Gå til innhold

Julemarsipan


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Jeg som har hatt en heftig prinsipp om å vente med julemarsipanen til 1. desember kjenner jeg kommer til å slite i år - jeg skylder på graviditetshormoner ;)

Det er jo så fristende, og jeg VET det er så godt... det er dårlig gjort av butikkene å friste meg sånn allerede, med så lenge igjen til desember!!

Er det noen som har begynt å kose seg med årets marsipan, eller venter dere til 1. desember? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så glad i sånn julemarsipan en får kjøpt i butikken, egentlig :/ Synes det blir mye bedre å "lage sev" med ekte marsipan fra odense (lilla rull) og dyppe de i smeltet sjokolade, så derfor kan jeg ikke si jeg har så store problemer med å vente egentlig.

Jeg er heller ikke så glad i de ferdiglagde pepperkakene eller i julebrus. Men jeg hadde nok uansett ventet til desember, for jeg har bursdag i siste del av november og kan jo ikke starte julen før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg har spist julemarsipan allerede! Gleder meg til jul og at marsipanen og pynten kommer tidlig til butikkene syntes jeg bare er koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å vente til 1. desember, men det er ikke sikkert at jeg klarer å holde meg i år :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...