Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2002 #1 Del Skrevet 4. mai 2002 Er fremdeles bare i prøvefasen, men veldig redd for å gjøre noe galt med hensyn til alkohol. Skal jeg slutte og feste når jeg har sluttet med pillen? Mannen min sier at det tar fem uker fra en befruktning til det er noen forbindelse mellom mor og barn og man må slutte å drikke/kan påvise graviditet. Hva slags unnskyldninger bruker man på fest? Jeg er en festjente som kommer til å sette i gang såååå mange mistanker hvis jeg plutselig blir avholds, og så er jeg jo kanskje ikke engang gravid ennå. Meget takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 4. mai 2002 #2 Del Skrevet 4. mai 2002 Om du ikke vil alt andre skal skjønne at du prøver å bli gravid,eller at du er det...si du tar medisiner som forbyr bruken av alkohol..eller rett og slett vær sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 4. mai 2002 #3 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei Slik jeg har forstått det, har nok kjæresten din litt feil ang. hvor lang tid det tar før fosteret er "en del av deg". Det tar faktisk så lite som en uke fra befruktning til egget fester seg i livmoren din og blir en del av ditt blodomløp. De første ukene etter at egget fester seg, så er ikke morkaka dannet heller, så ditt blod går rett over i fosteret. I all litteratur står det at dersom du prøver å bli gravid så skal du oppføre deg som om du var det. Unnskyldninger som går an å bruke er f.eks penicillinkur, dårlig form, at du kjører.. Hestehoven 28+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2002 #4 Del Skrevet 4. mai 2002 men er det kanskje slik at frem til en graviditetstest viser positivt går det bra med et glass eller? i kveld skal jeg på middag til gode venner, kanskje jeg bare skulle si det som det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 4. mai 2002 #5 Del Skrevet 4. mai 2002 Joda Det er jo også en god idè....Og den ærligste selfølgelig (Att vi ikke tenkte på det..? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 6. mai 2002 #6 Del Skrevet 6. mai 2002 Barnet får ingen næring fra deg før i uke 6-7, dvs. 4-5 uker etter befrukting. Før det lever det av sin "medbrakte" plommesekk/niste. Egget fester seg ca. en uke etter bbefruktning. Hvis du vil være på den sikre siden er det jo bare en uke i måneden (fra en uke etter eggløsning frem til mens) at du trenger være forsiktig. Selv pleidde jeg å ta det litt mer med ro i denne uken, ikke totalavholds, men ikke flatfylle heller. Det er vel uansett ikke det sunneste for slimhinner osv., når det du ønsker er å skape optimale vekstforhold i livmoren. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #7 Del Skrevet 6. mai 2002 Tusen takk for svar, Polyanna, da ble jeg litt roligere. Tok det meget forsiktig på fest her i helgen, og det var ganske deilig for meg og;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå