Gjest -L- Skrevet 24. oktober 2010 #221 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan hende, men jeg tror det er en helt vanlig måte for kvinner å oppføre seg på byn Det er iallefall ikkje unormalt at folk oppfører seg sån, har fått noen i fleisen og. Sn i ettertid er eg egentlig glad for det , blir satt ut den første gangen, men når man har opplevd det noen ganger går det ikkje inn på en lengre :D, iallefall når det gjelder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. oktober 2010 #222 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lurer på hva som får folk til å ha grunnløse mistanker om utroskap. Noen som har noen ideer? Ubegrunnet frykt for å bli forlatt mener jo eg kommer av dårlig selvbilde og lav selverdi. Tja... Noen av oss har ingen andre erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 24. oktober 2010 #223 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tja... Noen av oss har ingen andre erfaringer. Ser jo kordan dårlig erfaringer kan gjøre en mer mistenksom ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #224 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så du mener fortsatt at jeg ikke vet hva flørting er? Altså, om menn flørter med meg, eller kvinner flørter med mannen min, så er det ikke grunn til at jeg blir sjalu. Flørt er ikke det samme som utroskap. Nei, flørting er ikke det samme som utroskap. Men flørting kan være spiren til senere utroskap. Dette er altså risikoen og problemet med flørting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #225 Del Skrevet 25. oktober 2010 Høh, da lærte eg noe nytt. Hva er forskjellen på "vanlig" flørting og "sexuel" flørting? Vanlig fløring er oppmerskomhet, smil, interesse, komplimet, berøring som ikke er en opptakt til seksuell kontakt eller utført med ønske om det - mankan flørte med alle fra små barn til gamle damer (og med begge kjønn) og det gir rett og slett en liten opptur og glede for begge parter. Seksuell flørt er en manhar med et menneske man ønsker å ha intim kontakt med, ha et forhold til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #226 Del Skrevet 25. oktober 2010 Eg mener og at det finnes et "spekter" som kan beskrive styrken av sjalusi fra ingen sjalusi til sykelig sjalusi. Ja, det stemmer sikkert. Eg vet ikkje om eg forstår deg helt rett, men mener du at dersom man feks blir sykelig sjalu når partneren flørter med noen så er dette egentlig normal sjalusi? Nei. Syklig sjalusi er aldri det samme som "normal" sjalusi. Ved såkalt normal sjalusi har man en eller annen rasjonell grunn til å føle seg sjalu på partner. Som f.eks at partneren har flørtet med andre og da overtråkket grenser som paret har i sammen. Ved syklig sjalusi derimot, trengs det ingen rasjonell grunn til å føle seg sjalu på partner. Partner kan altså ha oppført seg helt akseptabelt og innenfor grensene, men allikevel blir h*n mistenkeliggjort (uten grunn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #227 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vanlig fløring er oppmerskomhet, smil, interesse, komplimet, berøring som ikke er en opptakt til seksuell kontakt eller utført med ønske om det - mankan flørte med alle fra små barn til gamle damer (og med begge kjønn) og det gir rett og slett en liten opptur og glede for begge parter. Jeg ville ikke kalt dette flørting. Men som vanlig er det ulike definisjoner hos folk, noe som kan skape problemer i kommunikasjonen og/eller uheldige misforståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #228 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg ville ikke kalt dette flørting. Men som vanlig er det ulike definisjoner hos folk, noe som kan skape problemer i kommunikasjonen og/eller uheldige misforståelser. Selvsagt ville du ikke det - om du hadde samme definisjon på noe som helst som meg så tror jeg at jeg hadde besvimt av sjokket Har du aldri hørt noen si om en baby at den flørter da? Jeg har hørt det brukt mange ganger og dermed utelukker det vel rimelig effektivt det seksuelle aspektet, ikke sant? Endret 25. oktober 2010 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #229 Del Skrevet 25. oktober 2010 Selvsagt ville du ikke det - om du hadde samme definisjon på noe som helst som meg så tror jeg at jeg hadde besvimt av sjokket Har du aldri hørt noen si om en baby at den flørter da? Jeg har hørt det brukt mange