Ripsy Skrevet 15. september 2011 #761 Del Skrevet 15. september 2011 En klem til deg Vet hvordan det kan føles. Men du - nå er det virkelig ikke lenge igjen for deg uansett!! Hvordan går det med strikkingen? Vi får prøve å finne små gleder i hverdagen om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. september 2011 #762 Del Skrevet 15. september 2011 Innom med en stooor klem!! Skjønner du synes det er slitsomt. Jeg skal love deg at alt er verdt det når du har den lille prinsessa di på utsiden. ..og det er jammen ikke lenge til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. september 2011 #763 Del Skrevet 16. september 2011 Mange gode og varme(kalde? siden du er så varm) til deg Du er i hvert fall veldig nærme nå og jeg forstår at det er et slit. Sliter selv med murringer, kynnere, nedpress og det som er og jeg er bare i uke 34 - og til og med JEG er lei Håper for din del at det skjer ting snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. september 2011 #764 Del Skrevet 16. september 2011 Har det skjedd noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #765 Del Skrevet 16. september 2011 Her har det ikke skjedd noen ting ennå nei..... Hadde litt kynnere som vanlig i natt, men ikke noe tegn til lille snupp ennå I dag har vi hatt dugnad i huset vårt Det er ennå preget av kaos og av å være en stor byggeplass, men vi har fått gjort endel. Jeg har nå gått rundt og vagget og passet på at alle har fått servert mat,drikke og snacks. Egner meg ikke til så mye annet akkurat nå,men har nå bidratt Nå er jeg helt pumpet, men vi har besøk av svigers i helgen og de er ute på huset og jobber ennå. Jeg må nesten være husmor og lage litt god mat til arbeidsfolkene kommer hjem i kveld Kanskje det kan få fart på lille gull også hvis jeg er i aktivitet hele dagen Uansett så hjelper det på at det skjer mye nå i helgen. Tiden går fort og jeg slipper å tenke så mye også Men uansett, jeg vil gjerne føde nå og er såååå klar! Jeg gleder meg så veldig til å bli mamma nå og få møte jenta mi Det er så utrolig mye tårer som kommer om dagen, jeg blir så rørt av å tenke på at snart så har jeg en baby i armene mine. Og den babyen har kjære og jeg laget sammen og det er vår lille jente. Åh, vår helt egen vakre bebis! Tenk så rart, jeg skal faktisk ha en sprellende baby her bare i løpet av noen dager Du er så utrolig velkommen vår vakre,vakre gullklump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. september 2011 #766 Del Skrevet 16. september 2011 Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 17. september 2011 Når jeg våkner om morgenen nå så er alltid min første tanke, "det skjedde ingenting i natt heller..." Hvor blir det av lille snupp liksom!!!! Jeg venter,venter,venter oooog VENTER! En av mine redsler i svangerskapet har vært at jeg må gå over termin. Bare tanken om at jeg kanskje må gå 14 dager til får meg til å bli redd og uvel Har snakket mye med JM om dette i løpet av graviditeten, men det er ikke så mye hun får gjort med det annet enn å høre på meg. Har fortsatt noen dager igjen, men de siste dagene har vært så veldig rolig. Lite kynnere og ingen tegn på at noe skjer Åh, jeg vil ikke gå over tiden Magen er steinhard og lille frøken tar all plassen hun kan ta. Kan kjenne kroppskonturene hennes veldig tydelig gjennom mageskinnet mitt nå. En liten rund rumpe,små føtter og de små armene som kiler meg i lysken av og til Hun kjennes veldig ferdig ut, det er ingen tvil om hva som kjennes når man trykker på magen min nå. Veldig rart, men også veldig godt å kjenne helt tydelig at det ligger en liten baby der Mye tårer som renner her om dagen. Vet ikke hvorfor,men jeg gråter for det meste og lar meg berøre av det meste! Lurer på hvordan barseltiden skal bli for meg som allerede gråter av alt :snufs: Nå skal jeg pusse vinduer, er ikke det et gammelt kjerringråd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. september 2011 #768 Del Skrevet 17. september 2011 En ting jeg har lagt merke til er at det har blitt stille her også! Det er en ting at vi har termin likt, men at vi har omtrent de samme erfaringene, er nesten litt "morsomt" og "mystifistisk". Det er rart det å kjenne datteren vår gjennom mageskinnet, jeg vet hvordan du tenker. Av og til leker jeg med ene hånda til jenta vår, en liten knyttneve (jeg kjenner fingrene), eller med en av føttene hennes. Pappaen hennes kjente jenta tisse i går, han stod stolt og sa at det rista veldig. Denne ristingen var kun ved rumpa hennes (hu ligger med hodet ned). I tillegg har jeg sett henne gjøre pusteøvelser gjennom mageskinnet. Det er rart å tenke på at de små babyene er så utviklede, og det er jo ikke så lenge til vi ser dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 17. september 2011 #769 Del Skrevet 17. september 2011 Mye kan skje på de neste tre dagene Dessuten; dersom du går over termin har du henne her om et par uker uansett. Jeg forstår at du er utålmodig (er det selv!!), men prinsessen din kommer når hun vil Har du prøvd brystvortestimulering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. september 2011 #770 Del Skrevet 17. september 2011 Du får passe på å slappe av litt også oppi alle de huslige aktivitetene Anbefaler på det sterkeste å være ordentlig uthvilt til fødsel, for det er en vanvittig hard treningsøkt! Åh, og hvis du tror du er emosjonell nå, så bare vent på den følelsesmessige berg