Gå til innhold

Hvem savner du av brukerne her?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at jeg også var en engel i gamledager, selv om jeg ikke kan huske dette i det hele tatt..

Skrevet (endret)

Åååååå, savner engletråden (vet det var flere av dem, jeg hektet meg bare på den siste)

Var med i "De lystige Engler" jeg også. Først som "Misha", så endret jeg til "Hege". Sluttet i "Englene" da jeg ble admin. Tenkte det ville bli enklere å være nøytral i forumet dersom jeg ikke var med. Men du verden som jeg savner den tiden! Vi hadde virkelig mye moro! :)

Nå er jeg ikke admin her lenger heller. Heldigvis. :ler:

Endret av Skywalker
Skrevet

Pulvær er her akkurat passe nok til å få med seg slike selvtillits-booster :enig:

Håper alt er bra med deg Mysan, lenge siden sist.

Mange klemmer

Klemmer tilbake på Pulver :)

Er ikke her mye jeg heller, bare når kjedsomheten tar fullstendig overhånd og jeg ikke gidder å finne på noe :) Kos og se deg!

Og til Towelie og Bodillen; så bra!!! men ikke vær så anonyme da :))

Skrevet

-Dainty

-Cyanid

-Kate W

-Brutal Mann

-Steinar

Dem mest inntelligenta!

Jeg er så glad jeg prioriterer sosial intelligens framfor smartass-intelligens , som visse andre her :) (Ja duja!)

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg er så glad jeg prioriterer sosial intelligens framfor smartass-intelligens , som visse andre her :) (Ja duja!)

cyanid til folket!

Skrevet

Det e vel flæst av dæm hær, ja. :enig:

Skrevet

Hold kjeft og pugg videre i leksikonet ditt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...