ganger og dermed utelukker det vel rimelig effektivt det seksuelle askpektet, ikke sant? Nope, jeg har faktisk aldri hørt noen si om en baby at den flørter. Men så er jo ikke jeg kvinne heller. Babyer er ikke akkurat det som har opptatt meg mest i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 25. oktober 2010 #230 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nope, jeg har faktisk aldri hørt noen si om en baby at den flørter. Men så er jo ikke jeg kvinne heller. Babyer er ikke akkurat det som har opptatt meg mest i livet. Du har selvfølgelig helt rett. Babyer er det som opptar alle kvinner mest i alle livsfaser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 25. oktober 2010 #231 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nope, jeg har faktisk aldri hørt noen si om en baby at den flørter. Men så er jo ikke jeg kvinne heller. Babyer er ikke akkurat det som har opptatt meg mest i livet. Er ikke så opptatt av babyer jeg heller (er over 40 og ønsker meg ikke barn). Men det med flørting er innebygget hos oss mennesker. Barn flørter!! Og de gjør det på den grunnleggende måten at de gjør noe som gir oppmerksomhet og får oppmerksomhet tilbake. Man kan egentlig flørte med hvem som helst. Buss-sjåføren, kassadama på Rimi, babyen til naboen... Det har ikke noe med sex å gjøre. Et lite kompliment, et smil, en spøkefull kommentar osv. Totalt uten planer om å bli kjent med vedkommende eller at det skal være noe mer enn akkurat den lille oppmerksomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #232 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nope, jeg har faktisk aldri hørt noen si om en baby at den flørter. Men så er jo ikke jeg kvinne heller. Babyer er ikke akkurat det som har opptatt meg mest i livet. Det at du ikke kjenner til det betyr ikke at fenomenet ikke eksisterer. Som så meget annet så er det bare ting du ikke vet noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 25. oktober 2010 #233 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg ville ikke kalt dette flørting. Men som vanlig er det ulike definisjoner hos folk, noe som kan skape problemer i kommunikasjonen og/eller uheldige misforståelser. Hva mener du flørting er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #234 Del Skrevet 25. oktober 2010 Men så er jo ikke jeg kvinne heller. Babyer er ikke akkurat det som har opptatt meg mest i livet. Øh, hva betyr dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 25. oktober 2010 #235 Del Skrevet 25. oktober 2010 Øh, hva betyr dette egentlig? En biologisk unnskyldning for at han ikke har peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #236 Del Skrevet 25. oktober 2010 En biologisk unnskyldning for at han ikke har peiling. *humrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #237 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva mener du flørting er da? Flørting for meg er kommunikasjon (verbalt og/eller kroppslig) imellom 2 individer av ulike kjønn der det finnes en seksuell/fysisk attraksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 #238 Del Skrevet 25. oktober 2010 En biologisk unnskyldning for at han ikke har peiling. Forsåvidt hehe Menn er som regel ikke like interessert i babyer som det kvinner er. Og dette er rene fakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 25. oktober 2010 #239 Del Skrevet 25. oktober 2010 Flørting for meg er kommunikasjon (verbalt og/eller kroppslig) imellom 2 individer av ulike kjønn der det finnes en seksuell/fysisk attraksjon. For meg kan det være alle handlinger som utføres med den hensikt å gjøre seg selv interessant for andre. Hvis jeg hadde truffet deg på en fest Steinar og spøkt og tøyset litt med deg så er nok sannsynligheten stor for at du tenkte at jeg var seksuelt tiltrukket av deg. Mens det for meg bare var flørtete kommunikasjon uten noen baktanker. Du hadde kanskje følt deg litt lurt? For å dra dette over til sjalusi igjen. Hvis man i et parforhold har så forskjellig syn på flørt som meg og Steinar så kan nok det gi grobunn for misforståelser og sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #240 Del Skrevet 25. oktober 2010 Menn er som regel ikke like interessert i babyer som det kvinner er. Og dette er rene fakta Men hva var poenget med å svare det til meg? Det hadde da virkelig ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå