funksjon (sammen med sædblærene) å produsere væske for sædcellene. Den væsken som kommer ut ved en kvinnelig utløsning, ligner derfor på sædvæske, men er uten sædceller. De kjertlene som produserer denne væsken finnes i ulik grad hos kvinner. Hos noen er de vel utviklet, hos andre kvinner finnes de omtrent ikke.

En del feminister har betraktet kvinnelig ejakulasjon som en mer "avansert" form for orgasme, og har utviklet kursprogrammer for å lære kvinner å ejakulere. De mener at dette er en form for orgasme som kan læres gjennom seksuell bevisstgjøring. Hos de kvinnene som har tilstrekkelig store eller mange kjertler, kan dette være riktig, men selv i dag er det et fåtall kvinner som opplever denne formen for orgasme, og sannsynligvis er det mange kvinner som aldri vil kunne oppleve den, fordi det fysiologiske grunnlag ikke er til stede.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen som har opplevd dette, men uten orgasme, eller er det bare jeg som har en merkelig kropp. Har aldri hatt orgasme jeg, men ejakulerer from time to time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har nok ikke merkelig kropp. Hun jeg er sammen med har aldri hatt orgasme(31), men det hender ofte at hun ejakulerer. Skulle gitt mye for at hun fikk sin første orgasme med MEG, men det ser ut til å vente på seg gitt...

Gutt,30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å ejakulere nå i det siste, men jeg kjenner ikke helt igjen den beskrivelsen som er gitt ovenfor her.. det kommer definitivt _ikke_ fra urinrøret, men fra skjeden i forholdsvis store mengder.

Dvs, det er ikke noe sprut, mer som en "foss".

Konsistensen er veldig vannaktig og lukter ingenting.

Har stusset litt på dette her,hvorfor jeg plutselig skulle begynne med dette nå siden jeg har hatt mange orgasmer tidligere uten å ejakulere.

De gangene jeg gjør det er ikke orgasmene mer intense enn de er normalt heller, og sist gang det skjedde ejakulerte jeg et par minutter før selve orgasmen kom.

Har funnet ut at det er de gangene jeg har samleie først, og "gjør meg ferdig" med vibratoren etterpå ejakuleringen oftes kommer.

Noen andre som har lignende erfaringer?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Frk. Busybody

Akkurat slik er det!

dvs. bortsett fra det med at du sier det kommer før orgasmen. Hos meg kommer det under orgasmen.

Vet ikke om det er mer intens - mer utladende ihvertfall, er helt skutt etterpå.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har sendt "Kåt voksen mann" en melding hvor han fikk passet påskrevet, så forhåpentligvis forsvinner han herfra eller så bytter han nicknavn.

Orker ikke perverse grisete mannfolk her på KG, ett sted som skal være for kvinner (og de få menn som kan oppføre seg skikkelig).

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da fælt så gretten du er nå for tida Milla. Er alt bra eller ???

Så vitt eg skjønte i siste innlegg fra KVM, så hadde han skjønt poenget. Ingen grunn til å fortsette å hetse mannen, voksen eller ei icon_rolleyes.gif

Liker å ha menn herinne og få svar fra "Den andre siden"

Tror eg spruter av og til, men er ikke sikker. Skjer som oftest i dusjen, og da er det litt vanskelig å skille de div veskene fra hverandre. Husker iallefall engang at kose-vennen min spurte om eg hadde tisset på han... icon_lol.gif Rødmet litt da gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Neida, jeg er ikke sint men det nicket får meg til å grøsse. Jeg ser for meg en pedofil mann.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør på helt alvor: Hva mener dere med "nicket". Jeg vet faktisk ikke hva dette uttrykket uttrykker. Og til deg Milla: Hva er en pervers gammel gris. Kan du forklare oss menn det? Jeg er meget spent på svaret ditt, og skal forklare det til alle mine venner og venninner når jeg har fått greie på det av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kåt voksen mann:

Nick betyr kallenavn. Du kaller deg for "Kåt voksen mann" -og det er ganske mange her inne som ikke synes det kallenavnet er noe særlig.

På en del chattesider hvor man snakker om sex og sånn er det mange gutter som kaller seg "seksuelle" ting. F.eks: "runkernå", "erkåt", "stivoghard26" osv. De må gjerne kalle seg dette, men det er en generell oppfatning her inne at vi IKKE ønsker at disse sidene skal miste sin seriøsitet ved at folk bruker denne type kallenavn.

Du må gjerne delta i diskusjonene her inne -KG er åpen for alle. Men jeg vil råde deg til å forandre ditt kallenavn. Du kan jo f.eks kalle deg for "Voksen mann" -eller noe.

Skjønner du hva vi mener nå?

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes også at "Voksen mann" lyder ekkelt. Det er bare måten det brukes på som ikke høres bra ut når man skriver om sex.

Nå som Nelle har forklart deg hva "nick" betyr trenger ikke jeg å gjøre det.

Og hva en pervers gris er, vel, ta og les innleggene dine en gang til. KG er ikke noe sjekkested og grisete mannfolk hører ikke hjemme her. Så bytt nick og rens opp språkbruken din så er du velkommen.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes diskusjonen her virker helt latterlig. om han "kåt voksen mann" lurer på dette med ejakulering så har han vel kommet til riktig sted å poste det på suksualitet. Det må vel være lov å spørre om det.

Greitt nok, jeg er enig i at nicket virker fjortis, men det irriterer meg at noen liksom skal "bestemme" hva nick en skal ha og ikke. Om det er innlegg som en ikke liker av en eller annen grunn så er det jo bare til å la være å svare på de. Og da vil det jo dø ut med en gang.

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nok en gang. Vi vil gjerne beholde KG som ett seriøst og "rent" sted. Og folk som bruker slike nick har ingenting her å gjøre.

Synes du ikke det er temmelig kvalmende med menn som må poengtere at de er godt voksne og kåte. Hvorfor ikke være ærlige og skrive gammel gris med en gang.

Hvis du synes det er gøy men slike navn kan du jo bare gå til SOL Diskuter. Men KG skal ikke ende opp på samme måten. Det VET jeg at ingen av de faste brukerne og vår sjef Gry ønsker skal skje.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...