Gå til innhold

Hvem savner du av brukerne her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem savner du av brukerne her på kg?

Siden jeg ikke lenger er så aktiv, har jeg ikke oversikt over hvem som har skaffet seg nytt nick, men jeg savner uansett Tigress. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns greentea var litt søt. Han eller hun har jeg ikke sett på evighet.

Skrevet

Jeg savner Elastica. Mulig hun er å finne i en dagbok et sted, men ser henne svært sjelden i forumet lenger. :(

Skrevet

Ingen, legger ikke saa mye merke til enkelte brukere

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg syns greentea var litt søt. Han eller hun har jeg ikke sett på evighet.

Jeg er temmelig sikker på at vedkommende er her som gjest titt og ofte i de åpne forumene. Stilen er umiskjennelig: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=517002

Jeg savner Elastica. Mulig hun er å finne i en dagbok et sted, men ser henne svært sjelden i forumet lenger. :(

Jeg også! Når du sier det, så er det lenge siden jeg har sett henne på KG!

Hvor har Tigress blitt av?

Skrevet

Jeg kan vel ikke si at jeg savner noen, men jeg skulle allikevel ønske at Tex hadde vært her innimellom. Og kanskje Dorian?

Skrevet

Det er flere, men en jeg faktisk har tenkt på de siste dagene er Melk.

Skrevet

savner mysans dagbok.

og den gode gamle milla q....

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at vedkommende er her som gjest titt og ofte i de åpne forumene. Stilen er umiskjennelig: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=517002

Men det finnes to, gjør det ikke? Mener å huske forvirringer der.

En med bambiavatar, og en med noen grønne blader :)

Brukeren i linken ovenfor minner om hun med bambi, i hvert fall!

Skrevet

Det er mange. Sexy Sadie, GreenSky og Arwen :tristbla: , Tex, Hege, LilleBille, LilleMy, Malama, Madden og mange andre fra tiden for fire-fem-seks-sju år siden.

Skrevet

Det er mange. Sexy Sadie, GreenSky og Arwen :tristbla: , Tex, Hege, LilleBille, LilleMy, Malama, Madden og mange andre fra tiden for fire-fem-seks-sju år siden.

LilleBille er da her ennå.

Skrevet (endret)

LilleBille er da her ennå.

Jada, men jeg har ikke sett henne på lenge. Det kan godt hende noen av dem vi savner er her under andre nick også.

Det jeg egentlig savner er nok tiden for fire-fem-seks-sju år siden her på KG. Og dermed alle brukerne som var med å gjorde det til en morsom tid på forumet. Ikke at det er kjedelig nå, men den tiden var bare helt topp.

Endret av Emera
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Snakket nettopp med en annen bruker om GreenSky/Pax og at Oslo-treffene ikke er helt de samme uten henne :(

Skrevet

Veldig trist med Green Sky. Likte henne godt. :(

Skrevet

Som gammel traver her på KG så er det mange som satte sitt preg her inne. På ulike måter. Jeg har vært her siden tidenes morgen.

Folk bytter nick og det har jeg også gjort. Ergo så blir det vanskelig å følge med. Cyanid har jeg alltid har stor sans for :) Noen andre har vi mistet underveis.

Skrevet

Jeg husker en bruker som kunne så mye om blomster, hun jobbet vel i blomsterbutikk. Hun hadde mange gode innlegg, også om andre ting. Men jeg klarer ikke å huske brukernavnet hennes. Det er godt mulig at hun er her enda, bare i ny drakt, og at jeg ikke kobler det. :)

Skrevet

Jeg husker en bruker som kunne så mye om blomster, hun jobbet vel i blomsterbutikk. Hun hadde mange gode innlegg, også om andre ting. Men jeg klarer ikke å huske brukernavnet hennes. Det er godt mulig at hun er her enda, bare i ny drakt, og at jeg ikke kobler det. :)

Het ikke hun Bjørnsdatter eller noe sånt? :klø:

Skrevet

Het ikke hun Bjørnsdatter eller noe sånt? :klø:

:jepp: Ja! Det var det! :)

Skrevet

*Mim* hadde mange fine innlegg, og veldig koselig dagbok! :)

Skrevet

Som gammel traver her på KG så er det mange som satte sitt preg her inne. På ulike måter. Jeg har vært her siden tidenes morgen.

Folk bytter nick og det har jeg også gjort. Ergo så blir det vanskelig å følge med. Cyanid har jeg alltid har stor sans for :) Noen andre har vi mistet underveis.

Å så gøy :D og enda gøyere at du heter villbringebør, for det var det (olden vannet) jeg tenkte på da jeg lagde den unixtråden og kødda det til :lur:

Jeg savner seroxata og ei annen venninne jeg ikke husker hva kalte seg her :klø: med en kattunge som hette milkyway og interesserte seg for foto.. vi gikk sammen mye før og jeg skulle ønske de var her så vi iallfall holdt litt mer kontakt her inne!

Åååh at jeg ikke kommer på hva hun kalte seg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...