MellonCollie Skrevet 15. oktober 2010 #1 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg som har hatt en heftig prinsipp om å vente med julemarsipanen til 1. desember kjenner jeg kommer til å slite i år - jeg skylder på graviditetshormoner Det er jo så fristende, og jeg VET det er så godt... det er dårlig gjort av butikkene å friste meg sånn allerede, med så lenge igjen til desember!! Er det noen som har begynt å kose seg med årets marsipan, eller venter dere til 1. desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 15. oktober 2010 #2 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er ikke så glad i sånn julemarsipan en får kjøpt i butikken, egentlig :/ Synes det blir mye bedre å "lage sev" med ekte marsipan fra odense (lilla rull) og dyppe de i smeltet sjokolade, så derfor kan jeg ikke si jeg har så store problemer med å vente egentlig. Jeg er heller ikke så glad i de ferdiglagde pepperkakene eller i julebrus. Men jeg hadde nok uansett ventet til desember, for jeg har bursdag i siste del av november og kan jo ikke starte julen før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 15. oktober 2010 #3 Del Skrevet 15. oktober 2010 Klart jeg har spist julemarsipan allerede! Gleder meg til jul og at marsipanen og pynten kommer tidlig til butikkene syntes jeg bare er koselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 16. oktober 2010 #4 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg pleier som regel å vente til 1. desember, men det er ikke sikkert at jeg klarer å holde meg i år :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå