Nalla Skrevet 29. oktober 2010 #41 Skrevet 29. oktober 2010 Synes enkelte krydder har litt "syke" kilo pris jeg. Mener jeg leste et sted at vi aldri har brukt så lite av inntekten vår på mat før? Og enhver med et minimum av økonomikunnskap vil jo skjønne at etterhvert som lønnsnivået går opp, vil også matvareprisene (og andre priser) øke, da det vil være økte kostnader. Og omvendt. Men føl fri til å flytte til Sverige, der alt er så mye "billigere"...!
Matrone Skrevet 29. oktober 2010 #42 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes dere alle har *sprø lønninger* jeg ;=)
NovaFlare Skrevet 30. oktober 2010 #43 Skrevet 30. oktober 2010 Men føl fri til å flytte til Sverige, der alt er så mye "billigere"...! Det ville ikke vært et økonomisk valg, med mindre man jobber i Norge da..
Gjest scorpius Skrevet 1. november 2010 #45 Skrevet 1. november 2010 Ja til gratis bind og tamponger!
hilli Skrevet 2. november 2010 #46 Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg så en pose med tørkede erter som kostet 1098 kr kiloen på Spar. Det var riktignok et spesialprodukt som het "russiske" erter, men likevel, det er erter! Endret 2. november 2010 av hilli
Brunhilde Skrevet 2. november 2010 #47 Skrevet 2. november 2010 Jeg så en pose med tørkede erter som kostet 1098 kr kiloen på Spar. Det var riktignok et spesialprodukt som het "russiske" erter, men likevel, det er erter! Det er en helt syk pris, og man kan dessuten lage dem selv. Se her.
fruBeist Skrevet 3. november 2010 #48 Skrevet 3. november 2010 Fire bæreposer med min mat koster omtrent 600,- norske. Jeg syns ikke det er spesielt dyrt her, generelt sett. Olivenolje kan ha ganske sprø priser noen som har smakt en i 200-kronersklassen? Må være godt!!! På Oliviers&Co i Ålesund (de har ymse olivenprodukter, oljer, krydder, brød, pasta etc) har jeg sett en bitteliten flaske (max 2 dl) olivenolje til 998 kr!
Gjest Emera Skrevet 3. november 2010 #49 Skrevet 3. november 2010 Jeg hadde tenkt til å kjøpe ny klut til Jif-moppen min. Spurte i kassa da den ikke hadde pris (selvfølgelig) om hvor mye den kostet. Husker ikke nøyaktig pris, men det var rundt 150 kr!! DET er sykt, for en KLUT!!! Edit: så nå at dette skulle handle om matpriser, men men... Det var jo i matbutikken i hvert fall Tips, du får tak i minst like gode moppkluter på Nille, og så vidt jeg vet på Europris til en brøkdel av prisen Jeg tenkte også på Jif-mopper da jeg så denne tråden, selv om det ikke er mat. Jif er helt ekstremt overpriset! Så jeg kjøper også mikrofiberkluter av alle slag på Nille eller Clas Ohlson.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå