Gå til innhold

det rareste spm noen gang!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Vanessa
Er det noen som har et godt forslag til sminkefjerner ? (merke osv)

Jeg bruker den fra Lancôme i blå flaske (eller det er vel heller innholdet som er blått, men du skjønner hva jeg mener.) Husker dessverre ikke hva den heter, men den er veldig bra. Passer godt for sensitiv hud eller hvis man bruker linser, og fjerner alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

LidCare fra optiker!! Samtidig som den fjerner sminken, renser den øyet og gir en deilig, frisk følelse. Særlig bra hvis du bruker linser og innimellom får såre, tørre øyne. Svir ikke og koster ca 70 kr for nok til to måneder.

ANBEFALES!

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det med fuktighetskremen funket utmerket i går kveld det. Mindre tyr enn jeg hadde ventet meg. Mulig jeg likevel vurderer en sminkefjerner etterhvert, men enn så lenge var denne flott den. Det er vel egentlig "generell hudpleie", type rens-og-tilfør-det-huden-trenger jeg burde satse på etterhvert, jeg som altså vasker ansiktet mitt med vann, og tidvis lactasyd, og smører krem på det en gang i måneden, max...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Gud, hvor provosert jeg blir hver gang noen nevner såpe som en erstatning for rens og sminkefjerningsmiddel. Nåja, kall meg gjerne krippen.

Du er prippen.

Sånn ja, da var det gjort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fik jeg den, ser noen ei veldig rynkete jente om noen år er det nok meg. For jeg er veldig trøtt om kvelden og da ryker smikefjerneren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

-ida-, det kommer til å være mange av oss.

Jeg er ikke kjempetrøtt om kvelden, men alltid kjempetrøtt om morgenen. Jeg er ikke trøtt når jeg må legge meg, men jeg vet at jeg MÅ, og jeg er alltid sent ute i forhold til når jeg vet at jeg må opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, tenkte jeg ville få strødd pepper over meg nå jah. Tok jeg ikke feil.

Du blir PROVOSERT av at jeg vasker ansiktet mitt med såpe? (selvsagt somregel såpe som er sånn der "til ansiktet" da, men dog ikke alltid det nei)

Selvsagt som regel såpe til ansiktet? Hvorfor er det så selvsagt? Når man skriver såpe, oppfatter de fleste det som såpe, og ikke ansiktssåpe :roll:

Det er da MITT ansikt, MIN hud, så at du skal bli PROVISERT av at jeg vasker meg med såpe en gang eller to, det synes jeg er å ta det litt langt...

Joh, jeg blir provosert når noen bevisst ødelegger huden sin på den måten. Såpe er ikke tilpasset sart ansikteshuden, så langt der ifra. pH-verdien er høy, noe som tørker ut huden brennkvikt.

Slapp av, Fredagsbarn, her synes jeg det er du som går litt for langt. Innlegget mitt var ikke for å hetse, det var bare til ditt eget beste. Beklager allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Altså, om man ikke emrket det, så tok jeg det altså ikke seriøst, jeg forsøkte jo å finne mange måter å provosere på jeg, nedover, nemlig, jeg sminker meg, det provoserer, jeg vasker bort, det provoserer, jeg vasker tidvis ikke bort, det provoserer; JEG provoserer med min eksistens. :sjarmor:

Forøvrig bryr jeg meg ikke om hva andre måtte mene om min måte å behandle min hud på, så det er så greit så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

altså, jeg prøvde rett og slett å ta det humoristisk (selv om jeg slett ikke syntes det var noe morro) bare fordi... vel, jeg synes det er så uvesentlig å bli provosert av hvordan jeg vasker meg, at jeg derfor tok det som humoristisk, for å ikke si ting som gjorde folk sure... Nemlig :)

som person liker jeg slett ikke å provosere i utgangspunket... men jeg prøver å ikke si ting jeg ellers ville angret på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Fredagsbarn, jeg tror ikke av min beste vilje at du forsto deg på "budskapet" mitt.

Puh, la oss si: End of discussion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...