Gå til innhold

"hjemmelaget" julegave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut hva jeg skal gi til en mine venner.

Mamma driver med glassbrenning. Altså, lager fat, boller, skåler, pyntejenstander etc.

Tenkte på et litt stort fat i lilla/sort ett eller annet og et stort kubbelys eller såpestykke i lilla. Selve fatet er ganske dyrt.

Hadde du blitt fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du virkelig å bli glad for alt du får?

Rimelig "overfladisk" jeg da, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Hvis man leser trådene om hva folk blir glad for og ikke, så tror jeg den beste til å vurdere om dette er rett gave er deg selv.

Hvilken stil liker hun?

Har hun pynteting framme?

Passer fargene hos henne?

Har hun gitt uttrykk for at glass-tingene som din mor lager er fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma lager sånne ting bare som hobby. Hun er ekstremt flink. Min venninne har ikke sett noe av arbeidet til mamma.

Venninnen min elsker lilla, og pynteting.

Jeg ber mamma lage det i tilfelle, er ikke flink til sånt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde i alle fall jeg blitt kjempeglad for, spesielt om det er i en slik "stil" jeg liker, men uansett, det er jo en råflott gave! Hvis moren din blir superberømt er det jo ekstra kult :ler: Nei, men ærlig talt altså, det var en veldig fin gave! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt veldig glad for en sånn gave. At du tenker på fargene hun liker, tyder jo på at det er gjennomtenkt. Jeg er en av de som har skrevet at jeg er opptatt av interiør, og liker at kun folk som kjenner stilen min kjøper ting til hjemmet til meg. (Det blir litt som musikk -hvis noen kjøper en CD av en artist man ikke liker, hører man ikke på den). Men du kjenner jo venninna di, så vil tro det går fint. Og så moro med en så personlig gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Tusen takk for tilbakemeldinger :) Skal hjem til mamma en dag å sjekke ut forskjellige stiler på fat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...