Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hm, føler liksom jeg trenger et avatar som gjennspeiler litt mer meg. Gamle Alex, vet ikke helt om katta gjør det :-? . Er jo ikke så gammel heller da...... 28år Er det noen som har lyst og hjelpe meg med å finne ett som kanskje passer litt bedre, selv om dere kanskje ikke kjenner meg så godt da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 sytes de alvene er fine jeg :D men nå syntes jeg katten din er litt søt da..., men ser litt lei seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva trenger du da Alex?? Hvordan vil du fremstå??? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva trenger du da Alex?? Hvordan vil du fremstå??? Suz Det var det da Suz :D , kom plutselig på;' Det finnes det jeg kaller solsikke barna- det var en gang, finnes kanskje forsatt bilder av barn av alle hudfarger inni solsikker. Det hadde vært topp. Hellers vil jeg vel fremstå som vakker , smart , rik, sexy, , tynn, de riktige formene, snill, grei etc etc , klarer du det suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det var det da Suz :D , kom plutselig på;' Det finnes det jeg kaller solsikke barna- det var en gang, finnes kanskje forsatt bilder av barn av alle hudfarger inni solsikker. Det hadde vært topp. Hellers vil jeg vel fremstå som vakker , smart , rik, sexy, , tynn, de riktige formene, snill, grei etc etc , klarer du det suzy No problem!! Skal sende deg en pm når jeg har funnet noe bra Alex :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tusen takk, å snill du er :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 hvis du skriver litt flere stikkord kan jeg hjlpe også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hellers vil jeg vel fremstå som vakker , smart , rik, sexy, , tynn, de riktige formene, snill, grei etc etc Å, så det er MEG du vil ha i din nye avatar Må kanskje stryke "rik" og "tynn" da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nå har ikke jeg vært her så lenge da, så jeg aner faktisk ikke om du er mann eller kvinne, Alex :oops: Uansett; prøv denne :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det solsikke-bildet innbiller jeg meg er et fotografi av Anne Geddes - hvis den opplysningen kan hjelpe deg, er det jo fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #11 Del Skrevet 9. oktober 2003 Trpr også det er Anne Geddes og har funnet noen!!! Hallo Alex!!! Hvor er du??? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #12 Del Skrevet 9. oktober 2003 Her er masse bilder av AG. De er bare utrolig nydelige. Vet nå hvertfall hva jeg skal ha på barenrommet når jeg får barn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #13 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det dette solsikkebildet du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #14 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du fikk det til!!!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #15 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det dette solsikkebildet du mente? Det var et av de ja. Suzy sendte meg noen på mail synes denne var utrolig fin. Hvis det er noen som har de av mulatt barna blir jeg kjempe glad :D Tusne takk for all hjelp alle sammen dere er jo helt supere. Beklager det tok litt tid før jeg svarte ,men det hender jeg må jobbe litt på denne forbaska jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #16 Del Skrevet 9. oktober 2003 Sendt deg et par til nå jeg Alex :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #17 Del Skrevet 9. oktober 2003 [quote="Nilma" Å, så det er MEG du vil ha i din nye avatar Må kanskje stryke "rik" og "tynn" da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #18 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nydelig baby du har der da alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #19 Del Skrevet 9. oktober 2003 Sendt deg et par til nå jeg Alex :D Suz Helt herlige- Igjen tusen hjertlig takk:-) Fra nå kommer dere til å se en ny baby alex hver dag, burde kanskje forandre nicket fra gamle til baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 9. oktober 2003 #20 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nå var du fiiin... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå