villkatt Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg må bare annonsere det: Jeg har kjøpt nye sko!!! UTROLIG FETE!!!!! Jeg har spilt håndball fra jeg var 7, men har ikke funnet noe lag etter at laget mitt ble oppløst for er par år siden, og bestemte meg for å ikke kjøpe nye håndballsko før jeg hadde funnet et lag å spille for.. Noen som skjønner tegningen? Fant de råeste skoene! Sølvfarget med svarte striper! AH!!! For et syn!!! Ja, jeg er vel gal... men måtte ha dem! Tilbake til tråden: Hva er ditt siste kupp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Utrolig fete håndballsko? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har også gjort årets skokupp!!!! Fant drømmeskoene til nedsatt pris!! Kjøpte derfor to par!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Litt off-topic, men: mitt siste kupp er leiligheten vi kjøpte på mandag. Utover det har jeg lite å melde, det må nok litt shopping til snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du vil synes på banen i hvert fall! Gjelder bare å finne et lag da... Hvor fant du disse? De høres kule ut... Hvilket merke er det og er de dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hehe.. til mitt forsvar er jeg nok litt rar Hvis denne linken funker så er det slike sko bare sølvfargede med svarte striper, og svart inni... Hvis du ser etter innendørssko som sitter som støpt er det disse du trenger! De koster opp i ca 999-1299kr, så de er litt dyre, men jeg fikk de litt billigere heldigvis! 8) http://images.google.com/images?q=tbn:Ih26...oss/1124927.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har også gjort årets skokupp!!!! Fant drømmeskoene til nedsatt pris!! Kjøpte derfor to par!! Åssen sko da?? Går selv rundt og ser etter et par støvletter, som kan brukes til alt!?! Skjørt, bukser, til aftens og casual. Fant noen tøffe, med fransk look på feet me, men de var speilblanke under og absolutt ikke fôret, og altså absolutt ikke noe jeg kjøper rett før vintersesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du spør om "ditt siste kupp" - og mitt siste kupp er gjort i dag! Det ble ikke klær, men sminke! Har kjøpt meg vannfast kajalblyant fra Clarins idag, den nye leppestiften fra Mabyline (Forever Lipcolor), og Fake It selvbruningskrem fra Body shop. Deilig å snope litt sminkesaker! :D Men hadde egentlig ikke råd... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå