Gå til innhold

Sprø priser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes enkelte krydder har litt "syke" kilo pris jeg.

Mener jeg leste et sted at vi aldri har brukt så lite av inntekten vår på mat før?

Og enhver med et minimum av økonomikunnskap vil jo skjønne at etterhvert som lønnsnivået går opp, vil også matvareprisene (og andre priser) øke, da det vil være økte kostnader. Og omvendt.

Men føl fri til å flytte til Sverige, der alt er så mye "billigere"...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere alle har *sprø lønninger* jeg ;=)

Skrevet

Men føl fri til å flytte til Sverige, der alt er så mye "billigere"...!

Det ville ikke vært et økonomisk valg, med mindre man jobber i Norge da..

Skrevet (endret)

Jeg så en pose med tørkede erter som kostet 1098 kr kiloen på Spar. Det var riktignok et spesialprodukt som het "russiske" erter, men likevel, det er erter!

Endret av hilli
Skrevet

Jeg så en pose med tørkede erter som kostet 1098 kr kiloen på Spar. Det var riktignok et spesialprodukt som het "russiske" erter, men likevel, det er erter!

Det er en helt syk pris, og man kan dessuten lage dem selv. Se her.

Skrevet

Fire bæreposer med min mat koster omtrent 600,- norske. Jeg syns ikke det er spesielt dyrt her, generelt sett.

Olivenolje kan ha ganske sprø priser noen som har smakt en i 200-kronersklassen? Må være godt!!!

Oliviers&Co i Ålesund (de har ymse olivenprodukter, oljer, krydder, brød, pasta etc) har jeg sett en bitteliten flaske (max 2 dl) olivenolje til 998 kr!

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å kjøpe ny klut til Jif-moppen min. Spurte i kassa da den ikke hadde pris (selvfølgelig) om hvor mye den kostet. Husker ikke nøyaktig pris, men det var rundt 150 kr!! DET er sykt, for en KLUT!!!

Edit: så nå at dette skulle handle om matpriser, men men... Det var jo i matbutikken i hvert fall ;)

Tips, du får tak i minst like gode moppkluter på Nille, og så vidt jeg vet på Europris til en brøkdel av prisen :jepp:

Jeg tenkte også på Jif-mopper da jeg så denne tråden, selv om det ikke er mat. Jif er helt ekstremt overpriset! Så jeg kjøper også mikrofiberkluter av alle slag på Nille eller Clas Ohlson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...