Gå til innhold

Juleshopping på nett!


Bloodless

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er en kul norsk nettbutikk som selger kvalitetsprodukt med personlig navn og valgfritt motiv.Bestill termoser ,kniver, krus, tresverd o.l med navn noe til enhver smak...

www.storoien.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en kul norsk nettbutikk som selger kvalitetsprodukt med personlig navn og valgfritt motiv.Bestill termoser ,kniver, krus, tresverd o.l med navn noe til enhver smak...

www.storoien.no

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

I år SKAL jeg bli ferdig med alle julegavene før desember, så da tenkte jeg at det letteste var jo kansje å hande alt på nett :)

Så er det noen som vet om noen lure nettsider man kan handle julegaver på? Gjerne en side som har "alt", og som ikke er så veldig dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å høre med folk hva de trenger/ønsker seg, og så finne en nettside hvor de har dette? I stedet for å gå inn på en tilfeldig nettside og lete rundt på måfå.

Men ebay har vel det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips Somle :)

Metamorf: kjenner de jeg skal kjøpe gaver til såpass godt at jeg klarer helt fint å finne noe til de uten å spørre etter ønskelister :P men takk for kjempefint tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler stortsett ALLE julegavene på nett, og har favoritter innenfor de fleste kategorier, men sjekker prisene opp mot hverandre.

Billig småtteri:

- Ebay.com

Håndlagede og finere ting:

- Etsy.com

- Epla.no

Musikk/DVD:

- Play.com

- Cdon.com

- Platekompaniet.no

Bøker:

- Amazon.com

- Play.com

- Bokklubben.no

- Norli.no

- Andre norske bokhandlere, kjøpte nettopp 7 barnebøker for 350,- hos Norli og 2 for 100,- hos Bokklubben

Sminke:

- Coverbrands.no

- Makestyle.no

- Blivakker.no

- Feelunique.com

Mat:

- Pølsemannen.no

- Matgaver.no (mest inspirasjon)

Til barn:

- Probat.no

- Guttelus.no

- Uglychildrensclothing.com (salg nå)

- Toysrus.no

Diverse:

- Netonnet.no

- Expert.no

- Namon.no (ting med navn på, kjøpte pledd der en gang)

- Spillskrinet.no

- Outland.no (ting for de som driver med rollespill/gamere)

- Miinto.no (fancy vesker, skjerf, klær)

- Purnorsk.no (Norsk design)

- Alnyglass.no ( serviser, glasserier 20% billigere enn i butikk)

Det var det jeg kom på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere har smånerdete folk å gi gaver til anbefaler jeg Think Geek på det varmeste! De har utrolig mye gøy, og ganske mye av det er forholdvis rimelig. Ellers er t-skjortene på Threadless og Teefury kule, har kjøpt mange populære gaver der! :)

På Teefury bør man forresten være rask, de selger hver t-skjorte kun i et døgn. Så hvis man liker den, bør man ikke vente for lenge med å kjøpe den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sider jeg har brukt til gaveshopping:

iHerb

Ebay

Amazon (britiske og amerikanske)

Biit (mye billige greier kjøpt gjennom Amazon, f.eks er leker og dvder veldig billig)

Feel Unique (kosmetikk)

Play.com

Eyes Lips Face (ELF)

Ellos

H&M

Bladkongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I år håper jeg å kjøpe en del gaver på etsy.com, men ikke alle. Kjøper litt ettehvert som jeg finner ting jeg føler kan passe. Og om jeg finner noe på salg. Er jo veldig gøy når man finner noe som egentlig hadde vert litt for dyrt nedsatt^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOm på at for dere som tenker å kjøpe mye gaver på nett, så kan det væåre lurt å bruke Pinterest.com. Da kan man "pinne" ting man kunne tenke å gi bort. Og ting man kanskje kunne ønsket seg selv;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.modcloth.com har mye fint, ikke bare klær, de har bøker og interiørting og masse søtt, fint for folk som liker litt retro eller annerledes ting til huset :)

http://www.asos.com har mye smykker, vesker og klær og sender gratis til Norge

thinkgeek pleide å ha veldig dyr porto før men der er det mye kult til nerder! bare sjekk portoen før du bestiller.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...