Cata Skrevet 14. november 2010 #61 Skrevet 14. november 2010 Savner den gamle tia jeg og. Med pærebrus og englemenigheten De Lystige Engler. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=180874&hl=stillingsoversikt&st=0 Gode gamle dager. -mimrer- Åååååå, savner engletråden (vet det var flere av dem, jeg hektet meg bare på den siste)
Gjest Iah Skrevet 14. november 2010 #62 Skrevet 14. november 2010 Jeg ser at jeg også var en engel i gamledager, selv om jeg ikke kan huske dette i det hele tatt..
Skywalker Skrevet 14. november 2010 #63 Skrevet 14. november 2010 (endret) Åååååå, savner engletråden (vet det var flere av dem, jeg hektet meg bare på den siste) Var med i "De lystige Engler" jeg også. Først som "Misha", så endret jeg til "Hege". Sluttet i "Englene" da jeg ble admin. Tenkte det ville bli enklere å være nøytral i forumet dersom jeg ikke var med. Men du verden som jeg savner den tiden! Vi hadde virkelig mye moro! Nå er jeg ikke admin her lenger heller. Heldigvis. Endret 14. november 2010 av Skywalker
mysan Skrevet 14. november 2010 #64 Skrevet 14. november 2010 Pulvær er her akkurat passe nok til å få med seg slike selvtillits-booster Håper alt er bra med deg Mysan, lenge siden sist. Mange klemmer Klemmer tilbake på Pulver Er ikke her mye jeg heller, bare når kjedsomheten tar fullstendig overhånd og jeg ikke gidder å finne på noe Kos og se deg! Og til Towelie og Bodillen; så bra!!! men ikke vær så anonyme da )
cyanid Skrevet 15. november 2010 #66 Skrevet 15. november 2010 -Dainty -Cyanid -Kate W -Brutal Mann -Steinar Dem mest inntelligenta! Jeg er så glad jeg prioriterer sosial intelligens framfor smartass-intelligens , som visse andre her (Ja duja!)
Gjest nobilian Skrevet 16. november 2010 #68 Skrevet 16. november 2010 Jeg er så glad jeg prioriterer sosial intelligens framfor smartass-intelligens , som visse andre her (Ja duja!) *** cyanid til folket!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #69 Skrevet 16. november 2010 Jeg er så glad jeg prioriterer sosial intelligens framfor smartass-intelligens , som visse andre her (Ja duja!) Det e vel flæst av dæm hær, ja.
cyanid Skrevet 21. november 2010 #70 Skrevet 21. november 2010 Hold kjeft og pugg videre i leksikonet ditt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå