Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.

arven1

Anbefalte innlegg

Høres veldig likt ut som da det begynte for meg :) Lykke til med fødselen! Og kos deg masse med lille jenta når hun er ute! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..ingen sladris?? Er sååå spent!! :popcorn:

:klemmer:

Ja, jeg også er såååå spent.

Håper vi snart får en oppdatering og at alt står bra til! :klemmer:

Morsomt hvor engasjert man blir i forhold til noen man aldri har møtt :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom m en kjapp oppdatering. Lille gull kom til verden på termindato. En lang tøff fødsel førte til slutt med et keisersnitt. Hun er 3 kg og 46 cm. Hun er det vakreste jeg har sett noen gang. Sambo er helt fantastisk. Mørbanket og sengeliggende, men verdens lykkeligeste. Takk for alle lykke ønskninger. Fødselshistorie kommer når vi er hjemme igjen og jeg er på beina igjen. Til alle fødende som står for tur, det er virkelig det største som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er det vakreste jeg har sett noen gang. Sambo er helt fantastisk. Mørbanket og sengeliggende, men verdens lykkeligeste.

Gratulerer så utrolig masse med ei lita, nett prinsesse :rodmer::grine:

Gleder meg til å høre mer om alt, godt å høre det er bra med deg, selv om det var en lang og tøff fødsel. Ta godt vare på hverandre og lillejenta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom m en kjapp oppdatering. Lille gull kom til verden på termindato. En lang tøff fødsel førte til slutt med et keisersnitt. Hun er 3 kg og 46 cm. Hun er det vakreste jeg har sett noen gang. Sambo er helt fantastisk. Mørbanket og sengeliggende, men verdens lykkeligeste. Takk for alle lykke ønskninger. Fødselshistorie kommer når vi er hjemme igjen og jeg er på beina igjen. Til alle fødende som står for tur, det er virkelig det største som finnes.

Hurra for keiserinnen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: GRATULERER så mye med den lille prinsessa :strix:

Synd du hadde en så tøff fødsel, men det høres ut som om det stemmer det alle sier, at alt er "glemt" så fort en får møte det lille vidunderet! Håper du kommer deg fort og at du og din kjære nyter tiden nå! :rodmer:

Gleder meg til mer oppdatering etter hvert! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi hjemme fra sykehuset og den nye hverdagen har så smått begynt. For en utrolig følelse av å bli mamma :rodmer: Hun er det vakreste som er og jeg kan ikke se meg mett på henne og ingen har fortalt meg at nyfødte lukter så godt.

Jeg er så utrolig lykkelig over underet vårt. Hun er foreløpig en rolig liten baby. Hun sover og spiser stort sett. Har hatt noen gråtetokter frem til nå......

Ååååh, jeg får helt vondt i hjertet av å se på henne :grine:

Sambo har bare vært så fantastisk hele veien. Fødsel var noe av det tøffeste jeg har vært igjennom og han sto ved siden min hele veien og bare trøstet.

Fødselshistorien kommer etterhvert når jeg blir mer i form. Er fortsatt ganske redusert, men blir bedre for hver dag som går nå. Og når jeg titter opp i babykurven er det verdt hver eneste smerte og tåre! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...