mysan Skrevet 11. november 2010 #41 Skrevet 11. november 2010 Kan det være Tweek? Er Tweek samme som MilkyWay/Towelie? Towelie var i hvert fall venninne av Xeroxata så vidt jeg vet.. Jeg så at en eller anne savnet dagboka mi. Hyggelig det, men det blir neppe flere dagbøker
Gjest strykebrett Skrevet 11. november 2010 #42 Skrevet 11. november 2010 Savner Hilde KS. Hun var morsom og oppegående Jeg også!
mysan Skrevet 11. november 2010 #43 Skrevet 11. november 2010 Jeg savner egentlig Familiemedisteren/Champagnepikken, selv om jeg stadig kranglet så busta føyk. Det er stille i det forumet han startet else where også etter at han fikk fryktelig mye å gjøre med egne og andres barn osv. Ellers savner jeg Pax, ikke bare her. Bodillen er savnet, Frysepulver var morsom, Towelie selvfølgelig, Glammy, Silmarill selv om jeg snakker med dem andre steder... Sikkert mange fler, men jeg er så dårlig på å huske navn før jeg ser andre nevner dem...
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #46 Skrevet 11. november 2010 -Dainty -Cyanid -Kate W -Brutal Mann -Steinar Dem mest inntelligenta!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #47 Skrevet 11. november 2010 -Dainty -Cyanid -Kate W -Brutal Mann -Steinar Dem mest inntelligenta!
Gjest Crow Skrevet 12. november 2010 #49 Skrevet 12. november 2010 Milla - mor... Masse humor og glede. *savner*
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #50 Skrevet 12. november 2010 Milla - mor... En skarp, intelligænt og oppegåandes dame med krutt i!
Frysepulver Skrevet 12. november 2010 #51 Skrevet 12. november 2010 Jeg savner egentlig Familiemedisteren/Champagnepikken, selv om jeg stadig kranglet så busta føyk. Det er stille i det forumet han startet else where også etter at han fikk fryktelig mye å gjøre med egne og andres barn osv. Ellers savner jeg Pax, ikke bare her. Bodillen er savnet, Frysepulver var morsom, Towelie selvfølgelig, Glammy, Silmarill selv om jeg snakker med dem andre steder... Sikkert mange fler, men jeg er så dårlig på å huske navn før jeg ser andre nevner dem... Pulvær er her akkurat passe nok til å få med seg slike selvtillits-booster Håper alt er bra med deg Mysan, lenge siden sist. Mange klemmer
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #52 Skrevet 12. november 2010 Pulvær er her akkurat passe nok til å få med seg slike selvtillits-booster Håper alt er bra med deg Mysan, lenge siden sist. Mange klemmer
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #53 Skrevet 13. november 2010 -Dainty -Cyanid -Kate W -Brutal Mann -Steinar Dem mest inntelligenta! Ludovie og Elastica stiller nok litt sterkere, ja... 2
Gjest Elastica Skrevet 13. november 2010 #54 Skrevet 13. november 2010 Ludovie og Elastica stiller nok litt sterkere, ja...
Gjest imli Skrevet 13. november 2010 #55 Skrevet 13. november 2010 Var mange eg kjente igjen her ja, som eg hadde gløymt! Eg brukte å "henge" litt her for 5-6 år sida, under eit anna nick
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #56 Skrevet 13. november 2010 Hvem savner du av brukerne her på kg? Siden jeg ikke lenger er så aktiv, har jeg ikke oversikt over hvem som har skaffet seg nytt nick, men jeg savner uansett Tigress. Rabadamtimtim! Fyrverkeri av en dame og tydeligvis veldig opptatt av mye rart!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #57 Skrevet 14. november 2010 Aftenvandrer - han som var så mørk i sinnsstemningen og noe depressiv. Han delte mye tanker og følelser på KG. Så investerte han mye i aksjer. Kanskje han var litt spillegal?
Malum Skrevet 14. november 2010 #58 Skrevet 14. november 2010 Gjemmer meg mest i blogger, for tiden. Frysepulver, Vampyra og Bodillen. Selv om jeg ser sistnevnte med jevne mellomrom. Men, WTF??? :klø:
Kosemose Skrevet 14. november 2010 #59 Skrevet 14. november 2010 Jeg savner blant annet Milla Q, Nigo-san, Lea, Hilde KS, Mie, Mim, og Tex.
Puma Skrevet 14. november 2010 #60 Skrevet 14. november 2010 (endret) Savner den gamle tia jeg og. Med pærebrus og englemenigheten De Lystige Engler. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=180874&hl=stillingsoversikt&st=0 Gode gamle dager. -mimrer- Endret 14. november 2010 av Puma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå