Gjest Eventyr3 Skrevet 12. november 2010 #21 Skrevet 12. november 2010 Meditasjon gjør underverker. Evn. ha sex. http://www.livescience.com/mysteries/070315_sex_sleep.html meditere kan jeg, men det hjelper meg ikke med søvnen. men ja, sex hadde sikkert funka, men jeg er ikke ute etter å ha sex som et sovemiddel. pluss, jeg er singel og føler det blir galt hvis jeg skal gå inn for å skaffe meg dame slik at jeg har noen å jokke før jeg legger meg haha.
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #22 Skrevet 12. november 2010 TS står som mann Du får holde hendene godt over dyna da hehehehe ja ts er mann not me så kom med noen råd her til meg
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #23 Skrevet 12. november 2010 meditere kan jeg, men det hjelper meg ikke med søvnen. men ja, sex hadde sikkert funka, men jeg er ikke ute etter å ha sex som et sovemiddel. pluss, jeg er singel og føler det blir galt hvis jeg skal gå inn for å skaffe meg dame slik at jeg har noen å jokke før jeg legger meg haha. hahaha for søvnen sin skyld når du får i gang døgn rytmen dumper du henne uff nå var jeg slem.
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2010 #24 Skrevet 12. november 2010 meditere kan jeg, men det hjelper meg ikke med søvnen. men ja, sex hadde sikkert funka, men jeg er ikke ute etter å ha sex som et sovemiddel. pluss, jeg er singel og føler det blir galt hvis jeg skal gå inn for å skaffe meg dame slik at jeg har noen å jokke før jeg legger meg haha. Utrolig hva man kan få til på "egenhånd" hehehehe ja ts er mann not me så kom med noen råd her til meg Meditasjon, pusteteknikker og varme føtter (gir mer blod i føttene, mindre til hodet)
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #25 Skrevet 12. november 2010 hehe, ikke noe å takke for så klart. ja, kjenner meg igjen der. jobb om 5 timer ca, så gruer meg hehe. Du får heller døgne og dra på jobb.Heldigvis så har jeg ikke jobbe imorgen. :kaffekopp: :kaffekopp: er fint å ha:)
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #26 Skrevet 12. november 2010 Utrolig hva man kan få til på "egenhånd" Meditasjon, pusteteknikker og varme føtter (gir mer blod i føttene, mindre til hodet) ja men sånne ting orker jeg ikke.Føler jeg er ganske varm fra før av
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2010 #27 Skrevet 12. november 2010 ja men sånne ting orker jeg ikke.Føler jeg er ganske varm fra før av Da kan nok ikke jeg hjelpe deg, aldri hatt problemer med søvn selv. Sjelden jeg ligger så lenge som 5 min. uten å få sove.
Antlers Skrevet 12. november 2010 #28 Skrevet 12. november 2010 Da kan nok ikke jeg hjelpe deg, aldri hatt problemer med søvn selv. Sjelden jeg ligger så lenge som 5 min. uten å få sove. Oi, heldiggris! Når som helst på døgnet, eller? Sovner ganske fort selv, men bare om jeg legger meg etter 03:00....
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2010 #29 Skrevet 12. november 2010 Oi, heldiggris! Når som helst på døgnet, eller? Sovner ganske fort selv, men bare om jeg legger meg etter 03:00.... Ja, så lenge det har gått noen timer siden jeg sov (uthvilt) sist.
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #30 Skrevet 12. november 2010 Ja, så lenge det har gått noen timer siden jeg sov (uthvilt) sist. Heldig.....
Antlers Skrevet 12. november 2010 #31 Skrevet 12. november 2010 Ja, så lenge det har gått noen timer siden jeg sov (uthvilt) sist. Må være deilig å ha det slik, da Trodde nesten du hadde en søvnforstyrrelse selv, siden jeg har lagt merke til at du er en av nattravnene her, hehe. KG trenger definitivt flere B-mennesker.
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. november 2010 #32 Skrevet 12. november 2010 hahaha for søvnen sin skyld når du får i gang døgn rytmen dumper du henne uff nå var jeg slem. haha, ja ikke sant.
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2010 #33 Skrevet 12. november 2010 Heldig..... Jeg vet, setter veldig pris på det selv Må være deilig å ha det slik, da Trodde nesten du hadde en søvnforstyrrelse selv, siden jeg har lagt merke til at du er en av nattravnene her, hehe. KG trenger definitivt flere B-mennesker. Jeg har mine grunner
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. november 2010 #34 Skrevet 12. november 2010 Utrolig hva man kan få til på "egenhånd" haha, nei det der er ikke min greie. blir som å prøve å masere nakken sin selv, går ikke as. (for min del.)
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2010 #35 Skrevet 12. november 2010 haha, nei det der er ikke min greie. blir som å prøve å masere nakken sin selv, går ikke as. (for min del.) Jeg klarer begge deler! Dog, ikke samtidig.
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #36 Skrevet 12. november 2010 Da får alle natt ravnene på kg samle seg her Så er vi hvertfall ikke ensomme 1
Antlers Skrevet 12. november 2010 #37 Skrevet 12. november 2010 Har du forsøkt lysterapi, Eventyr3? Det er vel mest brukt mot vinterdepresjon (her i Norge i alle fall), men brukes også for å normalisere døgnrytmen. Om du kan påvise søvnforstyrrelse vil hjelpemiddelsentralen dekke kostnaden for deg. Anbefaler blått lys som i f.eks denne: http://www.philips.no/c/light-therapy/golite-blu-hf3320_01/prd/ Du bør bruke lampen når du våkner (med mindre du er bipolar - kan fremkalle depressiv episode om bipolare bruker den om morgenen), og sitte foran den 15 - 30 minutter. Dette skal gradvis stabilisere døgnrytmen, men det fungerer ikke på alle. Selv fikk jeg bare mer energi av den, men det er jo heller ikke å forakte. Kjenner flere som har hatt god effekt av den, men de har altså den med blått lys (jeg har med hvitt). Du kan lese mer om det her, men anbefaler absolutt å søke på Engelsk, da vil du finne mer og bedre informasjon: http://www.nettdoktor.no/helseraad/soevn/artikler/lysbehandling.php
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. november 2010 #38 Skrevet 12. november 2010 Jeg klarer begge deler! Dog, ikke samtidig. du er heftig:P!
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2010 #39 Skrevet 12. november 2010 Dere som vil sove kan synge nattasanger i kor!
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. november 2010 #40 Skrevet 12. november 2010 Har du forsøkt lysterapi, Eventyr3? Det er vel mest brukt mot vinterdepresjon (her i Norge i alle fall), men brukes også for å normalisere døgnrytmen. Om du kan påvise søvnforstyrrelse vil hjelpemiddelsentralen dekke kostnaden for deg. Anbefaler blått lys som i f.eks denne: http://www.philips.no/c/light-therapy/golite-blu-hf3320_01/prd/ Du bør bruke lampen når du våkner (med mindre du er bipolar - kan fremkalle depressiv episode om bipolare bruker den om morgenen), og sitte foran den 15 - 30 minutter. Dette skal gradvis stabilisere døgnrytmen, men det fungerer ikke på alle. Selv fikk jeg bare mer energi av den, men det er jo heller ikke å forakte. Kjenner flere som har hatt god effekt av den, men de har altså den med blått lys (jeg har med hvitt). Du kan lese mer om det her, men anbefaler absolutt å søke på Engelsk, da vil du finne mer og bedre informasjon: http://www.nettdoktor.no/helseraad/soevn/artikler/lysbehandling.php Interessant. takk, skal sjekke ut. Selv om prisene var litt stive etter min mening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå