Gå til innhold

Datter på 15 har kjøpt vibrator...

Nabodama

Anbefalte innlegg

Gjest La Lune

Altså: Mitt syn på saken, La Luna, om at en 15-åring kjøper seg vibrator og viser den til mor. De har et åpent forhold om onani, de har ikke oppført seg uakseptabelt noen av dem, slik du mener.

La LunE :wink:

Men jeg forstår hva du mener Agnes.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig at en 15-åring onanerer, og når hun føler seg så trygg på forholdet til deg, så er jo det kjempeflott. I motsetning til meg, som for rundt om kring og gjemte min og var livredd for mamma skulle se den.

Er bare naturlig at hun utforsker kroppen sin. Og nå er det en helt annen tid. Leketøy er generelt mer vanlige, og mye mindre tabubelagt. Derfor blir også mer naturlig at unge jenter går til anskaffelse av slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Og kan en elsker leve opp til dusjstrålens utholdenhet og massasjeeffekt??
.

..neppe.... eller den egen pekefinger... Jeg har alltid lettest for å få orgasme på egenhånd, og må nesten alltid hjelpe til under samleie..men sånn er det vel for de fleste.. Har vibrator i skuffen og men den skuffet.Bråkte for mye og vibrerte for lite( billig sak=()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter på 15 år er nok ganske opptatt av å utforske sin egen kropp og seksualitet, ja! Og det må vel være mye bedre at hun prøver seg litt ut med en vibrator, enn i fylla sammen med en kvisete og umoden guttunge på fest?

Det virker som om dere har et utrolig åpent forhold, og jenta di må være ekstremt trygg på deg som kommer uoppfordret og forteller dette! For en tillitserklæring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Når det gjelder lakk- og lærutstyr, samt S/M- utstyr, går jeg ut i fra at det er en stund til det evt blir aktuelt. Jeg går ut fra at hun har mer enn nok å finne ut av foreløpig.  

Om hun kjøper slike ting en dag, er det uansett ikke noe jeg har noe med dersom hun er over 18 år. Foreløpig vet hun ikke at S/M finnes.  

Forøvrig har jeg ingen motforestillinger mot S/M, bondage osv, selv om dette ikke er praksis her hos oss.

Nå ble jeg glad!! :D

Det er vanskelig å oppdage seg sjøl som SM-er. Veldig vanskelig. Dersom det skulle vise seg at hun har interesser og behov i denne retningen håper jeg inderlig du vil støtte henne da også.

Sunn, sikker, bevisst og samtykkende SM er over hodet ikke farlig, men kan være vanskelig å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok.  

Jeg vet ikke om jeg akkurat ville kommet løpende hjem å sagt det akkurat slik jeg heller, men at jeg på den tiden godt mulig hadde fortalt min mor om det dersom jeg kjøpte en dildo; jepp! Så det synes jeg egentlig ikke er søkt. Ikke for min del, men det er jo der vi er forskjellige.  

Mamma har gjerne vært den første jeg har pratet med både om sex, kjønnssykdommer (som jeg selv har hatt) og div andre ting. Da jeg valgte å prate med henne ang sex når jeg var yngre, så fortalte hun meg at det var mye annet en å ha samleie man kunne gjøre sammen, og hun ga meg støtte og råd til å gjøre det jeg selv ville, og å komme meg ut av situasjoner jeg fikk meg selv oppi.  

Jeg vet at mange aldri ville fortalt sin mor om f.eks kjønnssykdommer, men for meg så var det mitt beste alternativ, hun var voksen, hun kunne gi meg støtte og råd om hva jeg skulle gjøre, hun kom garantert aldri til å fortelle det videre!  

Akkurat samme forhold hadde jeg til mamma under oppveksten, og sånn er det fortsatt, men jeg hadde nok ikke kommet viftende med en dildo som 15 åring. SÅ åpen hadde jeg ikke klart å være.

Jeg syns det er bra at jenta på 15 tør å utforske sin egen seksualitet og ikke er flau over det, jeg.

Bedre det enn å prøve ut med alle gutta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nå begynner d å lyde omtrent slik: D er bedre at 15-åringen har seg en vibrator enn at hun har samleie medd en gutt.

Og d er jo kontroll over de unge jenters seksualliv mødre vil ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg ville ikke gjort det samme som denne 15 åringen, fortalt det til min mor, men det gjør det ikke galt likevel!

Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere syns det er for tidlig eller forkastelig. Unge mennesker har disse driftene enten vi som foreldre vil det eller ikke.

Syns det er bedre hun utforsker dette på egen hånd enn sammen med en kvisete guttevalp på en fest, det kan jeg være med på at hun er for ung til!

Jeg syns denne 15 åringen viser modenhet og mor takler situasjonen utmerket! Sex er ikke et hysj-hysj tabubelagt emne, det er en naturlig del av livet.

Og det er bare et leketøy som kan hjelpe henne i utforskingen på emnet, "what`s the big deal???"

La jentungen kose seg, kanskje hun får et mer nyansert og sunt sexliv enn mangen av oss?!

:enig_animasjon: Appluderer mor i dette tilfellet!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det ikke dithen at denne moren ønsker kontroll over sin datters seksualliv! Datteren kommer jo uoppfordret og forteller hva hun har kjøpt! Det er jo en voldsom tillitserklæring!!!

Hadde moren på noen måte prøvd å utøve kontroll over datteren, tviler jeg på at hun frivillig hadde fortalt om dildo-kjøpet! Heller det motsatte. Da hadde hun antagelig sluttet å åpne seg for moren, og sannsynligvis ikke fortalt noenting til henne! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Oppfatter ikke dette som kontroll....

Heller en datter som har et åpent og ærlig forhold til seg selv og til sin mor. Syns det viser en ung jente som ikke skjems over sitt forhold til seksualitet og kropp.

Tror ikke dette er vanlig, men det er ikke unaturlig av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEFLOTT:.........

Hun ender ikke opp med sykdommer.

Hun blir ikke seksuelt brukt ,og så kastet etterpå.Det er trygt.

Hun blir ikke gravid.

Alle vet at en 15 åring har et sexliv ,med eller uten en partner.

Har man ikke en vib. så har man fingrene,dusjen eller andre ting.

Hva gjør det om hun har en vibrator?

Jeg hadde ikke reagert negativt.KJEMPEBRA at hun har en så diskret og grei mor.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
KJEMPEFLOTT:

Hun ender ikke opp med sykdommer.

Hun blir ikke seksuelt brukt ,og så kastet etterpå.Det er trygt.

Hun blir ikke gravid.

Alle vet at en 15 åring har et sexliv ,med eller uten en partner.

Har man ikke en vib. så har man fingrene,dusjen eller andre ting.

.

:)

Der kom den: d er bedre at d er med en vibrator enn med en fyr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den: d er bedre at d er med en vibrator enn med en fyr.....

Hun er jo under den seksuelle lavalder uansett, Sexy Sadie?

Synes dette var en flott historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...