og dalbanen som venter deg etter fødsel! Før du vet ordet av det så er fødselen i gang og du har lille jenta di hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 18. september 2011 #771 Del Skrevet 18. september 2011 Har det skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #772 Del Skrevet 18. september 2011 Mye kan skje på de neste tre dagene Dessuten; dersom du går over termin har du henne her om et par uker uansett. Jeg forstår at du er utålmodig (er det selv!!), men prinsessen din kommer når hun vil Har du prøvd brystvortestimulering? Ja, det bør skje noe i løpet av de neste dagene for å si det sånn! Jeg har sagt opp leieboerkontrakten med henne, men det ser ut til at hun ikke bryr seg så mye om det Jeg har ikke prøvd å stimulere brystvortene, tør liksom ikke helt. Har hørt så mye rart om stimulering av brystvortene og at det kan føre til styrtfødsel og litt av hvert Vet ikke om det stemmer, men kan kanskje ikke skade med et par gnukk Du får passe på å slappe av litt også oppi alle de huslige aktivitetene Anbefaler på det sterkeste å være ordentlig uthvilt til fødsel, for det er en vanvittig hard treningsøkt! Åh, og hvis du tror du er emosjonell nå, så bare vent på den følelsesmessige berg og dalbanen som venter deg etter fødsel! Før du vet ordet av det så er fødselen i gang og du har lille jenta di hos deg Ja,prøver å posjonere ut husarbeid slik at jeg ikke tar meg helt ut. Er ikke så mye jeg orker om gangen heller så det går greit Den følelsesmessige berg-og dalbanen er helt sprø. Merkelig at man kan bli så påvirket av egne hormoner Nesten så man blir sliten av seg selv Har det skjedd noe? Må nok skuffe deg HenLu, her er det stille og rolig. Lillemor har vært aktiv gjennom hele natten og holdt mammaen sin våken, men noe fødsel har det ikke blitt ennå nei Snuppa ligger og koser seg og tar livet sitt heeeeelt med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #773 Del Skrevet 18. september 2011 Hm,ingenting skjedd i natt heller nei..... Har vært en voldsom aktivitet i magen i natt og trodde kanskje hun prøvde å komme seg ut, men neida. Jeg tror bare hun hadde en liten fest på lørdagsnatten og danset seg gjennom den. Startet dagen med en skikkelig økt! Fingrene mine var så fulle av vann når jeg våknet at jeg greide nesten ikke gripe etter klærne mine engang. De ser ikke så store ut, men de er helt sprengt. Det gjør vondt og når jeg strammer de blir de helt hvite Jeg kan også bare glemme å få på meg sko i dag. Anklene mine er borte og fotristen min er dobbelt så stor som vanlig Det hjelper ikke stort at svigers er på besøk i helgen heller og jeg skal prøve å være en god vertinne og i tillegg prøve å holde tårer og frustrasjon tilbake. Nå har sambo tatt de med en tur ut for å vise de litt av byen.... Huset for meg selv nå var en fryyyyd! Jeg kan dessuten ikke være med fordi jeg får ikke på meg sko!!!!! Blir mye syting på meg om dagen kjenner jeg, men det er akkurat som kroppen min ikke orker mer! Jeg har null energi systemet mitt takler dårlig å være tung, kroppen min er vandt med å veie rundt 50kg og sprette rundt. Nå er den 14kg tyngre med dårlig sirkulasjon... Men hva gjør man ikke for å få en liten gullklump til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. september 2011 #774 Del Skrevet 18. september 2011 Kjenner til sprengte fingre. Føles sånn ut når jeg våkner, også sovner hendene mine hele tiden. Mye vann her i gården også.. Skjønner at du savner å kunne sprette rundt med den lille, slanke kroppen din. Jeg veide jo 53 før graviditeten, og nå nærmer jeg meg 80 kg.. Det er ikke gøy! Men veldig, veldig snart er du ferdig! Hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 19. september 2011 #775 Del Skrevet 19. september 2011 Huffda, det høres ikke greit ut Heldigvis er du snart i mål. Du får trøste deg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 19. september 2011 #776 Del Skrevet 19. september 2011 til deg. Føler med deg. Spesielt siden du har så mye plager for tida. Håper ventetiden ikke blir så mye lengre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #777 Del Skrevet 19. september 2011 Bare til info så er tickeren min litt feil. Har ikke termin før torsdag 22 Så det er noen dager igjen.... Utrolig hva en god natts søvn kan gjøre med kroppen. Føler meg mye bedre i dag enn i går. Sovnet kl 08.30 i går og sov helt til kl 09 i dag Har vært oppe og tisset et par ganger, men har sovnet med en gang igjen Sambo har hjemmekontor i dag for å være tilstede og det er godt. Trenger nærværet hans nå. Spent på den kommende uken og om det skjer noe i det hele tatt Våknet med intense menstruasjonssmerter i dag, men de gikk over igjen..... Nå er det bare til å finne frem siste rest av tålmodighet og vente i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 #778 Del Skrevet 19. september 2011 Deilig med litt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. september 2011 #779 Del Skrevet 20. september 2011 ..tar meg i å finne fram her også, når det har vært stille så lenge! Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #780 Del Skrevet 20. september 2011 ..tar meg i å finne fram her også, når det har vært stille så lenge! Håper alt er bra Hei MonThe! Hyggelig at du stikker innom! Må nok skuffe deg.... Her har det foreløpig ikke skjedd noe. Venter fortsatt i spenning her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå