¤Linda¤ Skrevet 19. oktober 2010 #21 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #22 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515555 Jada, har sett at det finnes en annen tråd, men nå er nå denne allerede laget. Vi dør neppe av å ha to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drea Skrevet 23. oktober 2010 #24 Del Skrevet 23. oktober 2010 Mange gode alternativ her. Lurer på om nokon har erfaring med denne Min lenke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #25 Del Skrevet 23. oktober 2010 www.thinkgeek.com har mye rart, blant annet gadgets til mannen, nerdete t-skjorter o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 23. oktober 2010 #26 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har ingen link å bidra med, beklager... men vil så gjerne få tråden opp på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 23. oktober 2010 #27 Del Skrevet 23. oktober 2010 http://www.landstil.com/ - Fransk landstil, shabby chic, romantisk, gammeldags - det er altså interiør, ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #28 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har handlet mye på coolstuff.no. Leveringstid har vært ca 5 dager og mine produkter har vært av veldig god kvalitet. Anbefales sterkt for gadgetsinteresserte. Handler også sko og diverse på howcool.com. Bra produkter, men mange ukers leveringstid. Kinu.no har også en del bra produkter (design til ditt hjem) Nespresso.no. Fine kaffegaver til dem som har "alt" (men forutsetter selvsagt at mottaker har nespressomaskin) nyttig.no. Nytt og nyttig har mye billig og rask leveringstid. Men flere av produktene har svært varierende kvalitet.. enklereliv.no. Mange bra produkter av god kvalitet. Egner seg godt til eldre som har det meste, men som trenger en litt enklere hverdag. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 24. oktober 2010 #29 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har handlet det, og det gikk bare fint. Men det var før jeg fant feelunique, for der er det halve prisen på mye av det blivakker fører. Men så er det dette med den lave tollgrensa da! Er det noe som koster over 200, så er det kanskje like greit å handle i en norsk butikk, for det kan ta laaaaang tid i tollen, pluss at det blir dyrere. Strawberrynet har en ordning der du får pengene tilbake for det du har betalt i toll. Man sender inn et skjema og legger ved kopi av tollpapirer, så får man utgiftene refundert! Bra tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazy Daisy Skrevet 24. oktober 2010 #30 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://www.prettyskin4less.com/ hudpleie http://www.sierratradingpost.com/ klær, sko og homestuff http://www.victoriassecret.com/ undertøy, klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. oktober 2010 #31 Del Skrevet 24. oktober 2010 Strawberrynet har en ordning der du får pengene tilbake for det du har betalt i toll. Man sender inn et skjema og legger ved kopi av tollpapirer, så får man utgiftene refundert! Bra tiltak På feelunique.com la jeg bare ved kvitteringe for det jeg måtte betale i tollutgifter i en mail til customer service, så fikk jeg det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazy Daisy Skrevet 24. oktober 2010 #32 Del Skrevet 24. oktober 2010 har noen bestilt noe på netrition.com? Synes at portoen er utrolig dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. oktober 2010 #33 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ja, handlet mye der. Joda, portoen kan bli dyr, men ofte er det allikevel billigere å bestille derfra for meg enn om jeg kjøper det i norsk butikk uansett, spesielt lavkarbopasta, diverse andre lavkarboprodukter. Et tips er å kjøpe ting som ikke trenger "thermal packaging", for det er ofte dyrere. Mvh Yvonne Endret 24. oktober 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floranda Skrevet 25. oktober 2010 #34 Del Skrevet 25. oktober 2010 lobelia får være mitt bidrag. Panduro er jo også en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheaH Skrevet 25. oktober 2010 #35 Del Skrevet 25. oktober 2010 Brettspill.no... Genial butikk som har alt av brettspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 2. november 2010 #36 Del Skrevet 2. november 2010 www.kie.no - Butikk med nydelige håndlagede sølvsmykker. Har handlet en del der, både kvalitet og service er veldig gode. www.bokklubben.no - Du må være medlem, men bedre (norsk) bokhandel på nett finner du ikke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2010 #37 Del Skrevet 2. november 2010 www.kie.no - Butikk med nydelige håndlagede sølvsmykker. Har handlet en del der, både kvalitet og service er veldig gode. www.bokklubben.no - Du må være medlem, men bedre (norsk) bokhandel på nett finner du ikke :-) Jeg minner alle som tenker på Bokklubben om dette; Tenk dere godt om - tre ganger! Ved innmeldelse er det en medlemsplikt på minst ett år, samt at dere må godkjenne tilsendelse av bøker en-to ganger i måneden. Svarer dere ikke, sender de bare bøkene rett hjem og forventer betalt. Besvarelse skjer via sms/mail, og dette er ikke mulig å unnslippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 13. september 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 13. september 2011 Blåser liv i denne igjen, jeg. Kan jo være nyttig nå som vi begynner å nærme oss jul. Forslag mottas fremdeles med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 14. september 2011 #39 Del Skrevet 14. september 2011 Denne så jeg faktisk ikke i fjord. Er jo masse spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 14. september 2011 #40 Del Skrevet 14. september 2011 og så kan man bruke google ;) bruker alltid det jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå