Eiline Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 I går kjøpte jeg kjole! :D Veldig fornøyd!!! http://www.maggiesotterobridal.com/catalog...og/catalog2.htm Maggie Sottero Moulin Rouge. Den er ikke helt lik den på bildet, Har ikke disse greiene som henger ned på skuldrene og har tykkere stroppger. Bride: Var din slik som på bildet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg skal ha den og skal ha den som er på bildet. Synes ikke den med bredere stropper gjorde seg like godt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvor kjøpte du din kjole?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ca hva ligger kjolen på i NOK? Har selv tenkt litt på Symona, men skal begrense pengebruken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Moulin Rouge koster 8600 på lisenett og 12000 på Kristins brudesalong i Lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Minniepus:www.Lisenett.no selger maggiesottero kjolene,hun er ikke dyr..Spørr henne om pris!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fine! Forresten Eiline: Fin kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg prøvde den på bildet også. Men jeg er ganske kort og disse som henger ned på skuldrene gjorde at jeg så enda kortere ut. Og det vil jeg ikke :-) Men kjolen er kjempeflott hvis du kler den! Håper du får tak i den Arwen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den er bestillt alt ja. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 EILILE: Hvor har du kjøpt din kjole??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 10. oktober 2003 #11 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tror Dette er din Moulin Rouge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 10. oktober 2003 Min kjole har ca to fingerbrede brede skulder stropper og ikke pynten som henger ned ellers er den helt lik som den jeg viste til. Alts ingen korte ermer. Deter takket være kjempeservice fra BC, etter brudekjole salget, at jeg i dag sitter med kjolen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå